İzmir mantene a so appartenenza à a Rete Europea di Città Sane

Izmir cuntinueghja a so appartenenza à a reta europea di cità sane
Izmir cuntinueghja a so appartenenza à a reta europea di cità sane

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja a so appartenenza à a Rete Europea di Cità Sane, chì hè stata iniziata da l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) cù u scopu di creà cità sane. In u novu mandatu di 5 anni, a Municipalità Metropolitana svilupperà prughjetti è travaglià cù u scopu di "aumentà a salute è u benessere per tutti è riduce l'ineguaglianze di salute".

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja a so appartenenza à a Rete Europea di Cità Sane, chì hè stata iniziata da l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) cù u scopu di creà cità sane. A municipalità metropolitana di İzmir, chì hà cumpletu e cundizioni di adesione per u periodu chì copre l'anni 1987-5, di a reta, chì hà iniziatu in 2019 è hè rinnuvata ogni 2025 anni, hè diventata una di e 7 municipalità accettate da Turchia. U certificatu di adesione per u travagliu di a rete hè statu ricevutu in una cerimonia tenuta in l'edificiu di l'Unione di Municipalità di Turchia in Ankara u 7 d'ottobre.

L'adesione hè rinnuvata per a terza volta

A Municipalità Metropolitana di Izmir hè stata accettata cum'è membru in u 5u mandatu (2009-2013) di a Rete Europea di Cità Sane, chì si sviluppa in termini di cinque anni è hà cuminciatu à travaglià cum'è una di e prime cità scelte in Europa, è hà pigliatu u so postu in Europa. l'adesione in u periodu trà 2014-2018.

I studii continuanu nantu à 6 temi principali.

Svilupperà è cuntinueghja à travaglià nantu à 6 temi principali : « Migliurà a salute è u benessere per tutti è riduce l'ineguaglianze sanitarie », « Dirige l'esempiu à u livellu naziunale, regiunale è glubale » è « sustene l'implementazione di e priorità strategiche di l'OMS ». . À mezu à i sei temi principali identificati, "Investisce in e persone chì custituiscenu e nostre cità", "Progettazione di lochi urbani chì migliurà a salute è u benessere", "Custruisce una participazione più grande è partenarii per a salute è u benessere", "Migliurà u benessere suciale è l'accessu à i beni è servizii cumuni ", I temi trattati eranu "Promozione di a pace è a sicurità attraversu società inclusive" è "Pruteghjendu u nostru pianeta da a degradazione usendu pratiche di cunsumu è pruduzzione sustinibili".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*