Aydın Buğra İlter Egeli hà spartutu a visione futura di i ghjovani imprenditori

Evaluazioni ecunomiche è suciali impurtanti à l'assemblea generale egifed
Evaluazioni ecunomiche è suciali impurtanti à l'assemblea generale egifed

A Federazione di l'Associazioni di l'Associazioni di Giovani Imprenditori di l'Egeu - EGIFED, di quale 7 associazioni chì operanu in a Regione Egea hè membru è chì rapprisentanu mille trècento imprenditori, hà dettu di cuntinuà cù u stessu presidente in u risultatu di a riunione di l'Assemblea Generale Ordinaria. di novu. À l'Assemblea Generale, hè statu decisu di cuntinuà à travaglià cù Temel Aycan Şen, chì era u presidente di u Cunsigliu Consultivu EGIFED. L'unità è a sulidarità di l'associazioni di a federazione, l'accentu nantu à u sviluppu di e cità, a valutazione ecunomica, una aspettativa futura cumuna di u mondu di l'affari, è a visione di una Turchia sviluppata, ghjusta è amica di l'ambiente.

L'Assemblea Generale di a Federazione di l'Associazioni di i Giovani Imprenditori di l'Egeu (EGIFED) hè stata cun una larga participazione. Associu di i ghjovani imprenditori di l'Egeu (EGİAD), Balıkesir Young Business People Association (BAGİAD), Denizli Young Business People Association (DEGİAD), l'Associazione Manisa Young Businessmen (MAGİAD), l'Associazione Akhisar Young Businessmen (AKGİAD), l'Associazione Nazilli Young Businessmen (NAZGİAD) è l'Associazione Bandırma Young Entrepreneur Businessmen (BANGGİAD) anu participatu presidenti è delegati.

Questa presentazione richiede JavaScript.

A riunione hè stata tenuta à u stessu tempu cum'è u presidente di EGIFED Aydın Buğra İlter, u presidente di u Cunsigliu di Cunsigliu di EGIFED Temel Aycan Şen, u membru di u Cunsigliu di TÜGİK İsmail Çoban, u presidente di u Cunsigliu di EGEV Mehmet Ali Susam è u presidente di u Cunsigliu di İZTO à u stessu tempu. EGİAD Hè cuminciatu cù i discorsi di apertura di Mahmut Özgener, presidente di u Cunsigliu Consultivu. Konda Research and Consultancy Inc. U Ponte di u Cummerciu hè statu realizatu cù a participazione di l'associazioni federative dopu l'Assemblea Generale EGIFED in l'avvenimentu, in quale u Direttore Generale Bekir Ağırdır hà participatu ancu.

Parlendu à a riunione, u presidente EGIFED Aydın Buğra İlterİlter, chì hà dichjaratu ch'elli travaglianu cum'è una grande piattaforma cù 7 associazioni è più di 1300 membri è rapprisentanti di ogni settore, crede in u putere di a società civile indipendente è vuluntaria, capisce l'impurtanza di esse urganizata, hè preoccupatu per i prublemi regione è paese, è hè una suluzione piuttostu cà i prublemi. Esprimendu chì sò inseme cum'è imprenditori chì provanu à esse una parte di questu, hà dettu: "Com'è una istituzione chì combina l'energia di ogni associu in a so cità è hà per scopu di creà una sinergia in tuttu u rughjonu, cuntinuemu à travaglià per l'EGIFED per travaglià più efficace è per sviluppà l'unione di forze furmata da i so associ membri. A nostra federazione ghjoca un rolu impurtante in a crescita di a cuuperazione è a sulidarità trà l'associi, per stabilisce l'unità è sperimentà u putere di ella.

