A notificazione di l'indirizzu à l'edificazioni abbandonate ùn serà micca permessa

A notificazione di l'indirizzu à l'edificazioni abbandonate ùn serà micca permessa
A notificazione di l'indirizzu à l'edificazioni abbandonate ùn serà micca permessa

Una nova circular in quantu à l'edificazioni abbandunate hè stata mandata à i 81 Governatori Pruvinciali di u Ministeru di l'Affari Interni. Sicondu a circular, l'edifizii determinati per esse edifici abbandunati da i guvernatori è i cumuni ùn saranu micca permessi di esse mostrati cum'è zone residenziali dopu a data di rilevazione.

Bakanlıkça valiliklere gönderilen genelgede, kamu düzeni ve güvenliğinin muhafazası, kent estetiğinin sağlanması, çevre kirliliğinin önlenmesi, uyuşturucu/uyarıcı madde temini ve kullanımı başta olmak üzere suç ve suçlu ile mücadelede kapsamında ülke genelindeki metruk binaların tespit edilmesi, iyileştirilmesi/rehabilite edilmesi, yıkılması ve bu binaların kullanımının engellenmesine yönelik tedbirler alındığı hatırlatıldı.

In questu cuntestu, di i 106.792 edifizii abbandunati identificati finu à oghje, u 66,06%, vale à dì 70.546, sò stati demoliti, 15,55%, vale à dì 16.608, sò stati riabilitati è misure di sicurezza sò state prese, è un totale di 81,61% (87.154) di l'edifizii abbandunati in tuttu u paese sò stati distrutti Hè statu dichjaratu chì i travaglii di demolizione / migliuramentu di u restu 18,39% di 19.638 edifici sò sempre cuntinueghjanu.

Cù a mudificazione fatta in l'articulu 3194 di a Legge di Zonificazione N ° 39, intitulata Edifici chì sò abbastanza periculosi per esse demoliti, edifizii abbandunati determinati da i guvernatori chì ponenu un periculu per a sicurità generale è l'ordine publicu; Hè statu dichjaratu chì u pruprietariu di l'edifiziu deve esse sguassatu in 30 ghjorni da a notificazione, è s'ellu ùn hè micca fattu, a municipalità o a guvernazione realizarà i travaglii di demolizione per eliminà u periculu è più di 20% di stu costu serà recullatu. da u pruprietariu di l'edificiu.

A circular dichjara ancu chì in l'articulu 5490u di a Legge di i servizii di a pupulazione n ° 3, l'indirizzu residenziale hè definitu cum'è u locu di residenza cù l'intenzione di stà in permanenza, è in l'articulu 49 di a ditta Legge intitulatu Informazioni è aghjurnamentu di l'indirizzu, l'indirizzi in i zoni di rispunsabilità di l'amministrazioni pruvinciali speciali è i cumuni sò definiti in cunfurmità cù questu standard di indirizzu è l'infurmazioni di l'indirizzu sò stati ricurdati di e so rispunsabilità.

L'edificazioni abbandonate ùn ponu esse mostrate cum'è stabilimenti per a registrazione di a scola

Edifici abbandunati, quelli chì evitanu una notificazione curretta, iscrizzione scolastica, etc. I punti seguenti sò stati dichjarati in a circular mandata à i guvernatori per piantà di mostrà l'indirizzu cum'è indirizzu residenziale per ragioni speciali.

L'edifizii chì sò determinati à esse edifici abbandunati da u guvernatore o a municipalità ùn saranu micca permessi di esse dichjarati cum'è indirizzi residenziali (dopu à a data di rilevazione). In questa direzzione, u campu di registrazione è descrizzione "Derelict Building" hè statu aghjuntu à i strati di struttura è di edifiziu in u Sistema di Registrazione di Indirizzi Spaziali (MAKS) è Sistema di Registrazione di Indirizzi (AKS) da a Direzzione Generale di l'Affari di Populazione è Cittadinanza. Cusì, l'infurmazioni riguardanti e strutture determinate per esse edifici disgregati seranu signalati à a Direzzione Generale di l'Affari di a Populazione è di a Cittadinanza senza ritardu da l'amministrazioni autorizate (amministrazione provinciale speciale è cumuna) via MAKS è AKS.

Una volta chì l'infurmazioni chì l'edificiu hè abbandunatu hè registratu in MAKS è AKS da i guvernatori è i cumuni, a Direzzione Generale di l'Affari di a Populazione è di a Cittadinanza serà impedita di invià notifiche d'indirizzu à l'edificazioni abbandunati per via elettronica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*