U Second Parcu Culturale di Izmir, Dr. Behçet Uz Recreation Area Messa in serviziu

U sicondu Kültürpark di İzmir, Dr. Behçet Uz Recreation Area Messa in serviziu
U sicondu Kültürpark di İzmir, Dr. Behçet Uz Recreation Area Messa in serviziu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA prumessa di rinnuvà prima di l'elezzioni in u quadru di una visione "Izmir più verde". Behçet Uz Recreation Area hè stata messa in serviziu cù a so nova faccia. Parlendu à a ceremonia di apertura, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì anu purtatu un secondu Kültürpark à a cità cù stu prughjettu, "Dr. Chì a nostra zona di recreazione Behçet Uz sia un focu di speranza per chì tutti pudemu campà assai più in pace è felici in queste terre.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerPrumessu durante u periodu elettorale cù a visione di "un Izmir più verde", u Dr. Behçet Uz Recreation Area hè stata messa in serviziu cù a so faccia rinnuvata. Situata à a junzione di i distretti Bornova, Konak è Buca, a zona di recreazione gigante di 180 mila metri quadrati hè stata rinnuvata cumplettamente da u Dipartimentu di Parchi è Giardini di a Municipalità Metropolitana di Izmir. I rinnuvamenti ambientali sò stati ancu realizati da e squadre di u Dipartimentu di l'Affari Scienti.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a ceremonia di apertura di l'area di recreazione. Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, cum'è u sindaco di Konak Abdül Batur, u sindaco di Bornova Mustafa İduğ, u presidente di u distrettu di CHP Konak Akın Küçükoğulları, u presidente di u distrettu di CHP Bornova Ertürk Çapın, u vicepresidentu di u gruppu di partitu IYI di u Cunsigliu di a municipalità metropolitana di İzmir, u segretariu generale di a municipalità metropolitana, Kemal Sevinç. Buğra Gökçe, İzmir Metropolitan Municipality Vice-Segretariu Generale Eser Atak, Yıldız Devran, Ertuğrul Tugay, Dr. U nipote di Behçet Uz Kurtul Kaptanoğlu è a so moglia Yeşim Kaptanoğlu, a so figliola Lara Kaptanoğlu, u nipote Gül Vardarlı è a so moglia Nüvit Vardarlı è u so figliolu Tan Vardarlı, rapprisentanti di camere è organizzazioni non governative, capi di quartiere è parechji citadini anu assistitu.

U sicondu Kültürpark di İzmir

In u so discorsu à l'apertura, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà iniziatu u so discorsu trasmettendu a so felicità chì l'area, chì hè stata inattiva per un bellu pezzu, hè stata rinnuvata è riportata à a vita. Tunç Soyer, "180 mila metri quatratu di Area Recreation; Buca hè situatu à a junzione di i distretti di Konak è Bornova. Questa zona rinnuvata, cù a so terrazza di a cità affacciata nantu à a Baia di Izmir, parchi di ghjoculi per i zitelli, attività sportive è spazii di recreazione, serà unu di i novi centri di attrazione di a nostra cità, induve tutti i residenti di Izmir, in particulare questi trè distretti, respiraranu. Cù stu prughjettu, stabilimu un secondu Kültürpark in a nostra cità.

