E squadre di a Pulizzia Civile anu inspeccionatu i taxi chì anu imbarcatu cum'è passageri in Izmir

E squadre di a Pulizzia Civile anu inspeccionatu i taxi chì anu imbarcatu cum'è passageri in Izmir
E squadre di a Pulizzia Civile anu inspeccionatu i taxi chì anu imbarcatu cum'è passageri in Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir, tenendu in contu i reclami di i passageri "a corta distanza", hà aumentatu e so ispezioni di i tassisti chì servenu in a cità. E squadre civili sò stati in taxi cum'è passageri. I cunduttori di taxi chì ùn anu micca pigliatu passageri per via di a corta distanza chì avianu da viaghjà sò stati multati.

Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Izmir A Branca di Traffico di Pulizia cuntinueghja i so ispezioni per assicurà un flussu di trafficu ininterrottu è sicuru. Evaluendu e lagnanze di i citadini, e squadre anu pigliatu l'azzione annantu à e lagnanze chì i taxi cummirciali ùn anu micca pigliatu passageri, dicendu chì eranu "a corta distanza". E squadre di pulizie civili anu dumandatu à i cunduttori di taxi, in quale si sò ghjunti cum'è passageri in diversi punti di a cità, per piglià una corta distanza. Una multa di 427 lire determinata da u Cumitatu di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè stata imposta à i cunduttori di taxi chì anu vittimatu i passageri ùn viaghjanu micca distanze brevi.

"Deve piglià ancu s'ellu hè una corta distanza"

Fatih Toprakdeviren, u direttore di a filiera di u trafficu di a polizia, hà dettu chì durante l'ispezioni realizati da squadre civili, alcuni cunduttori anu scontru obiezioni à corta distanza. Toprakdeviren hà dettu: "I cunduttori di taxi ùn ponu micca vittimizà i passageri ancu per una corta distanza. A distanza ch'elli viaghjanu pò esse 3 chilometri, 1 chilometru o ancu 500 metri. Hanu da piglià u passageru. Forsi u passageru anderà à l'uspidale è a distanza hè di 300 metri. Ci hè una persona anziana chì ùn pò micca marchjà ancu una corta distanza. Hà da piglià u passageru. "In e nostre pratiche, quandu i nostri squadre civili anu scontru una tale situazione, anu pigliatu l'azzione necessaria", disse.

L'ispezioni eranu efficaci

Fatih Toprakdeviren hà dichjaratu chì quasi 35 transazzioni sò state realizate durante l'ispezioni civili in l'ultimu mese è hà dettu: "Avemu vistu ancu chì l'ispezioni eranu efficaci cù u tempu. Inspeccionemu 100 taxi à ghjornu cum'è civili. "Se avemu avutu scontru 20-25 cunduttori di taxi chì ùn anu micca cunfurmità cù e regule prima, stu numeru hè avà cascatu à 5 o 3", disse.

"Grazie à e misure pigliate, ùn ci saranu micca prublemi"

Celil Anık, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di i Conduttori è di i Cummercianti di l'Automobile di Izmir, hà dichjaratu ch'elli stavanu travagliendu inseme cù u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Direzzione di a Branca di Traffico di u Dipartimentu di Pulizia Provinciale di Izmir è hà ringraziatu e squadre chì anu realizatu l'ispezione. Affirmando chì a Camera di i Conduttori è i Cummercianti di l'Automobile di Izmir dà un esempiu per a Turchia cù a so sensibilità è u so travagliu, Celil Anık hà dettu: "Avemu digià fattu u travagliu necessariu per prevene tali incidenti. Ma in ogni gruppu prufessiunale, ci sò persone chì facenu sbagli. L'impurtante hè di minimizzà elli. Sicondu u studiu previ realizatu da a Direzzione di u Traffic Branch, a taxa di negatività era 2 per centu. "Ùn ci hè più di questu avà", disse. Dichjarà chì anu pussutu seguità i veiculi cù u sistema chì anu stabilitu, Anık hà dettu: "Stai à u latu di a strada è vulia piantà un taxi. Quandu ùn si ferma micca, se ci hè datu u numeru di a targa, a strada è l'infurmazioni di u tempu, pudemu determinà s'ellu hè stata fermata o micca. Il s'agit, bien entendu, de mesures dissuasives. Tuttavia, l'impurtante hè chì i nostri amichi daretu à a rota sò sensibili. 2 mila 823 tassisti operanu in a nostra cità. Pensu chì i nostri cunduttori di taxi sò 98 per centu sensibili è felicita à i mo amici sensibili. "Ùn pensu micca chì ci saranu prublemi grazia à e misure pigliate", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*