İBB Trasformò u Macellatu in Güngören in un Centru di Cultura è Vita

L'IBB hà trasfurmatu l'Edificiu di a Macellazione in Gungoren in un Centru di Cultura è Vita
L'IBB hà trasfurmatu l'Edificiu di a Macellazione in Gungoren in un Centru di Cultura è Vita

İBB hà trasfurmatu l'edificiu di a macellazione in Güngören in u "Güngören Culture and Life Center". Parlendu à l'apertura di u centru, u presidente IBB Ekrem İmamoğlu"In questi sedi chì simu in u serviziu, simu ubligatori di dimustrà a virtù è a pruspettiva di fà u dirittu, di fà u bonu, di fà u bellu, di trattà ogni individuu ugualmente, indipendentemente da partitu o vista, senza esse sottu à alcuna pressione pulitica. . Sguassendu u latu bruttu di a pulitica è di a partisanità da a nostra vita, duvemu fucalizza nantu à risolve i prublemi veri è preparà a terra induve i nostri figlioli è i nostri ghjovani ponu piglià passi sani versu u so avvene. Facendu nemichi, guardendu l'un l'altru, ùn ghjunghjeremu nulla.

Questa presentazione richiede JavaScript.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà trasfurmatu l'antica edifiziu di a macellazione in u Quartiere Güngören Gençosman in u "Centru di Cultura è Vita di Güngören". U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu un discorsu à l'apertura di u centru. Dichjarà chì Güngören hà un postu speciale in a so vita, İmamoğlu hà dettu: "Avemu avutu l'uppurtunità di fà un travagliu in u Distrettu Industriale di Güngören per a prima volta. A nostra pruprietà di famiglia hè sempre quì. Eppo, KadıköyAvemu spustatu a nostra sede di a cumpagnia in. Dopu, aghju avutu l'uppurtunità di fà affari in un settore diversu in Güngören. Aghju currettu un ristorante. Aghju vindutu polpette di carne. Per quessa, sò qualchissia chì hà sperienze in Güngören cù i so belli ghjente. Puderaghju dì chì quasi ogni ghjornu di a mo vita trà 1992-2003 hè stata passata in Güngören ". Enfatizendu chì Güngören hè una persona chì cunnosce e so difficultà, İmamoğlu hà dettu: "Hè unu di i distretti cù u minimu spaziu verde per capita in Istanbul. Cusì assai pocu. Avemu l'obbligazione di piglià passi per migliurà, abbellisce è trasfurmà tutte e zone in difficultà di a nostra cità ", disse.

"Ci sò distretti chì avemu prublemi in a custruzzione di kindergarter"

Esprimendu chì a kindergarten di 7 classi chì anu stabilitu in u Centru di Cultura è Vita di Güngören, chì anu apertu, opera da u maghju scorsu, İmamoğlu hà dettu: "Sò assai felice chì i nostri figlioli ricevenu educazione quì, in u core di Güngören. I distretti induve avemu a più difficultà à custruisce vivai sò distretti cum'è Güngören è Bağcılar. Tramindui avemu difficultà à truvà a terra è qualchì volta avemu difficultà à esse sulidarità cù certi cumune. Ma andemu sempre cù a determinazione di pudè rigali centu cinquanta kindergarten à Istanbul ", disse.

"U PROCESSU hè statu maturatu cù a municipalità di GÜNGÖREN"

Esprimendu chì u Centru di Cultura è Vita serà ancu utilizatu cum'è sala di matrimoniu da a Municipalità di Güngören, İmamoğlu hà dettu: "Avemu maturatu u prucessu in un partenariatu è sulidarità. Sfurtunatamente, tali custruzzioni trà a Municipalità Metropolitana è e municipalità di u distrittu avianu una mancanza di risposta. I mo amichi identificanu sti prucessi. Quasi ogni distrittu hà questu, è avemu assicuratu chì tali opere è spazii culturali in questi distretti sò cunnessi à un protokollu cun cunsensu, a filusufìa di l'usu cumuni, è avemu eliminatu stu prublema in quasi tutti. Attualmente, in questa struttura, hè diventatu chjaru ciò chì, cumu è quandu u nostru cumune di distrittu Güngören Municipiu utilizerà è cumu altre aree seranu operate da a nostra municipalità metropolitana. Il s'agissait d'un problème qui avait été négligé auparavant. In questu rispettu, mi importa ancu di e duie istituzioni chì gestiscenu è risolve u prucessu per cunsensu in questu sensu ". Dichjarà chì u sindaco di Güngören Bünyamin Demir ùn puderia micca assistisce à l'apertura per via di prublemi di salute, İmamoğlu hà dettu: "Avemu trasmette i nostri migliori auguri. Dunque, vogliu nutà chì stu dialogu è a sulidarità trà l'istituzioni è a suluzione di prucessu cù una mente cumuna hè preziosa ".