25 milioni di novu spaziu di vita

U presidente dà infurmazione nantu à i travaglii di rinnuvamentu in a zona di recreazione Tunç Soyer"In u nostru prughjettu di rinnuvamentu, chì avemu realizatu cun un investimentu di 25 milioni 321 mila lire, avemu pigliatu sottu prutezzione 3 mila 150 arburi in u parcu prima è piantatu 497 arburi novi in ​​a zona. In u scopu di a Strategia di İzmir per Vive in Armunia cù a Natura, avemu usatu spezie vegetali in a nostra zona di recreazione chì sò cumpletamente adattati per a natura di a regione Mediterranea è İzmir è ùn necessitanu micca assai acqua. Cusì, avemu luttatu cù a siccità, unu di i prublemi più dulurosi di a crisa climatica. U nostru prughjettu Living Parks, in quale rinfurzà l'integrità di l'ecosistema, hè u pruduttu di un approcciu olisticu chì si focalizeghja nantu à a vita cumuna è adopra l'apprendimentu da a natura, induve prutegemu l'antichi bacini di produzzione. Avemu pianificatu è implementatu u Parcu Behçet Uz cù questa cunniscenza. Sò chì u Dr. Behçet Uz Recreation Area cù tutti i so aspetti; Fara cuntributi inestimabili à a nostra visione di campà in armunia cù a natura è u nostru scopu di infrastruttura verde. Serà un novu spaziu di respirazione per i nostri citadini chì campanu in i quartieri circundanti di a nostra cità ".

"Che ci sia un focu di speranza"

In l'ultima parte di u discorsu di Soyer, u Dr. Ricordendu a missione di Behçet Uz per stabilisce Kültürpark, hà dettu: "In Turchia, chì hè tornatu à u locu di u focu oghje, vogliu chì stu parcu serve cum'è una scintilla per u benessere ecunomicu è suciale è a salvezza di sta nazione di novu. È ch'ellu ci sia u focu di a speranza per chì tutti pudemu campà in sta terra assai più tranquillamente è assai più felice.

"Un travagliu maravigghiusu hè apparsu"

In e so parolle, Dr. A causa di u nomu di Behçet Uz Tunç SoyerU sindaco di Konak Abdül Batur, chì hà iniziatu per esprime u so ringraziu à . Avemu visitatu stu locu dui anni fà. Avemu dettu chì a manu di a Municipalità Metropolitana di Izmir deve esse toccu quì. Cum'è un presidente amante di u verde Tunç Soyer, hà inclinatu cù cura à u sughjettu. Un travagliu maravigghiusu hè ghjuntu oghje. Hè un travagliu in quale ogni tipu di funzioni sò cunsiderate, induve tutti i citadini di a cità, ghjovani è vechji, ponu vene à un arrangiamentu. Sti lochi sò zoni chì daranu à a cità un soffiu d'aria fresca. In nome di i citadini di Konakli, vogliu ringrazià u nostru presidente.

"Hè un investimentu chì serà quadruplicatu in l'ecunumia d'oghje"

U sindaco di Bornova, Mustafa İduğ, chì hè ghjuntu à u podium dopu à Batur, hà dettu: "Una figura di 25 milioni hè stata citata. Hè un investimentu chì pò esse fattu almenu quattru volte in l'ecunumia d'oghje. Per quessa, vogliu ringrazià i nostri burocrati, secretari generali è u nostru presidente chì anu cuntribuitu à sta questione. Duranti a nostra candidatura à a merria, u nostru sindaco di Tunç hà dettu: "Avemu ghjunti à fà l'investimenti chì ci vole à fà in i quartieri alti". Stu investimentu hè assai preziosu per i quartieri superiori. Era un spaziu di respirazione. A creazione di tali campi sportivi è spazii di respirazione in questu periodu quandu a droga hè cascata à l'età di 13 anni hà un statu tutale suciale è un cumprinimentu cumuni sucialistu. In u periodu di dui anni è mezu, solu sta zona ùn hè statu custruitu in Bornova. Cù l'investimenti di u Metropolitan, u Pool Izmir hè statu apertu in Bornova. Gokdere Animal Shelter serà apertu prestu. U Centru di Rifiuti Solidi hè statu aghjuntu à Bornova. Rinnovazione di Peterson Mansion, 19 chilometri di via di bicicletta, custruzzione di Homer Valley, 7th è 8th branch of People's Grocery sò e cose chì sò state fatte in u nostru distrittu.

