U presidente Büyükakın hà lanciatu a prima canna da pesca in a Cumpetizione Internaziunale di Pesca

u presidente hà lanciatu a prima canna di pesca in a cumpetizione internaziunale di pesca
u presidente hà lanciatu a prima canna di pesca in a cumpetizione internaziunale di pesca

U 4u Cuncorsu Internaziunale di Pesca, participatu da pescatori dilettanti di diverse pruvince di Turchia è parechji paesi, hà iniziatu à a Gölcük Değirmendere Captains Beach. In a cumpetizione urganizata da Kocaeli Sportive Anglers and Nature Conservation Association cù u sustegnu di Kocaeli Metropolitan Municipality, Gölcük Municipality è Kocaeli Chamber of Shipping, Marmara Municipalities Union è Kocaeli Metropolitan Municipality Mayor Assoc. Dr. Tahir Buyukakin hà marcatu.

90 ANGLERS DIVERTENTI PARTICIPAN

A cumpetizione, chì hà participatu da 90 pescatori dilettanti da Turchia, Azerbaijan, Inghilterra, Germania, Grecia, Italia, Pulonia, Paesi Bassi è Tunisia, hà participatu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli Assoc. Dr. Tahir Büyükakın, u guvernatore di u distrittu di Gölcük Cengiz Karabulut, u sindaco di Gölcük Ali Yıldırım Sezer, u sindaco di Kandıra Adnan Turan, u presidente di l'Associazione per i Pescatori Sportivi è a Conservazione di a Natura di Kocaeli Kadir Cihan Pestil è i citadini. I cuncurrenti pruvaranu à mette in i primi trè posti in categurie femine è maschili. Inoltre, u cuncurrente chì cattura u pesciu più grande in a cumpetizione riceverà ancu u trofeu in una categuria separata.

"120 MIL TONNI DI FANGHI RACCOLTI IN STABILIMENTI DI TRATTAMENTO"

Dichjarà chì a baia cumencia à vene in vita ogni ghjornu, u presidente Büyükakın hà dettu: "Sapete, i mari da induve venenu i delfini sò mari vivibili. Venenu quì per alimentà, per piscà, perchè a diversità di pesci in u nostru mare cresce ghjornu à ghjornu. È a purezza di u mare cresce di ghjornu à ghjornu. Attualmente, una parte di l'acqua residua hè liberata in i nostri mari cù trattamentu biologicu è a parte restante cù trattamentu biologicu. Ci hè una diffarenza trà u trattamentu biologicu è avanzatu; In una, vi simpricimenti caccià u nitrogenu. In u trattamentu biologicu avanzatu, sguassate u fosforu è u nitrogenu. Tutti dui ci vole à piglià. Comu sapete, avemu trattatu di u prublema di mucillagine ultimamente. Una di e cause di mucilage hè l'abbundanza di nitrogenu è fosforu in u mare. A più grande minaccia per u mucilage hè chì depletes l'ossigenu in u mare. Per fà chì l'ossigenu risuscite à u so livellu anticu, e piante di trattamentu deve esse custruitu. 4.3 milioni di metri cubi d'acqua residuale domestica sò scaricati in u Mari di Marmara per ghjornu. Sfortunatamente, u 53 per centu di questu và solu cù pretrattamentu. Noi, cum'è l'Unione di i Municipi di Marmara, ci battemu in questu sensu, ma u sustegnu di l'urganisazioni non governamentali è i nostri citadini hè ancu assai impurtante. Per dì chì 53 per centu di l'acqua tutale hè datu à u mare solu cù pre-trattamentu significa questu; I rifiuti solidi è fisichi sò separati. L'acqua restante hè scaricata in u mare. Questu hè, u nitrogenu è u fosforu ùn sò micca eliminati. Quandu sguassate u nitrogenu è u fosforu, esce assai fangu. Per esempiu, a cuntribuzione di Kocaeli à u tutale hè ottu per centu. À e piante di trattamentu in Kocaeli, 120 mila tunnellate di fangu sò prudutte annu ".

"A mo infanzia VENDUTA IN MARE IN EREĞLI"

Dichjarà chì 11 milioni è mezzo di metri cubi di fangu si sò accumulati à a fine di a Baia cù l'accumulazione di l'anni, u presidente Büyükakın hà dettu: "I nostri amichi travaglianu nantu à ciò chì avemu da fà per pulizziari stu fangu da quì. Speremu, dopu à u travagliu di i nostri tecnichi nantu à sta questione, avemu da principià un grande prughjettu ambientale. Aghju passatu a mo zitiddina in a cità di Ereğli, chì hè à pocu distanza. Sò crisciutu in u mare. Andavamu à u mare à a matina è vulteremu à a sera. Possu vede u fondu di u mare à dece metri è sà chì ci pescu. Avemu avutu un mare assai fertili, ma a negligenza cù u tempu ci hà purtatu à questu puntu. U nostru mare hè megliu cù i travaglii chì avemu fattu avà. Avemu fattu un prugramma di trè anni. Duranti stu tempu, trasformeremu e piante di trattamentu biologicu in impianti di trattamentu biologicu avanzatu. In altri palori, dopu à quessa, l'acqua residuale chì u nitrogenu è u fosforu ùn hè micca trattatu ùn andaranu à u mare. Kocaeli hè u campionu in questu sensu, è altre municipalità ci piglianu per esempiu. Rilasciamu 6 pesci in u mare ogni annu. Finu à a data, avemu liberatu un totale di 24 mila pesci, cumprese l'orata, u barbu è u turbot, in u mare. Pensu chì li tenete. Vi pregu, dopu avè tenutu, li liberate torna in mare. Ch'elli si multiplichinu, chì u nostru mare sia più fertile. Vogliu successu à tutti i cuncurrenti ", disse.

"U MARE METROPOLITANU HA FATTU UN LAVORO IMPORTANTE PER MANTENU U MARE PULITA E A DIVERSITÀ DI PESCI"

U sindaco di Gölcük Sezer, chì hà parlatu à u prugramma tenutu nantu à a spiaggia di Değirmendere prima di a cumpetizione, hà dettu: "U Golfu di Izmit hà cuminciatu à rinasce cù i prughjetti è i travaglii di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli. U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli Assoc. Dr. Vogliu ringrazià Tahir Büyükakın è i so culleghi. Spergu chì serà una bona cumpetizione, vogliu successu à tutti i cuncurrenti da luntanu ", disse.

"AUGURU BONA SURUNA A TUTTI I NOSTRI CONCURRENTI"

U presidente di Kocaeli Sportive Anglers and Nature Conservation Association, Kadir Cihan Pestil, hà dichjaratu ch'elli anu urganizatu diverse urganisazioni in a Baia di Izmit per prumove a pesca è a pupulazione di pesci di a Baia di Izmit, chì hè tornata à a vita in u risultatu di i travaglii di pulizia, per cuntribuisce. à u so sviluppu è à sustene a pesca sustinevule, battendu diversi records in una di e nostre cumpetizioni, un totale di 22 pesci di 642 spezie diverse sò stati catturati in questa zona in 2019. Dopu avè misuratu i pesci chì catturamu in i nostri cuncorsi, l'abbandunemu induve appartenenu in u Golfu di Izmit. Vulemu ringrazià a nostra municipalità metropolitana di Kocaeli, a municipalità di Gölcük è a camera di spedizione di Kocaeli per u so sustegnu. Vogliu bona furtuna à tutti i nostri cuncurrenti ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*