"Ci cura di gestisce un prucessu in solidarità"

Dendu esempi di u travagliu chì anu fattu in parechji spazii, da e scrivanie di suluzione à u prublema di trasfurmazioni urbane in Güngören à l'investimenti di İSKİ in u distrittu, İmamoğlu hà dettu: "Cum'è in tutti i nostri distretti, ci importa di gestisce un prucessu in sulidarità. cù i distretti in i prucessi di pianificazione ". In riferimentu à u 98th anniversariu di a Republica, İmamoğlu hà dettu in u so discorsu: "Avemu lezioni da amparà mentre andemu à u secondu seculu di a nostra Republica. In u mo parè, a demucrazia hè u successu più impurtante di a nostra repubblica ", disse. Definisce a demucrazia cum'è a realizazione di un sistema di guvernu chì tratta ogni individuu ugualmente, İmamoğlu hà dettu:

"A POLITICA hè UNA STRUMENTA PER SERVI A NAZIONE"

"Questu successu hè un successu preziosu. Semu tutti rispunsevuli di fà stu successu un futuru megliu, megliu senza causà prublemi o malfunzionamenti. A pulitica hè un strumentu, micca un scopu, per serve u statu è a nazione di l'istituzioni pulitiche. E persone chì facenu a pulitica sò, sicuru, un individuu istituziunale, una parte di i partiti pulitichi in quale sò. Ma u principale hè di serve a nazione, serve u paese, serve u statu. In questi sedi chì simu in u serviziu, simu ubligatori di dimustrà a virtù è a pruspettiva di fà u dirittu, di fà u bè, di fà u bonu, di trattà ogni individuu ugualmente, indistintamente di partitu o di vista, senza esse sottu à alcuna pressione pulitica. Duvemu fucalizza nantu à risolve i prublemi veri è à preparà u terrenu induve i nostri figlioli è ghjuventù ponu fà un passu sanu versu u so avvene sguassendu a partisanità, u latu bruttu di a pulitica, chì duvemu tutti attenti è chì hà da piglià a nostra vita in captive. in u periodu prossimu. Facendu nemichi, guardendu l'un l'altru, ùn ghjunghjeremu nulla ".

"AVERIAmu RIFIUTI A NOSTRA CAMINATA À A LIGERA"

Enfatizendu chì ama a ghjente di stu paese senza discriminazione, İmamoğlu hà dettu: "Cù chì identità? Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğlu cù a mo identità? di sicuru citadinu Ekrem İmamoğlu Cumu pensu cusì, mi sentu stu sensu assai facilmente in u mo umore quandu aghju fattu stu duvere. Tuttavia, a forma, a forma, u cuncettu è a descrizzione di ogni sediu chì servemu esige questu. Quandu entremu in u seculu seculu di sta bella Republica, chì si avvicina à i 100 anni, affidata à noi da Mustafa Kemal Atatürk, per riflette stu sentimentu à i nostri figlioli o nipoti in e nostre case, à i membri di quella bella generazione prossima, per campà à u più pienu, in u vostru core, in a vostra ànima, chì ci hà schiavitù, Spingendu da parte sti mumenti o prucessi cattivi chì simu, duvemu rinfurzà a nostra strada versu una luce assai luminosa. Fighjulu u secondu annu di a Republica cù u nasu è cù st’ochju. Vogliu è vogliu chì l'edificiu chì avemu apertu in Güngören serve in questu modu ".

GIUCATA A TABLE TENNIS CÙ MUHTAR

İmamoğlu hà tagliatu u nastro di apertura inseme cù i deputati CHP Istanbul Sibel Özdemir, Turan Aydoğan, l'alta dirigenza di l'IMM è muhtars. Visità u centru, İmamoğlu hà ghjucatu à tennis di tavula cù u Capu di u Distrettu Gencosman, Selahattin Kefelioğlu, pruvucannu mumenti culuriti. U centru, chì accoglie ancu a kindergarten "Home Istanbul" cù 7 aule è una capacità di 140 persone, include una sala d'invitu è ​​di riunioni per 450 persone. Stabbilitatu nantu à una superficia di 23 mila metri quatratu, u campus hà una zona di paisaghju di 6 mila 623 metri quatratu. Ci hè ancu un parcheghju per 176 veiculi in u campus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*