8th Konya Science Festival hè cuminciatu

U Konya Science Festival hà iniziatu
U Konya Science Festival hà iniziatu

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dettu: "Avemu fattu un sforzu per fà a Turchia un paese chì ùn solu usa tecnulugia, ma ancu sviluppa, pruduce è esporta a so propria tecnulugia". disse.

U Ministru Varank, in u so discorsu in u 8th Konya Science Festival tenutu in Konya Science Center, hà dettu chì l'avvenimentu hà dimustratu chì a cità hè ancu a cità di a tecnulugia è a scienza. Enfatizendu chì i centri di scienza custruiti in tutta a Turchia sò i forzi mutori di a Mossa Naziunale di Tecnulugia, Varank hà dettu chì i centri di scienza stabiliti cù u sustegnu di TUBITAK in Konya, è Kayseri, Kocaeli, Elazig è Bursa svolgono funzioni impurtanti per aumentà l'interessu. di i ghjovani in a scienza..

Apuntendu chì a scienza, a tecnulugia è a pupulazione ghjovana sò i blocchi principali di un paese, Varank hà dettu: "Ora, u modu di u sviluppu tutale passa per a produzzione di valore aghjuntu, a scienza, a tecnulugia è l'operazione curretta di l'ecosistema di l'innuvazione. Hè per quessa chì avemu presentatu a visione di u Movimentu Tecnologicu Naziunale sottu a guida di u nostru presidente. Ci sforzemu di fà a Turchia un paese chì ùn solu usa tecnulugia, ma ancu sviluppa, pruduce è esporta a so propria tecnulugia ". disse.

Apuntendu chì u Festival di Scienze di Konya hè un avvenimentu impurtante chì ghjoca un rolu in a socializazione di u Movimentu di a Tecnulugia Naziunale, Varank hà dettu: "Centunarii di avvenimenti, attelli è esibizioni saranu in u scopu di u festival. Quist'annu, ASELSAN, HAVELSAN, ROKETSAN, TUSAŞ, TÜMOSAN, BAYKAR è TÜBİTAK participanu ancu à u festival. Mostremu ancu e nostre tecnulugia domestiche è naziunali, ATAK, GÖKBEY, BAYRAKTAR TB2, PUSAT, CEZERİ è BOR MOBİL, in l'area di u festival. disse.

Sottulineendu chì i cuncorsi, spettaculi scientifichi di scena è divertenti è diversi ghjochi sò preparati in u festival, Varank hà dettu: "In questu festival, i nostri figlioli è di sicuru e so famiglie puderanu amparà pruvenduli, micca fighjenduli daretu à i finestri. ma toccu li. L'esperienze ch'elli anu quì averà un impattu putente è indimenticabile in a vita di i nostri ghjovani. E cunferenze è interviste chì i nostri sperti daranu lasceranu una marca in a so mente. Credu chì i ghjovani chì respiranu sta atmosfera è questa atmosfera festiva seranu a locomotiva di una Turchia grande è putente. disse.

Enfatizendu chì a Turchia hà un legatu influente in u campu di a scienza è a tecnulugia cù u so passatu anticu è l'accumulazione civilisazione, Varank hà dettu: "A storia di a scienza mundiale hè stata formata da i studiosi chì campanu in queste terre in u passatu. I nostri ghjovani purteranu st'accumulazione in u futuru cù i ponti ch'elli anu custruitu da u passatu à u presente. Seguindu a strada di i so antenati, purteranu u nostru paese à u puntu chì si merita. Sottu a dirigenza di a scienza è a tecnulugia, elevaranu a Turchia sopra u livellu di e civiltà cuntempuranee ". disse.

Varank hà dettu: "U mondu sanu sapi avà chì ci hè una corsa di tecnulugia in u mondu induve ci hè una corsa di tecnulugia, è i ghjovani turchi sò in quella razza", disse Varank, "E esistinu in u megliu modu pussibule. Esistinu dicendu "famu u megliu", indipendentemente da a pigrizia di qualcunu "ùn pudemu micca fà, ùn pudemu micca". Videremu i nostri ghjovani di Konya cum'è i vincitori di queste corse in un futuru vicinu ". utilizatu l'espressioni.

Varank invitò i citadini di e pruvince circundante cù i so figlioli à u festival in Konya.

Dopu à i discorsi, u Ministru Varank è u so entourage anu visitatu i stand in l'area di u festival è anu ricevutu infurmazioni da l'autorità nantu à l'esibizioni.

Per d 'altra banda, Turkish Stars, a squadra acrobatica di a Forza Aria Turca, hà fattu in l'area di u festival.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*