I negoziati sò in corso per a linea di trenu d'alta velocità Kayseri Ankara

I negoziati sò in corso per a linea di trenu d'alta velocità Kayseri Ankara
I negoziati sò in corso per a linea di trenu d'alta velocità Kayseri Ankara

Parlendu à a ceremonia di rivoluzione di u prughjettu di trasfurmazioni urbani tenuta in Battalgazi Neighbourhood da Melikgazi Municipality, u Vicepresidente di u Partitu AK Mehmet Özhaseki hà dichjaratu chì i negoziati di prestitu in quantu à u prughjettu di a linea di treni d'alta velocità chì deve esse custruitu trà Kayseri è Ankara sò in a fase finale.

"Tutti mettenu e mani nantu à a so cuscenza, hè Kayseri 10 anni fà, Kayseri 20 anni fà?" Özhaseki dumandò è continuò cusì:

"Pensate à Kayseri è e pruvince circundante 30 anni fà. Kayseri hè cum'è una stella brillanti in l'internu. Hè ricivutu u più investimentu. U Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione face u Giardinu Naziunale, u Ministeru di i Trasporti face l'espansione di l'aeroportu, u Ministeru di i Trasporti face a linea da Belsin à l'Hospital di a cità. Per permessu di Allah, nimu ùn deve preoccupari, durante u nostru propiu regnu, l'affari di i treni d'alta velocità principiarà in Ankara è a videremu prima di more. I negoziati di prestitu sò in a so ultima tappa. À u mumentu, tramindui noi è u nostru sindaco metropolitanu seguitemu a currispundenza mutuale. L'interessu nantu à u prestitu hè discutitu. In fatti, un affari per esse fattu in creditu hè un affari di 1 billion dollars. U nostru presidente ci dumanda ancu di ogni passu di questu, è seguitemu. Ch'Allah sia cuntentu di quellu chì mette petra nantu à petra, ma avemu riferitu à Allah u populu chì hà cattivi intenzioni, chì hè cascatu cù i militanti, chì volenu chì stu paese sia spartutu è smembratu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*