I travaglii di custruzzione di u sistema ferroviariu di 7 linee cuntinueghjanu in Istanbul

In Istanbul, ancu i travaglii di custruzzione di u sistema ferroviariu cuntinueghjanu
In Istanbul, ancu i travaglii di custruzzione di u sistema ferroviariu cuntinueghjanu

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, in u so discorsu à l'apertura di i Ponti, chì a restaurazione hè stata cumpletata, avemu implementatu prughjetti giganti unu à unu per fà di Istanbul una di e cità più sviluppate micca solu in Europa, ma ancu in u paese. mondu. Cù prughjetti chì u mondu sanu invidia, cum'è Marmaray, Tunnel Eurasia, Aeroportu di Istanbul, Torre Camlica, Autostrada di Marmara di u Nordu cumpresu u Ponte Yavuz Sultan Selim, l'Autostrada Istanbul-Izmir cumpresu u Ponte Osmangazi è a Linea di Trenu d'Alta Velocità Istanbul-Ankara, Vi avemu mossu à un puntu completamente diversu oltre i vostri sogni. In novu, avemu implementatu prughjetti assai impurtanti chì migliurà l'infrastruttura di trasportu publicu ferroviariu urbanu per furnisce un trasportu più veloce è faciule per i residenti di Istanbul è i visitatori di Istanbul. Ellu disse chì a durata di u Metro Marmaray è Levent-Hisarüstü, chì offremu à u serviziu di l'Istambuli, hè di 80 chilometri.

A COSTRUZIONE DI SISTEMA RAIL 7-LINE CONTINUA IN ISTANBUL

Karaismailoğlu hà dettu chì i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu intensivamente nantu à 7 linee in Istanbul, cù un totale di 103,3 chilometri di sistema ferroviariu, è queste linee sò Gayrettepe-Kağıthane-Eyüp-Istanbul Airport Metro, Halkalı-Metro di l'aeroportu di Basaksehir-Arnavutkoy-Istanbul, metro di l'aeroportu di Pendik Tavşantepe-Sabiha Gokcen, metro di Bakirkoy (IDO) -Bahcelievler-Güngören-Metro di Bağcılar Kirazlı, metro di Başakşehir-Pine è Sakura-Metro di Kayaşehir, metro di Altunizade-Feçelhılılı-Fılılı e Kazelılı-Fırılı. Ellu disse chì hè u Prughjettu di Trasportu Urbanu è Recreazione di Sirkeci.

ISTANBUL hè U PIÙ GRANDE CENTRI DI TRANSITU GLOBAL PER L'AVIAZIONE DI U MONDU

In riferimentu à l'Aeroportu di Istanbul, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "L'Aeroportu di Istanbul, chì avemu messu in serviziu u 29 d'ottobre di u 2018, hà fattu a Turchia un centru di trasferimentu internaziunale cù a so grande capacità è hà purtatu u nostru paese à u cima in l'aviazione globale. Oghje, Istanbul hè unu di i più grandi centri di transitu globale in l'aviazione. L'aeroportu di Istanbul hè u primu in a lista di l'aeroporti più trafficati in Europa. Dapoi u primu ghjornu chì hà intrutu in serviziu, hà accoltu più di 100 milioni di passageri.

I NOSTRI PROGETTI LASCIAnu IMAGINI PROFUNDI À I VISITORI STRANIERI

Per d 'altra banda, Karaismailoğlu hà ricurdatu chì, per a prima volta in u mondu, anu eliminatu 100 pile di ferru sparse cù a Torre Çamlıca, chì ponu trasmette 33 radii FM simultaneamente da una torre di cumunicazione, è hà enfatizatu chì anu fattu una cuntribuzione significativa à a siluetta. di Istanbul. Karaismailoğlu hà dettu: "Cù a so altezza di 587 metri sopra u livellu di u mari, hè diventata a struttura più alta di Istanbul è d'Europa. Custruemu i nostri prughjetti orientati à u serviziu cunsiderà l'estetica architettonica. E cità guadagnanu a so propria identità unica cù i so stili di vita, relazioni umane, strutture di produzzione, caratteristiche naturali è architettoniche. Avemu trasfurmatu Istanbul in una cità di marca assai preziosa cù e nostre opere è punti di riferimentu chì avemu aghjustatu à Istanbul in l'ultimi 19 anni. Avemu ancu osservatu assai bè chì i nostri prughjetti cum'è l'Aeroportu d'Istanbul, u Tunnel Eurasia, i ponti Yavuz Sultan Selim è Osmangazi è a Torre Camlica, cù e so architetture originali, lascianu impressioni profonde è effetti pusitivi nantu à i visitori stranieri. Vedenu cumu a Turchia hà sviluppatu è diventa più forte. Per questu mutivu, continueremu à priservà è esibisce a nostra cunniscenza architettonica unica chì esprime a nostra identità in tutti i prughjetti chì implementemu. U ponte di Çanakkale di u 1915 si alza ancu cum'è un munumentu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*