Perchè a Caccia di Acorn hè diminuita?

Perchè a pesca di bonite hè diminuita ?
Perchè a pesca di bonite hè diminuita ?

Sinop University Faculty Fisheries Dipartimentu di Tecnulugia di Pesca Capu Prof. Dr. Osman Samsun hà dettu chì, per via di u riscaldamentu glubale, u cambiamentu di u periodu di ripruduzzione di bonite è bluefish in l'estiu versu u vaghjimu per via di u fattu chì i mari sò sempre caldi in u vaghjimu, face chì i pesci formanu bande è facenu i so movimenti tradiziunali di migrazione. fora di l'urdinariu.

In quantu à l'efficienza di cattura è e cause di bonite è bluefish, chì sò pesci migratori cù un altu valore ecunomicu in Turchia, à u principiu di sta stagione di pesca. HIBYAParlendu à u Prof. Dr. Samsun, chì hè tradiziunale spressione per anni trà i pescatori, hà dettu: "Se a bonite hè catturata intensivamente in una stagione di pesca, u pesciu blu hè catturatu menu in a stessa annu. Calchì volta, u bonite dà menu cattura in l'annu quandu u pesciu turchinu hè pigliatu assai. Il a souligné que les pêcheurs craignaient que bien que la pêche au poisson bleu soit plus intense dans la saison de pêche qui a commencé au début de septembre 2021 et que les pêcheurs en étaient contents, la quantité relativement moindre de pêche à la bonite et l'incapacité d'atteindre la capture souhaitée. efficienza.

Samsun hà ricurdatu chì i picculi bluefish sò bluefish, è quandu anu un pocu più grande, sò chjamati yellowfin, più tardi u bluefish, chì righjunghjenu una durata media di 18-20 centimeters.

Dicendu chì quandu u pesciu blu diventa un pocu più grande, ghjunghje à un pesu di 1-5 kilogrammi è piglia u nome Kofana, Samsun hà dettu:

"Hè cunnisciutu chì i molluschi, chì era vistu in grande quantità in i mercati di pisci à l'iniziu di l'anni 1980, hè statu assai raramente catturatu in u 2021, ancu dopu à 40 anni, è ancu in certi anni i piscadori ùn pudianu catturà alcuna taglia grande. bluefish, vale à dì i molluschi, è ci sò parechji fatturi chì causanu stu risultatu. Aumentà l'inquinamentu di i mari ogni annu, aumentendu a quantità di nitrogenu è fosfati, attività di caccia illegale è illegale, pesca eccessiva, spezie invasive è infine cambiamenti climatichi chì si parlanu di più in più in u mondu si piglianu misure publiche è internaziunali. altre parolle, u riscaldamentu glubale hè u fattore di riscaldamentu. Hè un sviluppu piacevule chì a regulazione di u limitu di lunghezza minima di catchable introdutta in u nostru paese in l'ultimi anni è i prugrammi di sensibilizazione in u publicu ci anu fattu vede chì stu pesciu hà cuminciatu à caccià di più in l'acque territuriali di u nostru paese.

prof. Dr. Osman Samsun hà rimarcatu chì in l'anni quandu u pesciu blu, chì si alimenta di carnivori è hà un effettu dominante in l'acqui, sò abbundanti, i pesci bonite si trovanu un pocu menu è chì hè una situazione chì hè stata osservata dapoi anni.

Dichjarà chì dapoi anni, u pesciu bonita, cum'è u pesciu turchinu, viaghja da u Mari Egeu à u Mari di Marmara è dopu à u Mari Neru per a migrazione di ripruduzzione, è chì hà migratu à l'est di u Mari Neru, à u Rize. -Hopa costa formando bande densi in relazione à a diminuzione di a temperatura di l'acqua. Samsun hà dettu: "I piscadori chjamanu "exit". Dopu, compie u so muvimentu di migrazione in a direzzione opposta à u Mari di Marmara, è da quì à u Mari Egeu in grandezza più grande. Stu muvimentu di migrazione hè ancu chjamatu "sbarcu" trà i pescatori. In questu periodu, chì simu à u principiu di uttrovi, i pesci di bonite ùn sò micca stati catturati in quantità grande cum'è in l'anni precedenti, cum'è a temperatura di l'acqua di mare ùn hè micca cascata à i gradi desiderati, perchè ùn anu micca rinfriscatu, ùn anu micca. formate una mandria, è ùn sò micca riuniti in grande massa. I piscadori prufessiunali mantenenu a speranza chì l'acqua di mare si rinfriscà è ch'elli puderanu tandu piscà grandi quantità di bonite. disse.