Enfasi nant'à u sviluppu di e cità

Attendendu l'impurtanza di e cità è u putere creatu da u so sviluppu, Aydın Buğra İlter hà dettu: "E cità è e regioni globali sò in prima linea. U 21u seculu, chjamatu ancu l'Età Urbana, hè in parechje manere diventendu u mondu di e cità. E cità è e regioni, a dinamica ecunomica, pulitica è suciale ch'elli creanu intornu à elli, è i valori chì emergenu ponu ghjunghje in una pusizioni per cambià u destinu di un paese. U sviluppu di e cità darà un impetu pusitivu à u sviluppu principarmenti di e regioni in a so sfera di influenza è dopu à u sviluppu di u nostru paese. U più altu hè u valore aghjuntu chì e nostre cità è a nostra regione creanu, più u nostru paese ne prufitta. U valore aghjustatu chì creeremu serà a basa di l'eliminazione di a inuguaglianza di redditu trà e regioni, a crescita economica inclusiva è u sviluppu durevule. E cità in a nostra federazione anu ancu una sinergia alta è una putenza cumpetitiva cù i so spazii di pruduzzione ecunomica, diverse spicializazioni, attività ecunomiche chì cumplementanu l'una cù l'altru, è e so strutture suciali è demugrafiche. L'associazioni è i nostri membri di l'associu sustenenu ancu stu putere cù e so rilazioni individuali è istituziunali.

Valutazione ecunomica

İlter, chì hà ancu fattu una valutazione ecunomica; Nutendu chì a spirale di l'inflazione, l'interessi è i tassi di scambiu hà messu tuttu u mondu cummerciale sottu pressione,Avemu difficiuli di cuncentrazione à riduce i risichi piuttostu chè à riduce i tassi di interessu.. Un aumentu di u scambiu aumenta i costi di produzzione. Parechje cumpagnie anu difficultà à accede à i finanzii. L'aumentu di i prezzi di a materia prima è di l'energia è a carenza di fornitura spinghjanu a produzzione. Tutti vedemu chì a crescita orientata à u cunsumu ùn ci porta micca à u puntu ghjustu. Avemu bisognu di custruisce micca solu una crescita rapida, ma ancu un impiegu, ghjustu è verde.. L'inghjustizia in a distribuzione di l'ingudu, chì hè u prublema di u mondu sanu, aumenta u so effettu ancu in u nostru paese. A strata chì chjamemu a classe media hè sparita. In u risultatu, sfurtunatamenti, a ghjente è a nostra ghjuventù sò per perdiri a so fede in una bona educazione, travagliu duru, morale è virtù per guidà una vita decente, forse micca per esse riccu, ma per pudè saltà in a classa alta. L'ecunumie sò custruite nantu à a fiducia, a prevedibilità è a stabilità. Tuttavia, simu cuscenti chì u sviluppu ùn pò esse rializatu solu per l'attività ecunomica.

Aspettativa di l'affari

Vulemu Fighjà un Futuru Cumunu

Affrontendu e responsabilità è e aspettative di i rapprisentanti di l'imprese, İlter hà dettu: "Noi, i ghjovani rapprisentanti di u mondu di l'affari, sapemu chì e nostre cumpagnie, chì descrivemu cum'è citadini corporativi, ùn deve micca solu maximizà i so prufitti, ma ancu generà prufitti sustinibili è creà suciali. benefici. Pruvemu di rializà e nostre rispunsabilità versu i nostri impiegati, fornitori, regioni, stati, u publicu, l'ambiente è tutti i nostri altri stakeholder. I nostri sforzi solu ùn sò micca abbastanza. Ognunu hà bisognu di mette u so cappellu davanti à elli è di pensà; U nostru sistema educativu deve esse rivisu in cunfurmità cù e cumpetenze è e cumpetenze di u 21u seculu, altrimenti ritarderemu à a corsa per a civilizazione è a prosperità ghjornu per ghjornu. Ùn pudemu micca custruisce una ecunumia forte senza una demucrazia forte. Elementu indispensabile per u nostru sviluppu, istituzioni è regule dunque micca à individui forti, avemu bisognu di istituzioni forti. Ùn pudemu micca stabilisce istituzioni forti à menu chì ùn ci hè trasparenza, meritu, indipendenza è accountability. A separazione di puteri, a demucrazia pluralista, a creazione di sistemi di equilibriu è di cuntrollu, amministrazione publica trasparente è accountable, istituzioni di surviglianza è regulatori ùn sò micca cose chì pudemu dì chì saria pussibule. In a mo guvernanza, ùn hè micca fattu, hè imperativu chì si furmassi una cultura è un clima di cunsultazione, induve si piglianu l'opinioni di tutti l'attori pertinenti, è induve u lucale, u publicu, u settore privatu è a sucetà civile piglianu decisioni inseme. U statu di dirittu, a credenza in u sistema legale è l'indipendenza di a magistratura sò inevitabbili in ogni aspettu. Avemu vistu chì i nostri prublemi ùn ponu esse risolti in un sistema induve ùn ci hè micca equilibriu è miccanismi di cuntrollu, senza separazione di putenzi, è e definizioni di u rolu di u legislaturi, a ghjudiziaria è l'esecutivu ùn sò micca chjaru è demucratiche. . cum'è tuttu u paese vulemu esse noi è guardà à un avvene cumunu, a demucrazia chì rinforza a vulintà di fighjà una vita cumuna è un avvene cumunu ùn hè micca una scelta, hè una necessità.. "

