U Ministru Varank Parla à l'Apertura di a Fabbrica di Modelli di Konya

U Ministru Varank hà parlatu à l'apertura di a Fabbrica di Modelli di Konya.
U Ministru Varank hà parlatu à l'apertura di a Fabbrica di Modelli di Konya.

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà dichjaratu chì a Fabbrica di Modelli di Konya guida l'imprese versu a produzzione magra è a trasfurmazioni digitale è hà dettu: "In questa facilità, chì hè stata stabilita cù un investimentu di 12 milioni di lire, l'imprese amparanu per sperienza è giranu ciò chì anu amparatu. in pratica cù l'aiutu di mentori ". disse.

U Ministru Varank hà apertu u Konya Model Factory è l'OIZ Section 5 Infrastructures in u Centru di Formazione Professionale di a Càmera di Cummerciu di Konya (KTO). In u so discorsu quì, Varank hà dichjaratu chì u graficu di successu di a cità hè sempre in crescita cù investimenti à grande scala è hà dettu: "A Fabbrica di Modelli, u Centru di Formazione Professionale, u Centru di Cummerciu Esteru è u Centru di Tecnologie Intelligenti situatu in a Camera di Cummerciu di Konya. Campus di Tecnulugia è Educazione è diversi investimenti infrastrutturali in Konya OIZ sò benefica. "A fabbrica cumpone lacune impurtanti in l'ecosistema di l'industria è di a tecnulugia cù u Centru di Cummerciu Esteru è i Centri di Formazione Professionale". disse.

Spieghendu chì Konya Model Factory guida l'imprese versu a produzzione magra è a trasfurmazioni digitale, Varank hà dettu: "In questa facilità, chì hè stata stabilita cù un investimentu di 12 milioni di lire, l'imprese amparanu per sperienza è trasformanu ciò chì anu amparatu in pratica cù l'aiutu di mentori. . Da avà, sta fabbrica di mudelli hà furnitu servizii di furmazione è cunsulenza à cumpagnie 13, servizii di furmazione è cunsulenza à cumpagnie 33, è servizii di diagnosi tecniche è diagnosi à 47 cumpagnie. Spergu chì, cù u travagliu di a Fabbrica di Modelli è i sforzi di e nostre cumpagnie, sti numeri aumenteranu ancu di più in u periodu à vene ". disse.

Apuntendu chì u KTO Education Center rinforza ancu a gamba di l'educazione di l'ecosistema, Varank hà dettu chì u campus d'educazione di 9,5 mila metri quadrati, chì hè statu custruitu cù un investimentu di 21 milioni di lire, hà 16 classi, 5 laboratorii di computer, sale di cunferenza è seminarii è un centru di alloghju cù una capacità di 196 persone.

U Ministru Varank hà spiegatu chì u Centru di u Cummerciu Esteru hè statu stabilitu per aumentà a capacità d'esportazione è u mercatu di a regione è hà dettu: "Qui, i servizii di cunsulenza sò offerti à l'imprese chì volenu esportà in aree cum'è u cliente di destinazione, u mercatu, u fornitore straneru è i dettagli di u settore. ." disse.

Dichjarà chì anu u scopu di permette à i fabricatori di machini agriculi per adattà à l'agricultura 4.0 è diventà più cumpetitivi in ​​l'arena internaziunale in u Smart Technologies Center, Varank hà dettu: "Cù i prughjetti da esse sviluppati in cooperazione cù l'università è l'industria in questu centru, i guadagni tecnologichi. da una parte, è i nostri studienti università guadagnaranu cumpetenza da l'altra banda ". disse.

Varank hà dichjaratu chì l'apertura ufficiale di i travaglii di l'infrastruttura di a 5a Sezione in a Zona Industriale Organizzata di Konya hè stata ancu tenuta. Spieghendu chì offrenu ambienti per a cooperazione cù facilità cum'è OIZ, centri d'innuvazione, spazii di almacenamento è sale di cunferenza, Varank hà dettu: "In più, servizii chì aumenteranu l'efficienza di l'imprese in OIZ cù infrastrutture cum'è l'electricità, u gasu naturale, l'acqua è l'acqua. cumunicazione, impianti di trattamentu di l'acque reflue è centrali solari. Cù stu novu investimentu chì avemu apertu, a reta di l'acqua di l'acqua, a rete di l'acqua di piova è l'investimenti di a linea di fibra di a 5a sezione di l'OIZ sò stati realizati. "Cù a fine di e parti in corso, questi investimenti ghjunghjeranu à un valore di 560 milioni di lire". disse.

Dopu à i discorsi, u Ministru Varank è u so entourage hà apertu u Model Factory è i centri in u campus.

Varank hà dopu visitatu a fabbrica in u campus è hà ricevutu infurmazioni da u presidente KTO Selçuk Öztürk.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*