Grazie à u presidente Soyer per u Pakistan Boulevard

Grazie per u presidente Soyere Pakistan Boulevard
Grazie per u presidente Soyere Pakistan Boulevard

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer è l'Ambasciadore di u Pakistan in Ankara, Muhammad Syrus Sajjad Qazi, hà visitatu u Boulevard Pakistanu urganizatu da a Municipalità Metropolitana in u Bazar Alimentariu. L'Ambasciadore hà spressu u so onore è hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Izmir per avè chjamatu u boulevard dopu à u so paese.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà accoltu l'ambasciadore di u Pakistan in Ankara, Muhammad Syrus Sajjad Qazi, in u so uffiziu in a Casa di a Sovranità. U presidente Soyer è l'ambasciadore Sajjad Qazi anu visitatu a strada di 400 metri vicinu à u Bazar Alimentariu di Konak, chì dopu hè stata trasfurmata in un boulevard. L'Ambasciadore hà spressu u so onore in nome di u so paese per a Municipalità Metropolitana di Izmir chì hà chjamatu u boulevard cum'è Pakistan è hà ringraziatu u sindaco Soyer.

L'ambasciadore Sajjad Qazi hà dettu: "Aghju vistu tutta a Turchia, ma İzmir hà un spiritu assai diversu. Sò statu in Izmir prima cù a mo moglia. Grazie mille per tuttu ciò chì fate per noi. Avete ancu rinnuvatu u Padiglione Pakistan in Kulturpark. Hè stata veramente maravigliosa ".

U presidente di a Camera di Cummerciu di İzmir Mahmut Özgener, u presidente di l'Assemblea di a Camera di İzmir Selami Özpoyraz, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Dr. Buğra Gökçe è u Consul Onorariu di u Pakistan in İzmir Cahit Yaşar Eren anu participatu ancu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*