Visione futura di u mondu cummerciale

Una Turchia sviluppata, ghjusta è amica di l'ambiente

Esprimendu a so visione desiderata, İlter hà dettu: "A nostra visione di Turchia desiderata hà furnitu un avanzu ecunomicu sustenibile in linea cù l'Accordu Verdi; Hà custruitu cumplettamente u statu di dirittu suciale, seculare è demucraticu, hà custruitu a siparazione di i puteri, i meccanismi di equilibriu è di cuntrollu; Stabbilita a piena indipendenza di a magistratura; Aumentò a credenza in u regnu di dirittu; Istituziunale è guarantitu u dirittu à una vita dignificata; Hè una Turchia sviluppata, rispettabile, ghjusta è ecologica. Continueremu à travaglià inseme per questi scopi ", disse.

Şen: "Avemu creatu opportunità per l'amicizia è a cooperazione in tutta a Turchia cù IAD"

À a riunione, i ghjovani imprenditori anu attiratu l'attenzione à l'impurtanza di travaglià in l'Associazioni di l'Imprese. Temel Aycan Şen, presidente di u Cunsigliu Consultivu EGIFED"Grazie à a mo appartenenza à i GIAD, chì aghju cuminciatu cù l'Associazione di i ghjovani imprenditori di l'Egeu à i primi anni 2000, aghju scontru centinaie di persone in tutta a Turchia è aghju fattu decine d'amicizie. Nisun guadagnu finanziariu pò rimpiazzà queste amicizie. Duranti l'EGIFED, avemu vulutu trasmette l'aspettattivi è i prublemi di ogni ONG chì hè u nostru membru à tutti l'autorità superiore, cumpresu u parlamentu, è per esse cun ogni travagliu utile fattu per a nostra regione, è avemu riesciutu. Sò sicuru chì a nova gestione rapprisentarà u mondu di l'imprese di u ghjovanu in u megliu modu, rializendu travaglii assai riesciuti, è rifletterà u dinamismu è a perspettiva diversa di a ghjuventù.

İsmail Çoban, membru di u Cunsigliu di Amministrazione di TÜGİK Dichjarà chì EGIFED hè l'istituzione più interconnessa trà e federazioni, hà dichjaratu l'impurtanza di a federazione dicendu "Abbracciate, abbracciate EGIFED".

