A municipalità metropolitana di Izmir hà investitu 3,6 miliardi di lire in un annu

A municipalità metropolitana di Izmir hà investitu 3,6 miliardi di lire in un annu
A municipalità metropolitana di Izmir hà investitu 3,6 miliardi di lire in un annu

Malgradu l'epidemie, u disastru è a crisa ecunomica, l'investimenti in İzmir ùn anu fallutu. A municipalità metropolitana di Izmir hà pigliatu l'azzione per prughjetti storichi chì facilità u trasportu è u trafficu. Investendu 2021 miliardi di lire in 3,6, a Municipalità Metropolitana hà fattu i più impurtanti avanzati in a storia di a cità in u campu di i sistemi ferroviari.

A municipalità metropolitana di Izmir hà firmatu prughjetti impurtanti in 2021 malgradu l'epidemie, u disastru è i scossa ecunomiche. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA Municipalità Metropolitana, chì hà datu un esempiu per a Turchia cù e pratiche in u scopu di a "municipalità di crisi" implementata da , hà cuntinuatu i so investimenti senza interruzzione malgradu tutte sta stampa negativa. Centinaie di prughjetti sò stati implementati, chì varienu da l'infrastruttura, a preservazione di a storia è a trasfurmazioni urbane à e facilità ambientali, per aumentà u benessere in a cità è assicurà una distribuzione equa di l'ingudu. Movimenti impurtanti sò stati fatti per aumentà a parte di i sistemi ferroviari in u trasportu publicu. L'agenza di qualificazione di creditu internaziunale Fitch Ratings hà appruvatu una volta di più a qualificazione naziunale AAA, chì hè u più altu livellu d'investimentu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, una volta in 2021. Un accordu di prestitu di 250 milioni d'euros in totale hè statu firmatu cù l'istituzioni finanziarie internaziunali per u più grande investimentu in a storia di İzmir, u Metro Buca, è u prucessu di licitazione per u Metro Buca hè statu finitu.

A Municipalità Metropolitana hà investitu 2 miliardi 488 milioni di lire quist'annu. Cù l'investimenti di ESHOT, İZSU è i so affiliati, a quantità d'investimentu 2021 di Metropolitana (dati di dicembre 15) era di 3 miliardi 697 milioni di lire. Un sustegnu finanziariu di 56 milioni di TL hè statu furnitu per l'opere di espropriazione è i prughjetti di e municipalità di u distrittu.

L'investimenti continuanu

Dichjarà chì a pandemia in u 2021, in più di u pesu finanziariu purtatu da i disastri, hè un annu in quale a crisa ecunomica s'approfondisce gradualmente, u presidente Tunç Soyer"Grazie à a forte struttura finanziaria di a Municipalità Metropolitana di Izmir, avemu cuntinuatu i nostri investimenti senza interruzzione. Duranti stu tempu, avemu travagliatu ghjornu è notte per risolve i prublemi di a cità è i so abitanti. Impulsendu e nostre cundizioni, avemu statu vicinu à i nostri citadini in bisognu in questi ghjorni difficili è cuntinuemu à fà. Avemu furnitu 80 milioni di lire d'aiutu in contanti à i nostri citadini chì eranu in una situazione difficiule per via di a pandemia, u terremotu è l'inundazione. Puderaghju cun orgogliu chì simu a municipalità cù a qualificazione AAA naziunale à longu andà, chì hè a più alta qualificazione chì pò esse ottenuta da l'agenza di qualificazione di creditu Fitch Ratings in Turchia. Avemu determinatu u nostru budgetu 2022 cum'è TL 12.5 miliardi, è attribuitu TL 5 miliardi (40 per centu) per investimenti. Continueremu i nostri investimenti in settori cum'è u sistema ferroviariu, u trasportu è l'infrastruttura ".

Alcuni di l'investimenti prominenti in Izmir in 2021 sò i seguenti:

Prughjetti storichi in u trasportu publicu

  • Fahrettin Altay - 84 per centu di e produzioni nantu à a linea di metro Narlıdere sò stati cumpletati.
  • A custruzzione di Çiğli Tram, chì a fundazione hè stata posta in ferraghju è costarà 1 miliardi 250 milioni di lire inseme cù i veiculi di tram, hà righjuntu u 34 per centu.
  • L'offerta per a custruzzione di u Metro Buca hè stata finita, è a fundazione di a linea serà stallata in u primu mese di l'annu novu.
  • I studii di prughjetti di Karabağlar - Gaziemir, Otogar - Kemalpaşa Metro è Girne Tram cuntinueghjanu.
  • 93 miliardi di lire seranu spesi nantu à u prughjettu di u sistema ferroviariu 6, chì hè longu 32 chilometri. Quandu hè finitu, a reta di u sistema ferroviariu in a cità aumenterà à 270 chilometri.

