Supportu da Mersin Metropolitan à u Prughjettu Internaziunale di Biciclette Per i zitelli

Supportu da Mersin Metropolitan à u Prughjettu Internaziunale di Biciclette Per i zitelli
Supportu da Mersin Metropolitan à u Prughjettu Internaziunale di Biciclette Per i zitelli

A Municipalità Metropolitana di Mersin hà furnitu supportu di l'alloghju à i ciclisti chì passanu per Mersin durante a corsa di campagna nantu à a strada Antalya-Göbeklitepe in u scopu di u prughjettu internaziunale Bikes For Kids. A Municipalità Metropolitana, chì hà accoltu i membri di l'Associazione Bicyclists, chì hè u sustegnu di u prugettu in Turchia, in quale stivali è mantellu sò furniti à i zitelli svantaggiati, continuerà à sustene u prugettu.

"Semu felici di cuntribuisce à u prugettu di rispunsabilità suciale"

Ahmet Tarakçı, Capu di u Dipartimentu di Ghjuventù è Serviziu Sportiu di a Municipalità Metropolitana, hà dichjaratu ch'elli sò felici di sustene u prughjettu, chì partenu da Antalya è include Mersin nantu à a so strada, è hà dettu: "Sò implicati in un bellu prughjettu cum'è rigalu. stivali è mantellu à i ghjovani è i zitelli chì campanu in i paesi. Cum'è a municipalità metropolitana di Mersin, simu felici di cuntribuisce à u prugettu di rispunsabilità suciale. Avemu ancu decisu di agisce inseme nantu à u prugettu. Continueremu à fà questu per fà cose megliu sia in quantu à e biciclette è in quantu à i prughjetti ".

"A Mersin hè stata data un ospite degnu"

U presidente di l'Associazione Bicyclists, Murat Suyabatmaz, hà spartutu i dettagli di u prughjettu Bikes For Kids è hà parlatu di i viaghji precedenti in u Mar Neru è l'Egeu. Suyabatmaz hà dettu chì a nova strada hè Antalya-Göbeklitepe, dicendu chì pedaleanu per furnisce stivali è mantelli à i zitelli chì vivenu in paesi remoti in Turchia. Suyabatmaz hà dettu: "Pedaleremu per 14 ghjorni in totale. Hè una pista sfida di circa 1200 km. Avemu da distribuisce l'aiuti, à cullà l'aiuti. Hè un prughjettu cusì significativu ", disse. Suyabatmaz hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana per u so sustegnu è hà dettu: "Avete veramente resi assai felici. Mersin hè statu datu un ospite degnu. Vulemu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, u sgiò Vahap Seçer, per u so sustegnu à u nostru prughjettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*