Sò à l'Applicazione di Stop per i Deficienti Visuali in Izmir Lanciata

Sò à l'Applicazione di Stop per i Deficienti Visuali in Izmir Lanciata
Sò à l'Applicazione di Stop per i Deficienti Visuali in Izmir Lanciata

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà sviluppatu l'applicazione "Sò à Stop" per i visivi. Cù l'applicazione chì serve nantu à ESHOT Mobile, i passageri visivi cù a Carta İzmirim per Disabili mandaranu una notificazione à l'autobus chì volenu imbarcare, è u cunduttore di l'autobus saperà à quale fermata aspetta u passageru disabile. Grâce à l'avertissement sonore, les déficients visuels apprendront que leur bus s'est arrêté sans avoir besoin d'aide.

A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà sviluppatu un software chì faciliterà u trasportu per i visivi. L'applicazione "Sò in una fermata", chì permetterà à i passageri visivi cù İzmirimim Cards di imbarcà in autobus senza alcun aiutu, hè stata messa in serviziu via ESHOT Mobile.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà dettu chì tutte e unità di a municipalità anu realizatu travaglii assai impurtanti in linea cù u scopu di 100 per centu cità accessibile per tutti i segmenti di a sucità. Ricordendu chì a municipalità metropolitana di İzmir hè stata cunsiderata degna di u secondu premiu in a categuria di istituzioni è urganisazioni pubbliche in l'urganizazione di i Premii per l'accessibilità Turchia 2020 in una indicazione di questu, u sindaco Soyer hà dettu: "Cum'è esigenza di u nostru titulu di municipalità amichevule per i disabili, superemu. ostaculi in u trasportu publicu unu per unu. Stu software, preparatu per i nostri citadini visivi, hè u primu in Turchia in quantu à a so infrastruttura tecnologica è capacità. Mi importa assai ch'elli ponu viaghjà liberamente senza l'aiutu di nimu. A so satisfaczione serà a nostra felicità ".

Cumu funzionerà l'applicazione?

U serviziu Duraktayim, chì hè statu utilizatu è sviluppatu da u gruppu pilotu determinatu per circa sei mesi, operarà cusì:
I passageri visivi cù una carta Izmirim disabilitata utilizanu a tabulazione "Sò à a stazione" in l'applicazione ESHOT Mobile installata nantu à i so smartphones. Informarà u numeru di linea di l'autobus chì vole imbarcà è a fermata ch'ellu hà da cullà. A notificazione apparirà istantaneamente nantu à a pantalla d'infurmazioni di u primu autobus chì si avvicina à a fermata. Cusì, i cunduttori di l'ESHOT sapranu à quale fermata aspetta i passageri visivi. U sistema informarà in permanenza à u cunduttore è à u passageru in attesa di disabilità visuale chì u veiculu s'avvicina à a fermata. Quandu l'autobus entra in a fermata, un avvisu audible serà fattu da u sistema è da l'altoparlante muntatu à l'esterno di i veiculi. U sistema hà ancu avvisatu u passageru cù disabilità visuale à a fermata in quale volenu scendere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*