U trasportu marittimu hè diventatu più forte

  • Cù u novu battellu charter, u numeru di battelli hè aumentatu à 6. A freccia di a spedizione hè stata ridutta à 15 minuti in tuttu u ghjornu. Mentre chì u numeru di viaghji hè aumentatu da 30 per centu in l'ultimi dui anni, u record per l'ultimi cinque anni hè statu battutu in u numeru di veiculi trasportati.
  • Un battellu più serà affittatu in l'annu novu, aumentendu u numeru di battelli chì servenu in u Golfu à 7.

Priorità à u trasportu publicu

  • Cù l'acquistu di 364 autobus, a più grande offerta di autobus fatta in un unicu articulu hè stata firmata. In u 2021, 589 autobus è 364 midibus sò stati acquistati per 22 milioni di lire. Trà u 2019 è u 2021, 451 autobus è 22 midibuses sò stati aghjuntu à a flotta; L'investimentu tutale era di 653 milioni di TL.
  • Cù l'applicazione di Trasportu Pùblicu, hè stata assicurata chì 50 milioni di lire restanu in e sacchetti di i persone di Izmir, furnindu servizii di trasportu publicu cù un 92 per centu di scontu à certe ore.

Tocchi d'oru in u trafficu

  • 2 viadutti, 2 passaggi autostradali è un passaghju sopra, situati in a prima fase di u prughjettu di u tunnel Buca è u viaductu, chì cunnetta direttamente l'Ismir Intercity Bus Terminal à u centru di a cità, seranu messi in serviziu in i primi mesi di l'annu novu. cun un investimentu di 110 milioni di lire. Cusì, u trafficu di i veiculi davanti à Bornova è a terminal serà liberatu. Quandu u Tunnel di Buca hè cumpletu, u trasportu da Konak à u terminal diminuirà da 45 minuti à 10 minuti.
  • L'arrangiamenti di strada è di junction sò stati fatti per riduce a densità di u trafficu è a congestione in a cità, è per assicurà un flussu di trafficu ininterrottu è sicuru. (Bornova Egemak, Konak Karataş, Güzelyalı, Alsancak Train Station, Cehar Dudayev, Balçova Marina, Bayraklı Çiçek Mahallesi, Üçkuyular Deniz Feneri Street, uscita Buca Ring Road, Çiğli Koçtaş, Karabağlar Yaşayanlar, Mustafa Kemal Sahil Boulevard 16 intersezione Street è Altınyol Street)
  • Mürselpaşa Highway Underpass, Gaziemir Air Education Highway Crossing, Yeşillik Caddesi Yaşayanlar Highway Crossing seranu novi investimenti chì daranu vita à u trafficu İzmir.
  • Cù un investimentu di 240 milioni di lire, i veiculi è i ponti pedonali chì sò stati distrutti da e piogge in quasi 70 fiumi in parechji distretti sò stati rinnuvati, è i citadini sò furniti cun trasportu sicuru è còmode.