Mehmet Ali Susam, presidente di u cunsigliu di EGEVè hà introduttu EGEV. Chjamò l'attenzione à l'impurtanza di u sviluppu lucale è di a pianificazione da u livellu lucale, hà mintuvatu l'impurtanza di l'Agenzie di Sviluppu è hà dettu: "Vogliu presentà un pocu EGEV è sottulineà u puntu di pussede u foru chì tenemu l'8 di nuvembre. In questa occasione, invitu tutte l'associazioni membri di l'EGIFED à l'EGEV. Avete ancu criendu u futuru di EGEV. Sapete i prublemi è e suluzione in Turchia. Sò quì cum'è l'elementi superiori di u sviluppu, in u locu è in generale. I ghjovani sò vicinu à cambià u futuru di u paese. Semu abbastanza forti per superà parechji prublemi chì parenu incubi. Avemu travagliatu di novu inseme à EGEV dapoi u 2017. Sottulineremu dinò cù i participanti internaziunali perchè duvemu prutege u riscaldamentu glubale, a crisa climatica, l'acqua è a terra.

Enfasi nantu à a Ghjuventù è a Digitalizazione da Özgener

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione IZTO hè ancu EGİAD Mahmut Özgener, presidente di u Cunsigliu Consultivu Per d 'altra banda, hà dichjaratu chì i prughjetti realizati cù a vuluntà cumuna di l'istituzioni è l'urganisazione di Izmir anu avanzatu assai per via di a mente cumuna, è hà dettu: "Pudemu ancu realizà prughjetti cumuni trà e cità. di a Regione Egea. U potenziale di l'agricultura, u turismu, a tecnulugia, l'industria è u cummerciu di a nostra Regione Egea hè assai altu. Vivemu in a terra induve i primi soldi sò stati utilizati in a storia, cultivemu i migliori prudutti di u mondu cum'è uva, fichi, oliu d'aliva è tabacco. Avemu bisognu di valutà sta ricchezza è di trasfurmà cum'è un plusvalore in l'ecunumia di e nostre cità ".

Esprimendu chì u dinamismu è l'idee di a ghjuventù sò necessarii più chè mai, Özgener hà dettu: "U nostru mondu passa per un prucessu di trasfurmazioni focu annantu à a digitalizazione è l'adattazione à u cambiamentu climaticu in parechji spazii. Lascemu i mudelli di cummerciale di u vechju mondu cù una velocità crescente. A digitalizazione era in cima à a nostra agenda cumminciandu l'era di l'infurmazione. Oghje, pigghia u locu di l'anzianu à una velocità attivata da u prucessu pandemicu. L'amministrazione efficace di a vacuna ci hà permessu di vultà à u nostru ritmu normale. U fattore chì hà riduciutu u più perdite di u nostru travagliu in u periodu pre-vaccinazione è post-vaccinazione era l'oportunità digitale. I ghjovani menti seguiranu cù u cambiamentu è sviluppà novi visioni più veloce è più efficaci di e generazioni più vechje. I novi generazioni scontranu e novi tecnulugia prima. Inoltre, crescenu cù un accostu assai più sensibile à i prublemi ambientali chè in u passatu. Quessi sò grandi vantaghji per a gestione di un prucessu di trasfurmazioni sanu à u puntu chì u nostru mondu hà ghjuntu. In questu prucessu, voi, i nostri ghjovani imprenditori, avete duveri impurtanti per dirige a nostra ecunumia, u cummerciu è a vita suciale ".

Bekir Ağırdır: "Semu avà in l'ochju di l'uraganu"

