Bahrain hà da fà grandi investimenti in metro è ferrovia

investimenti ferroviari di Bahrain
investimenti ferroviari di Bahrain

U Guvernu di Bahrain hà annunziatu oghje i dettagli di u so Pianu di Prughjetti Strategici, in quale più di $ 30 miliardi seranu investiti in l'infrastruttura naziunale di Bahrain è i settori prioritari strategichi. Rapprisenta unu di l'investimenti di capitale più significativi di Bahrain mai è guidà u Pianu di Ripresa Economica cuncepitu per rinfurzà a cumpetitività à longu andà di l'ecunumia di Bahrain è stimulà a crescita post-pandemica.

109 km Longa linea di metro chì vene

Un novu sistema di metro in Bahrain offre opzioni di viaghju, riduce a congestione è cuntribuisce à i piani di u Regnu per ghjunghje nettu zero. A reta di metro, chì supera i 109 km, culligarà tutti i principali centri di pupulazione in u paese. A prima fase di u metro cù 20 stazioni scorrerà da l'Aeroportu Internaziunale di Bahrain à a zona residenziale è cummerciale di Seef è cunnetta à Manama è a Zona Diplomatica.

Custituitu da 22 prughjetti di firma in settori chjave cumprese telecomunicazioni, turisimu, educazione, fabricazione è assistenza sanitaria, u pianu cuntribuisce ancu à a realizazione di a Visione Economica 2030 di Bahrain.

I novi prughjetti includenu a creazione di cinque cità situate in isule di novu custruite, aumentendu a superficie di terra totale di Bahrain di più di 60%. U più grande di quelli previsti, Fasht al Jārim abbracciarà una superficie di 183 chilometri quadrati, furnisce un centru residenziale, logisticu è turisticu per allughjà un novu aeroportu. U novu Passu King Hamad di 2 km à quattru corsi faciliterà u cummerciu è u viaghju transfruntier è rinfurzarà i ligami pulitichi, strategichi, ecunomichi è culturali cù l'Arabia Saudita è u GCC più largu.

U ligame di trasportu serà cumplementatu da l'investimentu tecnologicu in l'ottica di a fibra di terra è di mare, cunnetta tutte e regioni di u Regnu è aumentendu a cumpetitività. I servizii di cloud computing di a prossima generazione seranu sustinuti da investimenti significativi in ​​parechji novi prughjetti di centru di dati. L'edifiziu "Sports City", un cumplessu per allughjà u più grande stadiu di sportu è arena di sport indoor multifunzione in Bahrain, face Bahrain un centru per l'avvenimenti, l'intrattenimentu è u sport. Inoltre, u Bahrain International Exhibition and Convention Center diventerà a più grande "Città di Conferenza" in u Mediu Oriente, è a "Città Turistica", una serie di resorts in u sud-ovest di Bahrain, aumenterà u statutu di u Regnu cum'è destinazione globale di visitatori.

I novi prughjetti annunziati sottu u Pianu di Prughjetti Strategici seranu basati nantu à u pianu di l'infrastruttura di u Regnu 6, chì furnisce u novu terminal di l'Aeroportu Internaziunale di Bahrain, u prughjettu di espansione di a 4ª Linea di ALBA, è u Pipeline AB-2015.

Dopu à l'annunziu, Sua Altezza Sheikh Salman bin Khalifa Al Khalifa, Ministru di Finanze è Ecunumia Naziunale, hà dettu:

"Bahrain esce da a pandemia cù una ambizione audace chì vede un futuru più prusperu oltre a ripresa economica. Stu investimentu trasformativu aumenterà e opportunità educative è di stile di vita per i ghjovani è furnisce una assistenza sanitaria di qualità, case è percorsi di carriera per elli mentre passanu à l'età adulta.

L'industrii novi è esistenti seranu favurizati è a crescita di u settore privatu in i settori di u turismu è di u divertimentu guidata da l'investimentu in infrastrutture è telecomunicazioni, cù cunnessione sia in u Regnu sia à l'oltremare per u muvimentu efficiente di merchenzie, servizii è persone ".

U Pianu di Prughjetti Strategici hè un investimentu micca solu in l'infrastruttura fisica di Bahrain, ma ancu in u futuru benessere di a ghjente di u Regnu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*