"Lealtà di Izmir"

presidente, Dr. In memoria di Behçet Uz, u so nipote Kurtul Kaptanoğlu ghjunse à u podium. Dopu à u grande focu Izmir, Dr. Racontendu a storia di u stabilimentu di Behçet Uz di Kültürpark per u sviluppu suciale è ecunomicu di a cità, Kaptanoğlu hà dettu: "U mo missiavu era verde è amatore di İzmir. Hà custruitu una zona cum'è Kültürpark per rivolta İzmir. Malgradu tutte l'impossibilità, hà fundatu Kültürpark cù u sustegnu di u populu di Izmir. Un tali spaziu ùn deve esse evaluatu solu cum'è un parcu. I modi di ùn tradisce una cità hè di purtà tali lochi à u publicu. İzmir hè cusì furtunatu chì 80 anni dopu à a fine di a merria, u nome di Behçet Uz hè datu à unu di i più grandi parchi di Turchia, chì mostra un grande esempiu di lealtà ".

U Quartiere Çamkule di Bornova, Mukhtar Hüseyin Şimşek, hè ancu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà purtatu questa zona induve a ghjente respira è induve i ghjovani è i zitelli facenu sport in i so distretti. Tunç SoyerHà ringraziatu.

tour di ricreazione

Presidente dopu à a ceremonia di apertura Tunç Soyer, hà visitatu l'area di recreazione giganti cù i presidenti è u populu di Izmir. Soyer hà iniziatu a tour testendu u Pulsante d'Emergenza, chì si trova in u parcu per a prima volta in İzmir è permette à i citadini di attivà e forze di sicurezza pressendu in casu d'emergenza. Allora, Soyer hà riunitu cù i studienti di a Fundazione di l'Educazione Cuntempuranea di l'Egeu, chì eranu i primi visitori di u parcu, è hà datu fiori à i furmatori in u campu di l'educazione di u trafficu in memoria di u 24 di nuvembre u ghjornu di i prufessori. Soyer hà scontru cù l'atleti di İzmir Metropolitan Municipality Sports Club, Gültepe Sports Club è Çamkule Sports Club in u campu di football standard FIFA stabilitu in l'area di recreazione, è hà presentatu i premii à l'atleti chì sò vinuti primi in u torneu di apertura. Allora Soyer è i presidenti piglianu penalità cù l'atleti.

A memoria di Behçet Uz contr'à a più bella vista di İzmir

In a piazza, chì si trova à u puntu più luntanu di a zona è vede İzmir da sopra, l'ex sindaco di İzmir è l'ex Ministru di a Salute Dr. A statua di Behçet Uz hè stata inaugurata. Izmir focu nantu à i platti di granitu davanti à a statua, l'apertura di a fiera è u Dr. E sezioni di a vita di Behçet Uz sò state incluse.

Opportunità sportivi per i ghjovani

Dr. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir in u scopu di i travaglii di rinnuvamentu di l'Area Recreation Behçet Uz Tunç SoyerIn linea cù u scopu di fà Izmir una cità di ghjuventù è di sport, u campu di football in u campu hè statu purtatu à i standard FIFA. Sò stati custruiti spogliatoi è una tribuna di 500 posti. In l'area di recreazione, ci sò una pista di jogging in tartan di 480 metri di lunghezza è una pista di bicicletta lunga 800 metri, una zona fitness in 4 punti diversi, un parcu di furmazione di trafficu per i zitelli, parchi di ghjocu, spazii sportivi è picnic. Inoltre, una piazza hè stata aghjunta à l'area induve l'urganisazioni cum'è cuncerti è teatru ponu esse realizati. In l'area di ricreazione hè stata creata un parcorsu di 600 metri quadrati per i zitelli, è l'area hè stata dotata di parchi per i zitelli di nova generazione. A sicurità di u parcu hè stata assicurata cù l'illuminazione di notte è un sistema di càmera. A zona hè stata messa in serviziu in u 2001 da u merre di l'epica, Ahmet Piriştina.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*