Rolls-Royce è Sea Machines Robotics firmanu una nova cullaburazione

Cullaburazione da Rolls Royce è macchine di mare
Cullaburazione da Rolls Royce è macchine di mare

Rolls-Royce è Sea Machines Robotics anu firmatu una nova cullaburazione. Sutta l'accordu, Rolls-Royce Power Systems and Sea Machines, u principale sviluppatore di cumandamentu di navi remoti è sistemi di cuntrollu autonomi, uniscerà e forze per sviluppà è vende sistemi di cuntrollu di navi cumpletamente è semi-autonomi è per sviluppà l'automatizazione marina mtu NautIQ di Rolls-Royce. portfolio. A cumminazione di e soluzioni di propulsione è d'automatizazione di Rolls-Royce cù i prudutti di cuntrollu di e navi di Sea Machines offre à i clienti di trasportu vantaghji significativi in ​​termini di operazioni di navi, sicurezza, efficienza è impattu ambientale.

Michael Johnson, Fundatore è CEO di Sea Machines, hà dettu: "I nostri prudutti di cuntrollu di navi autonomi è sistemi di sensazioni avanzati sò pionieri in a sostituzione di u cuntrollu tradiziunale è manuale di e navi cù tecnulugia umana-intelligente. I sistemi autonomi facenu operazioni di rutina; riduce u stress per e squadre è cusì aumenta a prevedibilità operativa è a sicurezza. A tecnulugia cuntribuisce à operazioni sustinibili mentre rende l'industria più produtiva è ecunomica. In Sea Machines avemu partenariatu cù e migliori cumpagnie in u campu è Rolls-Royce si distingue sempre per noi per a so affidabilità. Aspittemu di serve i nostri clienti inseme è di avanzà a tecnulugia per furnisce suluzioni ".

Denise Kurtulus, Vicepresidente Globale di Marine di Rolls-Royce Power Systems, hà dettu: "In u scopu di a nostra strategia Power Systems 2030, facemu passi fermi versu u nostru scopu di andà al di là di esse un fornitore di sistemi di propulsione è di trasfurmà in un sustenibile integratu. fornitore di soluzioni. In l'industria marittima, vulemu furnisce i nostri clienti cù suluzioni di a più alta qualità chì si aspetta da noi, da u sistema di cuntrollu à l'elica. Semu entusiasti di collaborà cù Sea Machines, un'altra marca forte chì ci aiuterà à ottene questu ". disse.

Soluzioni cumplete avanzate chì offrenu un cuntrollu intelligente di a nave

A cullaburazione strategica si concentrerà principalmente in u cuntrollu di navi remoti è autonomi è i prudutti di cuscenza di a situazione per i yachts, i navi commerciali è di a marina. Sutta l'accordu, Rolls-Royce Power Systems ripiglià i diritti di vendita è serviziu per i prudutti attuali è futuri di Sea Machines. E duie cumpagnie anu da travaglià ancu inseme per sviluppà novi capacità per furnisce i clienti suluzioni cumplette avanzate chì recullanu è analizà tutte e dati di e navi è offrenu un cuntrollu di nave intelligente basatu annantu à questa informazione.

Claudius Müller, Head of Marine Business Development in Rolls-Royce Power Systems, hà dettu nantu à a cullaburazione: "U nostru scopu hè di furnisce à i nostri clienti soluzioni di punta di l'industria, altamente innovativi è integrati, da propulsione, automatizazione di navi è sistemi di cuntrollu à semi- e sistemi di cuntrollu. Sistemi di cuntrollu cumplettamente autonomi è l'ultime Equipment Per cumplementarii i nostri suluzioni digitali cum'è u nostru sistema di Gestione di Salute mtu NautIQ Foresight. Dopu à l'acquistu di Servowatch è l'inclusione di sistemi di cuntrollu in u nostru novu portafogliu mtu NautIQ, l'accordu cù Sea Machines hè un passu cumplementariu ". spressione in e so parolle.

Moran David, Chief Commercial Officer, Sea Machines, hà dettu: "Questa cullaburazione hè una tappa per l'industria marittima. Stu accordu dimostra a fiducia di Rolls-Royce in Sea Machines, in a so longa tradizione di esse in prima linea di l'innuvazione. Ampliendu a gamma di prudutti di Sea Machines dispiegata cummerciale, e duie cumpagnie miranu à collaborà assai oltre u sviluppu di i cuntrolli di navi autonomi. hà datu i so cumenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*