Cumpagnia Cinese per Custruì una Nova Linea Ferroviaria trà Belgrad è Budapest

Cumpagnia Cinese per Custruì una Nova Linea Ferroviaria trà Belgrad è Budapest
Cumpagnia Cinese per Custruì una Nova Linea Ferroviaria trà Belgrad è Budapest

L'imprese cinesi cuminciaru a custruzzione di a ferrovia Belgrad-Budapest cù una lunghezza tutale di 350 chilometri. A nova linea ferroviaria permetterà à persone è merci di viaghjà trà e capitali di Serbia è Ungheria in circa duie ore. A parte serba di a ferrovia serà finita in trè anni, mentre chì a parte ungherese serà finita è messa in serviziu prima di u 2025.

A custruzzione di a nova sezione di a ferrovia Belgrad-Budapest di Serbia hà iniziatu cù una ceremonia u luni. A cirimonia, assistitu da u presidente serbe Aleksandar Vucic, u ministru ungherese di l'Affari Esteri è u Cummerciu Peter Szijjarto è l'ambasciadore cinese in Serbia Chen Bo, hà fattu in Novi Sad, Serbia.

U travagliu nantu à a sezione di 108 chilometri di a ferrovia d'alta velocità chì si stende da Novi Sad à u passaghju di a fruntiera Kelebija in u Nordu di a Serbia hè stata iniziata da Vucic, Szijjarto, Chen Bo è un rappresentante cinese à a pressione di un buttone.

Parlendu à a ceremonia, Vucic hà sottolineatu l'impurtanza di a ferrovia per u sviluppu futuru di a Serbia è hà elogiatu e relazioni amichevuli cù a Cina è l'Ungheria. "Avemu piacè è benefiziu sia cù a custruzzione è cù salarii è pensioni più alti, standard di vita più altu è un futuru megliu per i nostri figlioli", hà dettu Vucic. Vucic hà dettu chì a parte serba di a ferrovia serà finita in trè anni, mentre chì Szijarto hà dettu chì a sezione ungherese di a ferrovia, chì hè di 167 chilometri, deve esse cumpletata prima di u 2025.

In u so discorsu via un ligame video, Ning Jizhe, Vicepresidente di a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma di a Cina (NDRC), hà felicitatu i dui paesi per u prugressu chì anu fattu in a custruzzione di a ferrovia Belgrad-Budapest. Ning hà dettu chì u prugettu hè "u prughjettu emblematicu di a cooperazione trà a Cina è i paesi di l'Europa Centrale è Orientale (CEEC) è una parte impurtante di u corridor di trasportu europeu è a Route Express China-Europe Land and Sea".

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*