Konda Research and Consultancy Inc. U direttore generale Bekir Ağırdırise hà dichjaratu chì ùn hè micca currettu per cunnette i prucessi sperimentati purtendu u paese solu à a pandemia. Esprimendu chì a lotta per a trasfurmazioni glubale s'hè intensificata, Ağırdır hà dettu: "Semu tutti in lotta cù u male chjamatu pandemia. Semu occupati à prufetizà ciò chì succederà dopu a pandemia. Vogliu dà una bona nutizia annantu à questu. Semu avà in l'ochju di l'uraganu. Dapoi u 2014, aghju dettu à l'imprese chì vene un uraganu. Avà chì simu in l'ochju di quellu uraganu, hè ora di pensà à induve è cumu esce. A psichiatra americana Elisabeth Kübler Ross hà una teoria di 5 fasi di dulore. Quandu pensemu à ciò chì a mente umana face o supera, prima negate, dopu vene a tappa di rabbia è poi cuminciate à negozià. Sò diventatu u populu di Turchia è i guvernatori, è simu chjappi in u stadiu di negoziazione. Cinquant'anni fà si parlava di secularismu, di a custituzione, di a religiosità è di u tema curdu. Tutti questi prublemi sò diventati una marca. Oghje avemu capitu chì avemu da accettà a verità. Dopu à quessa, avemu principiatu à pensà à cumu avemu da campà. Quanti anni avemu da esce da quì dipende da a nostra capacità di risolve i prublemi.Socialmenti, campemu in un statu chì hà persu u sensu. Ci hè entusiasmu è sforzu in a sucetà turca. Ma avemu bisognu di visioni di induve vulemu andà. Parlemu tutti di a stessa ghjente. Quandu avemu vistu ciò chì hà cambiatu in i valori di u populu di Turchia per circa 50 anni, ci hè una grande polarizazione. Avemu bisognu di discutiri è di negozià. Se u populu di Turchia parla di i so prublemi individuali, ognunu risolve i so prublemi persunali in qualchì modu, ma ùn ponu micca risolve i prublemi cumuni. U populu di Turchia hè assai diligente annantu à l'individuu è hè prudente per esse citadini. A nostra vita hè basatu annantu à l'incertezza è a cumplessità. Perchè hè una vita chì ùn travaglia micca solu cù e decisioni di u vostru putere unicu è u putere dominante. Cerchemu istituzioni ecunomiche è regule chì ponu adattà à questu. Smetti di fà piani è budgeti. Passà à u mudellu di produzzione cù scenarii. A vostra più grande capacità hè chì site natu in una vita incerta. Avemu bisognu di una nova storia. I navi d'alimentazione di a pulitica sò chjusi. Ùn si alimentanu micca di novi cunniscenze. Nisun partitu hà un cartulare di cambiamentu climaticu in a so sede. Ùn hà nunda di fà cù a nova infurmazione. Avete bisognu à entre in a pulitica. Pruduceremu cumprumessi cù bisogni è dumande nantu à a negoziazione per rinnuvà a pulitica è a cultura. Ùn pudemu micca superà questi prublemi senza cambià a cultura pulitica di Turchia è assicurendu a libertà, a ghjustizia è l'ugualità. Avà chì simu in l'ochju di l'uraganu, avemu bisognu di parlà di a surtita ", disse.

Ağırdır hà definitu a "Turchia in i nostri Sogni" cù l'articuli seguenti;

  • Accuminciau una scuperta ecunomica cumpatibile cù a terra è a trasfurmazioni verdi;
  • Ricustruì u statu di dirittu suciale, laicu è demucraticu;
  • Hà messu in piazza a separazione di puteri, l'equilibriu è i meccanismi di cuntrollu,
  • Stabbilita a piena indipendenza di a magistratura;
  • Hà fattu a custituzione nova è civile di u novu periodu cù cumprumessi suciali è pulitichi ;
  • divintatu un membru pienu di l'Unione Europea;
  • Hà aumentatu a credenza in u regnu di dirittu, a vulintà di campà in cumunu, è una forte trasfurmazioni suciale cù benessiri suciale;
  • Politiche sviluppate sensibili à l'uguaglianza di genere, furnite un cunsensu suciale è un cunsensu cumunitariu-statu induve u benessere è a pace di a società hè essenziale senza discriminazione, marginalizazione è polarizazione;
  • Istituziunale è guarantitu u dirittu à una vita dignificata;
  • Diventatu unu di i pionieri mundiali di e pulitiche per cumbatte l'inghjustizia è a miseria; hè una Turchia.
  • U nostru scopu in u mondu di l'affari, cù l'istituziunalisazione di e nostre istituzioni statali da a perspettiva di u nostru sognu Turchia, hè di fà l'imprese è l'ONG un bonu "Citadinu Corporate" per u nostru paese.

