A custruzzione di u Small Submarine Naziunale STM2022 principia in 500

A custruzzione di u Small Submarine Naziunale STM2022 principia in 500
A custruzzione di u Small Submarine Naziunale STM2022 principia in 500

Defense Technologies Engineering Inc. (STM) hà publicatu u documentu di i Prughjetti Marini in i mesi passati, chì palesa un picculu disignu sottumarinu chjamatu STM500. À u 10u Seminariu di Sistemi Navali tenutu oghje, hè statu annunziatu chì a custruzzione di u sottumarinu di piccula dimensione STM500 hè prevista per inizià in 2022.

U disignu STM500 si distingue cù u so spustamentu sottumessu di 540 tunnellate è essendu un picculu sottumarinu. I sottumarini attualmente utilizati da a Marina Turca anu un spustamentu di 1100 à ~ 1600 tunnellate in cundizione sommersa. I sottumarini di a classe Reis, chì sò sempre in pruduzzione, sò previsti per avè un spustamentu di più di 2000 tunnellate in cundizione sottumessu.

"Hè un sottumarinu d'attaccu diesel-elettricu cù un disignu cuncettuale sviluppatu per acque pocu profonde". U scrittore turcu di difesa Kozan Selçuk Erkan valuta u disignu STM500, chì a so infurmazione hè sparta, cum'è seguita:

"I picculi sottumarini sò avà un mercatu assai emergente in a classe militare. I Qatari sò attualmente ottenendu i taliani per custruisce mini-sottomarini per u Golfu Persicu. I francesi anu ancu un studiu nantu à questu sughjettu. Saria apprupriatu per a Turchia à travaglià nantu à i picculi sottumarini cum'è una classa assai più chjuca, assai più tranquilla è più accessibile tecnologicamente in quantu à e nostre capacità per esse aduprate in u Mari Egeu, u Mari Neru Cipru è e regioni costiere. I sottumarini in questa classe sò trasportatori ideali per operazioni di infiltrazione in e zone costiere.

Hè assai difficiuli per ogni nave di guerra per realizà una scansione sottumarina cù un sonar muntatu in u scafo o rimorchiatu, soprattuttu in acque poco profonde è in e zone offshore cù isolotti. A caratteristica di stu sottumarinu hè chì pò operà estremamente cunfortu in i mari in quistione cù e so dimensioni chjuche ".

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*