U primu pianeta fora di a galassia di a Via Lattea pò esse statu scupertu

Scopre u primu pianeta fora di a Via Lattea
Scopre u primu pianeta fora di a Via Lattea

A NASA hà annunziatu chì i primi signali di un pianeta situatu fora di a galaxia Via Lattea sò stati rilevati. I scientisti di l'Università di Harvard anu annunziatu chì puderanu avè scupertu u primu pianeta fora di a Via Lattea.

I ricercatori chì utilizanu l'Osservatoriu Chandra X-Ray di a NASA è u telescopiu XMM-Newton di l'Agenzia Spaziale Europea anu annunziatu chì anu truvatu u pianeta pussibule in Messier 51 (M51), cunnisciutu ancu a galaxia Whirlpool. Hè statu arregistratu chì u corpu celeste si trova à 28 milioni d'anni luce di distanza da a Terra.

Quasi 5 XNUMX exoplanets sò stati trovati fora di u sistema solare finu à avà, è tutti sò situati in a Galassia Via Lattea. In a dichjarazione fatta da a NASA, hè statu dichjaratu chì se u corpu celeste scupertu hè cunfirmatu cum'è un pianeta, serà millaie di volte più luntanu da quelli in a Via Lattea.

Rosanne Di Stefano di u Centru di Astrofisica di l'Università di Harvard, autore principale di u studiu, hà dettu: "Cerchemu altri pianeti in l'universu utilizendu e lunghezze d'onda di i raghji X. "Questa hè una nova strategia", disse.

U metudu di raghji X hè stata utilizata

Tuttavia, i pianeti bluccanu a maiò o tutti i raghji X emessi da e stelle mentre passanu davanti à elli. A diminuzione di i raghji emessi da e stelle hè osservatu cù telescopi, chì furnisce evidenza di l'esistenza di novi pianeti.

Cum'è parte di u studiu, publicatu in a rivista Nature Astronomy, i circadori anu truvatu u pianeta potenziale fighjendu dips in i raghji X, micca a luce di a stella, cum'è u pianeta passava davanti à ellu.

a taglia di Saturnu

In ogni casu, l'autori di u studiu anu annunziatu chì crèdenu chì u pianeta hè a dimensione di Saturnu, chì anu chjamatu "M51-ULS-1b".

Hè statu ancu infurmatu chì "M51-ULS-1b" gira intornu à una stella di neutroni o un pirtusu neru.

Hè assai improbabile di esse vistu da a Terra

Per d 'altra banda, i circadori dichjaravanu chì u pianeta potenziale hà finitu a so orbita in 70 anni è spiegà chì a probabilità di esse osservata da a Terra hè assai bassa.

Università di u Sud Queensland astrofisicu Prof. Jonti Horner dice: "Deve esse allineatu in a pusizione ghjusta à u mumentu propiu per noi di vede. "Se fate osservazioni casuali milioni di volte in 70 anni, pudete catturà solu u transitu di un pianeta pussibule in 4 di questi tempi", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*