Samsun Logistics Center aumenta a so capacità

Samsun Logistics Center aumenta a so capacità
Samsun Logistics Center aumenta a so capacità

À u Centru Logisticu Samsun, chì l'occupazione hà righjuntu u 100%, a custruzzione di un novu magazzinu di 5 mila metri quatratu serà finitu in 10 ghjorni.

Samsun Governor Assoc. Dr. Zülkif Dağlı hà visitatu u Samsun Logistics Center è hà vistu e custruzzioni di magazzini in corso in situ.

U guvernatore Dağlı hè statu infurmatu chì in a custruzzione di 8 novi magazzini di massa secca cù una superficie di 750 mila 7 metri quadrati, a prima fase di 5 mila metri quadrati serà messa in serviziu in 10 ghjorni, è a seconda fase cù una zona. di 3 mila 750 metri quatrati seranu messu in serviziu in marzu 2022. Hà inspeccionatu ancu u centru cummerciale, u dipartimentu di u focu è a stallazione di mantenimentu / riparazione di veiculi in u centru. Dağlı hà ricurdatu chì 80 tippi di magazzini cù una superficie totale di 3 mila metri quadrati anu righjuntu u 2020 per centu di occupazione in 100.

Hà urdinatu chì per via di l'alta dumanda di magazzini chì cuntinueghjanu, i travaglii duveranu esse accelerati è i magazzini devenu esse dispunibuli à e cumpagnie esigenti u più prestu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*