L'Aviò di Combattimentu J-35 Sviluppatu da a Cina per a Porta Aereo face u so primu volu

L'Aviò di Combattimentu J-35 Sviluppatu da a Cina per a Porta Aereo face u so primu volu
L'Aviò di Combattimentu J-35 Sviluppatu da a Cina per a Porta Aereo face u so primu volu

U jet di caccia, chjamatu J-31, sviluppatu da a Cina nantu à Shenyang FC-35 per i traspurtadore, hà fattu u so primu volu.

Unu di i novi investimenti fatti da a Cina in l'aviazione navale era l'aviò di cumbattimentu navali sviluppatu attraversu u Shenyang FC-31 (cunnisciutu ancu J-31) per i novi trasportatori di aerei. L'aviò, chì hè simili à l'F-35C (u derivativu di l'F-35 per esse usatu per i trasportatori di l'aviò), salvu chì hè bimotore in u disignu, hè chjamatu J-35, ancu s'ellu ùn ci hè micca stampa. L'imaghjini di l'aviò sò stati spartuti nantu à Weibo, a piattaforma suciale di a China.

Hè pussibule chì u novu aviò sviluppatu nantu à u J-27 hè chjamatu J-11, simile à a relazione trà u J-15, u derivatu cinese di u Su-31, è a so versione STOBAR J-35, sviluppata per i trasportatori di aerei. .

Inseme à l'Aviò d'Avvisu Precoce basatu in u trasportatore KJ-2021, chì hè infurmatu chì hà finitu i so testi à l'iniziu di u 600, à u cuntrariu di i portaerei Lianoning è Shaodong cù a logica STOBAR (Short Takeoff-Catch Landing), u J-003 serà dispiegatu nantu à i trasportatori di aerei Type-35 chì anu una catapulta. In cunfrontu cù l'F-35A, u 35C pò esse attesa di avè una zona d'ala più grande, ali plegabili è equipaghji per l'atterrissimu di catapulta per u decollo è l'intercettazione. à u FC-31, cumparatu cù u F-XNUMXA.

Shenyang Aircraft Corporation, una filiale di l'Aviation Industry Corporation of China (AVIC), hà annunziatu annantu à u so contu WeChat in April 2021 chì pensa à sviluppà un jet di caccia di nova generazione per a Marina Cinese, aghjunghjendu a fabricazione additiva, u cuntrollu di i difetti elettromagnetici di a superficia è l'automaticu. Fibra per u sviluppu successu di l'aeronave, hà dettu chì i tecnulugii cunnessi, cumpresa a piazza, seranu utilizati.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*