Espristendu chì u bonito, chì hè catturatu cù i capperi in l'aostu è pesa trà 150-200 grammi in media, hè ancu cunnisciutu com'è "ghianda zingara", Samsun hà dettu: "I individui di piccula dimensione è pesu sò quelli chì anu un altu valore nutrizionale chì ghjunghjenu à u mare da i fiumi è i corsi in u Mari Neru dopu ogni precipitazione. Hè statu ancu dimustratu in parechji studii chì furniscenu un intensu aumentu di u plancton in u mare è chì e ghiande di dimensioni più chjuche alimentate cù questi planctons righjunghjenu un aumentu di lunghezza è pesu. in pocu tempu". disse.

Fornendu infurmazioni nantu à una ricerca chì anu fattu è publicatu nantu à u pesciu bonito un paru d'anni fà, u Prof. Dr. Samsun hà dettu:

Hè stata determinata chì l'altezza è u pesu di l'individui di ghianda varieghja da 15,4 centimetri à 47,6 centimetri (media: 34,6 ± 0,38 centimetri) è da 72 grammi à 1288,8 grammi (media: 506,7 ± 19 grammi). A rata di rendiment di carne varieghja da 42,2 per centu à 79,7 per centu (media 69 per centu). In ogni casu, a durata minima di sbarcu di ghianda, chì hè 25 centimeters in leggi è regulamenti attuali, hè stata determinata à esse 37 centimeters per i masci è 42,5 centimeters per femine in studii. Ancu s'è l'opinione di applicà una lunghezza minima di sbarcu di almenu 40 centimetri per a pesca di bonite sustenibile, basatu annantu à a lunghezza di frava iniziale, hè stata purtata à l'agenda in a cumunità accademica, in a pratica, i pescatori prufessiunali volenu chì sta limitazione resta cum'è 25 centimetri. è insiste nantu à sta questione.

prof. Dr. Osman Samsun hà dichjaratu chì parechji fattori affettanu a situazione attuale incontrata in a stagione di pesca di pesci blu è bonite 2021, è hè necessariu di ricurdà u prublema di mucillagini.

Espristendu chì l'intensa furmazione di mucilagine vistu in u Mari di Marmara in ferraghju, marzu è aprili di questu annu coincide cù l'iniziu di u tempu di migrazione di i pesci migratori, ci hè ancu un fattore negativu per i pesci chì si movenu fora di l'apertu, Samsun cuncludi e so parolle cum'è seguita:

"In u risultatu di u riscaldamentu glubale, u fattu chì u periodu di ripruduzzione per u bonito è u pesciu blu durante l'estiu si sposta versu u vaghjimu per u fattu chì i nostri mari sò sempre caldi in u vaghjimu, facendu chì i pesci formanu bande è facenu i so movimenti migratori tradiziunali fora. di l'urdinariu. Per pudè purtà è priservà a pesca di pesca sustinibili è sta importante fonte di proteine ​​​​à e generazioni prossime in modu sanu, in particulare i pescatori prufessiunali in questu settore, istituzioni di ricerca, accademichi, istituzioni pubbliche chì emananu è implementanu liggi è cumunicati è tutti l'altri. i stakeholders di u settore si riuniscenu cù una mente cumuna. Per monitorizà constantemente l'ecosistema, pigliate e decisioni adatte è necessarie, fà auditu efficaci, è implementà li diventa più impurtante ogni ghjornu ".

source: L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*