Dopu à u discorsu di Ağırdır, l'Assemblea Generale hè stata. Aydın Buğra İlter continuerà cum'è presidente di u Cunsigliu di Amministrazione in u novu mandatu in l'assemblea generale assistita cù una sola lista.

Dopu à l'Assemblea Generale, u Ponte di u Cummerciu, chì hè statu realizatu cum'è una introduzione rapida à u mondu cummerciale, hè stata cuminciata.

L'affari di l'Egeu si sò riuniti à u Ponte di u Cummerciu

Trade Bridge, chì hè stata quist'annu cù l'urganizazione di EGIFED, hà tornatu un esempiu per u mondu cummerciale. A participazione à l'avvenimentu, chì hè stata creata per stabilisce è espansione e Rete di Business, hè stata alta. L'associazione di i ghjovani imprenditori di l'Egeu affiliata à EGIFED (EGİAD), Balıkesir Young Business People Association (BAGİAD), Denizli Young Business People Association (DEGİAD), l'Associazione di Giovani Imprenditori di Manisa (MAGİAD), l'Associazione di Giovani Imprenditori di Akhisar (AKGİAD), l'Associazione di Giovani Imprenditori di Nazilli (NAZGİAD) è l'Associu di i Giovani Imprenditori di Bandırma (BANGGİAD) anu participatu. I ghjovani imprenditori chì anu u scopu di scuntrà e pratiche ghjustificate in a rete d'affari è di implementà queste pratiche anu avutu l'uppurtunità di presentà elli stessi è e so cumpagnie à l'avvenimentu EGIFED Trade Bridge. Quasi 100 rapprisentanti di u mondu cummerciale anu participatu à l'urganizazione. Grazie à l'urganizazione, cunnisciuta ancu com'è "Quick Meeting", chì hè stata tenuta sottu u tìtulu di "EGIFED Trade Bridge" per stabilisce è espansione i Business Networks, una di l'aspettattivi più basi di u mondu cummerciale, a terra hè stata creata. per parechje cunnessione cummerciale è partenarii. In l'urganisazione ditta, chì aumenterà u rinascimentu in u mondu di l'affari di l'Egeu, fundamenti impurtanti sò stati stabiliti per u sviluppu di e relazioni cummerciale è d'investimentu trà i membri di l'affari di l'Egeu di l'EGIFED. Inaugurazione di l'urganisazione EGİAD Sicritariu Generale Prof. Dr. Fatih Dalkilic hà fattu. Spieghendu i dettagli di l'avvenimentu, Dalkılıç hà dettu chì ci hè un prucessu in quale a cumpetizione è i mudelli di cummerciale cambianu rapidamente, i sistemi novi è innovatori portanu a vita di l'affari in diverse dimensioni ghjornu per ghjornu, esprimendu chì u megliu modu per valutà stu prucessu hè a rete è a rete. hà dettu: "E rete suciale sò state spustate in più media digitale. U putere è l'impattu di a cumunicazione diretta in faccia, hè sempre assai impurtante oghje. Oghje, ùn hè micca pussibule per un entrepreneur è un investitore senza una bona rete per sopravvive in a vita cummerciale. U capitale suciale hè unu di i criteri indispensabili per un cumunicatore quandu principia una vita cummerciale.

Chì ghjè un ponte di cummerciale?

In l'avvenimentu urganizatu, u scopu era chì u massimu di persone puderia scuntrà l'altri in modu prufessiunale in un tempu limitatu cambiendu postu à u stessu tempu à intervalli di pochi minuti. In l'entrevista, chì sò definite cum'è u discorsu di l'elevatore, i punti più impurtanti chì vulianu esse cunnisciutu di a cumpagnia sò stati spiegati. Cù sta applicazione, chì hè basatu annantu à u principiu di pudè spiegà u so propiu affari in pocu tempu è di dumandà e dumande ghjustu à l'altra parte, hè destinatu à aumentà a cooperazione di i membri di l'affari trà elli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*