Prima proiezione di u documentariu Müjdat Gezen in İzmir

Prima proiezione di u documentariu Müjdat Gezen in İzmir
Prima proiezione di u documentariu Müjdat Gezen in İzmir

A municipalità metropolitana di İzmir ospita a prima proiezione di u documentale Müjdat Gezen. L'avvenimentu principiarà à 3:20 u marcuri 00 di nuvembre. Müjdat Gezen assisterà à l'avvenimentu in u Ahmed Adnan Saygun Art Center cù a so famiglia è pigliarà a scena in a finale.

A vita di Müjdat Gezen, chì hà cumpletu l'annu 61 di a so vita artistica, hè diventata un documentariu. U ghjurnalistu Gökmen Ulu era u direttore è sceneggiatore di u filmu documentariu. L'estrema turca di u documentale serà u marcuri 3 di nuvembre à 20:00 in Izmir. L'inviti di codice QR per l'avvenimentu gratuitu in u Ahmed Adnan Saygun Art Center seranu presentati à l'audienza u marcuri 27 ottobre à 10.00:XNUMX à kultursanat.izmir.bel.tr. In cunfurmità cù e regule pandemiche, quelli chì anu infurmazione chì ci hè una doppia dosa di vaccina in l'applicazione HES Code o quelli chì mostranu un rapportu negativu di teste PCR puderanu entre in a sala.

Descrive a famiglia, l'amichi è i studienti

In u filmu documentariu di 95 minuti, chì serà presentatu è ospitatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir, l'aspetti menu cunnisciuti è mai cunnisciuti di Müjdat Gezen sò stati spiegati è a so vita prufessiunale. Gezen hà dettu di a so famiglia, amichi, amichi è studienti. In più di i membri di a famiglia è l'amichi di a zitiddina, i seguenti amici è studienti famosi sò trà i narratori: Alper Kul, Barış Dinçel, Cem Yılmaz, Celal Ülgen, Cüneyt Arkın, Çağlar Çorumlu, Demet Akbağ, Dolunay Soysert, Erkan Can, Emre Kongar, Erol. Evgin, Ezgi Mola, Gonca Vuslateri, Günay Karacaoğlu, İlker Ayrık, İlker Başbuğ, Kandemir Konduk, Kıvanç Tiner, Mustafa Alabora, Perran Kutman, Şebnem Bozoklu, Şevket Çoruh, Temel Gürzüruh, Temel Gürzün, Tınod Türzİn Orhan Özden İnönü Toker, Uğur Dündar, Yasemin Yalçın, Zülfü Livaneli.

Hakkı Şahin hà participatu à a camera, Bulut Bardak à l'editing, Samet Önder Kök à u disignu di u sonu è a musica. Elif Gezen, a figliola di u musicista di l'artista maestru, hà participatu ancu à u musical, in quale e cumpusizioni di Seçil Aksu sò stati utilizati in più di Kök, cù una cumpusizioni speciale. Meltem Taşkıran hà cantatu a canzone ch'ella hà fattu apposta per u documentariu è chì a so testi è a musica li appartenenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*