Karasu di CHP presenta una pruposta di ricerca per a linea Ankara Sivas YHT

chpli karasu hà datu una pruposta di ricerca per a linea YHT ankara sivas
chpli karasu hà datu una pruposta di ricerca per a linea YHT ankara sivas

U membru di l'Assemblea di u Partitu Populare Republicanu (CHP) è u deputatu di Sivas Ulaş Karasu hà presentatu una pruposta di ricerca per a Linea di Trenu à Alta Velocità Ankara-Sivas.

L'apertura di a linea di trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas, a custruzzione chì hà iniziatu in u 2008, ma ùn hè ancu stata finita in l'ultimi 13 anni, hè stata postposta 7 volte hè statu arregistratu per esse apertu u 4 di settembre di u 2021, ùn hè micca accadutu in a data specificata, è u mutivu di u rinviu di l'apertura ùn hè micca spiegatu.

Karasu, chì hà inspeccionatu u percorsu di a linea, hà determinatu chì u ponte in u locu Yaraşbeli-Karakaya di Sivas' Yıldızeli District s'era colapsatu.

Attraversu l'attenzione à u colapsu di u ponte, chì hè statu finitu in 2014, Karasu hà dettu: "Durante l'ispezioni chì avemu fattu nantu à a strada, avemu vistu chì i travaglii di migliione di terra sò stati realizati. Avà, ùn sò micca stati indagini in terra realizati longu u percorsu mentre sta linea hè stata custruita ? U periodu quandu si deve esse fatte queste migliure di terra hè u periodu quandu a custruzzione principia. Quale hà da pagà u prezzu è a rispunsabilità per questu? Ùn pudete micca esce da sta situazione licendu i Direttori Generali. Quelli chì ci vole à esse rispunsevuli quì sò u guvernu è i so ufficiali. "Hè u sgiò presidente chì vene constantemente à Sivas è dà discorsi", disse.

"U CUSTU CRESCE A 20 MILIARDI DI LIRA"

Karasu di CHP, chì hà ancu purtatu u prublema à l'agenda di u Parlamentu, hà presentatu una pruposta di ricerca, affirmannu chì u costu di a linea hè aumentatu da 9 miliardi di lire à 20 miliardi di lire.

"Mentre ùn hè micca statu annunziatu ufficialmente per quali ragioni a linea ùn hè micca stata aperta u 4 di settembre, in u risultatu di l'investigazioni, hè statu determinatu chì u ponte in Yaraşbeli-Karakaya, à 25 chilometri da u District di Yıldızeli di Sivas, hà colapsatu", disse. Karasu, aghjustendu, "U colapsu di u ponte custruitu in u 2013 significa chì a linea hè di novu in u District Yıldızeli. U fattu chì 8 collapses hè accadutu in u Tunnel Esmebaşı di u District pone un periculu in termini di navigazione è sicurezza di viaghju. "E dumande nantu à se u travagliu in terra hè statu realizatu in i dui punti restanu senza risposta", disse.

Dichjarà chì a linea, chì ùn hè micca stata finita dapoi 13 anni, hè vista cum'è materiale elettorale da u guvernu è chì stanu prova di apre a prima ch'ella sia pronta, Karasu hà dettu: "U viaghju veloce, còmode è sicuru hè u desideriu cumuni di tutti i nostri citadini. In questu sensu, l'apertura di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas hè u desideriu cumunu di tutti. Ma; "I passi fatti senza assicurà cumplettamente a sicurezza di navigazione in a linea causanu danni irreversibili", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*