"MÜREN" gestisce i sottomarini

"MÜREN" gestisce i sottomarini
"MÜREN" gestisce i sottomarini

A dipendenza da i sistemi di gestione di a guerra sottumarina straniera hè ghjunta à a fine. U Sistema di Gestione Integrata di Combattimentu di Produzzione Naziunale (MÜREN) hè stata integrata in i primi sottumarini. U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà visitatu u cumandamentu di u cantiere navale di Gölcük per esaminà u prugressu ghjuntu in u prughjettu MÜREN realizatu da TÜBİTAK BİLGEM è u Cumandante di e Forze Navali. Durante a visita, u Ministru Varank hà realizatu cù successu una simulazione di torpedo cù u sistema MUREN. Hè destinatu chì MUREN entre in u serviziu di u Cumandante di e Forze Navali in 2022, dopu chì e teste di accettazione navali sò finite.

VISITA À GÖLCÜK SHIPYARD

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà fattu una visita à u Cantieru Gölcük. Durante a visita, u presidente di TÜBİTAK Prof. Dr. Hasan Mandal, u Vicepresidente di TÜBİTAK BİLGEM Ali Görçin, u Direttore Generale di i Cantieri Navali di u Ministeru di a Difesa Naziunale Emre Dinçer, u Comandante di u Cantiere Gölcük, u Contrammiragliu Mustafa Saygılı è altri ufficiali eranu presenti.

SUCCESSO DI TIRO DI SIMULAZIONE

Dopu avè ricivutu un briefing annantu à u cantiere Gölcük, u Ministru Varank hà fattu esami in a fabbrica induve i sottumarini di a classa 3 Reis sò in custruzzione. U Ministru Varank hà visitatu dopu u sottumarinu TCG Preveze, a prima nave à quale hè stata integrata u sistema MUREN, chì i testi di accettazione portu sò stati cumpletati. Incontru cù a squadra TÜBİTAK BİLGEM in TCG Preveze, u Ministru Varank hà realizatu cù successu un colpu di simulazione di torpedo cù u sistema MUREN.

TUTTE FUNZIONI NAZIONALI È NAZIUNALI

Turchia hà 4 sottumarini di classe Preveza. Questi sottumarini, chì sò entrati in serviziu in l'anni 1990, utilizanu sistemi di gestione di guerra di u paese d'origine. Cù u prughjettu cumuna di TÜBİTAK BİLGEM è u Cumandante di e Forze Navali, Turchia sviluppa u sistema MUREN, chì hà tutte e funzioni naziunali è domestiche.

SISTEMA DI GESTIONE DI GUERRA COMPLETAMENTE INTEGRATA

MUREN hè un sistema di gestione di cummattimentu cumplettamente integratu cù 20 sensori diffirenti, sistemi di navigazione è d'arme. Tutte e funzioni, in particulare u processu di signali di sonar, u cuntrollu di cumandamentu, u cuntrollu di u focu è a navigazione di a nave, puderanu esse implementati in u locu è naziunale.

I TEST CONTINU

Dopu à e teste di accettazione in fabbrica, l'integrazione di i sistemi à a nave hè stata cumpletata. Dopu à a fine di e teste di accettazione navali, MUREN hè destinatu à esse messu in usu da u Cumandante di e Forze Navali in 2022.

SI POTE ANCHE INTEGRATU CU A CLASSE REIS

MRES; Avarà a capacità di lanciari muderni torpedo pesanti, sensori (sonar, periscopiu, sistemi di supportu elettronicu) dati, analisi di u muvimentu di u mira unicu, è gestione di traccia. U cuntrollu di u focu di i torpidi naziunali serà furnitu via u sistema MUREN. MUREN pò ancu esse integratu in a nova generazione di sottumarini di classa Reis. Intantu, TÜBİTAK BİLGEM cuntinueghja à sviluppà dui sonars differenti chì ponu travaglià in integrazione cù MUREN.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*