A qualità di vita hè in crescita

  • Per riduce u trasportu motorizatu è aumentà u trasportu di ciclisti è pedoni, sò stati fabbricati 25 chilometri di camini di bicicletta. A durata di i camini di bicicletta righjunghji 89 chilometri. U numaru di stazioni di bicicletta hè statu aumentatu à 60 è u numeru di bicicletta à 890.
  • Un parcheghju sotterraneo cù una capacità di 153 veiculi hè statu messu in serviziu à u Centru Culturale Mustafa Necati. Smyrna Car Park, u più grande parcheghju completamente automaticu di Turchia cù a so capacità (636), serà apertu. Inoltre, in questa regione hè stata creata un parcheghju apertu per i veiculi 108.
  • Un parcheghju apertu cù una capacità di circa 2 XNUMX veiculi hè statu messu in serviziu in tutta a cità.
  • Una nova strada di 61 chilometri hè stata aperta cù un investimentu di 27 milioni di lire.
  • Facendu 950 mila tunnellate di asfaltu, 485 chilometri di strade sò stati rinnuvati cumplettamente. U travagliu di rivestimentu di a superficia hè statu realizatu nantu à 221 chilometri di strada pianura. 1 milione 204 mila metri quadrati (240 chilometri) di cobblestones chjave sò stati posti. A quantità d'investimentu era di 362 milioni di TL.
  • U Prughjettu di Fortificazione Costiera di Mavişehir hè statu finitu cù un investimentu di 37 milioni di lire, è l'inundazioni in Mavişehir sò finite.
  • "Emergency Solution Teams", creatu per risponde rapidamente à i bisogni di i quartieri superiori, hà travagliatu in punti 16 in 109 quartieri in Konak, Buca, Karabağlar è Bornova; U travagliu cuntinueghja à 28 indirizzi.
  • Halkapınar Transfer Center è u so circondu sò stati rinnuvati cun un investimentu di 8 milioni di lire.
  • I travaglii sò cuminciati à rivitalizza a strada Bornova in Alsancak è à furnisce un accessu pedestriale còmode.
  • In u scopu di u protocolu firmatu cù e zoni industriali organizzati, ITOB Fire Station hè diventata operativa in ITOB in Tekeli District of Menderes.
  • Per creà uguali opportunità per i zitelli è e donne, sò stati aperti 4 case di fiaba. 6 case di fiaba seranu messe in serviziu in l'annu novu. Cù e novi custruzzioni, u numeru di case di fiaba in a cità cresce à 23.
  • U Campus di Prughjetti Suciali Ornekkoy, chì riunisce unità chì furnisce uguali opportunità per e donne, i zitelli, i ghjovani è i persone disabili, sottu un tettu, hè statu apertu.
  • U Centru di Informazione è Training Parent, un primu in Turchia, hè statu messu in serviziu.
  • In u scopu di u principiu di "uguaglianza di l'uppurtunità in u sport", trè piscine portatili sò state messe in serviziu in i "quarti di daretu".
  • U serviziu palliativu di 40 letti hè statu apertu in l'Hospital Eşrefpaşa.
  • Cù un investimentu di 15 milioni 593 mila lire, a piscina semi-olimpica di Izmir hè stata messa in serviziu per incuragisce a natazione.
  • Cù un investimentu di 18 milioni 432 mila lire, u Centru Culturale Mustafa Necati, chjamatu dopu à u pensamentu è cumpagnu vicinu di Mustafa Kemal Atatürk, hè statu apertu.
  • A custruzzione di l'Opera di Izmir cuntinueghja cù un investimentu di 429 milioni di lire.

Un mudellu di trasfurmazioni urbanu esemplariu per a Turchia

  • In u scopu di l'opere di trasfurmazioni urbane realizate in situ è ​​cun un centu per centu mudellu di cunsensu, a custruzzione di 1 mila unità indipendenti 255 hà iniziatu questu annu in i zoni di trasfurmazioni urbani di Uzundere, Gaziemir Emrez-Aktepe è Örnekköy, cù un investimentu. di 2 miliardi 722 milioni di lire.

Per una cità in armunia cù a natura

  • Una nova zona verde di 575 mila metri quadrati hè stata aghjuntu à a cità. Più di 420 milioni di piante, 7 mila d'elli arburi, scontru cù a terra.
  • Cù un investimentu di 25 milioni 323 mila lire, u Dr. L'area di recreazione Behçet Uz hè stata rinnuvata è aperta. In Buca Tınaztepe Mahallesi, i travaglii per u parcu ecologicu di a cità Orange Valley cuntinueghjanu cun un investimentu di 26.6 milioni di lire.
  • U travagliu di custruzzione di u Giardinu di Migliuramentu di İnciraltı cuntinueghja. A custruzzione di u Parcu Naturale Flamingo principia in Mavişehir. I sforzi per aghjunghje 35 Parchi Viventi à a cità cuntinueghjanu. I travaglii di custruzzione di u Parcu di Vita Ecologica Olivelo cuntinueghjanu in Güzelbahçe Yelki. I parchi viventi seranu custruiti in e regioni di Doğançay, Bornova, Çiğli, İnciraltı, Gaziemir è Pınarbaşı.
  • Buca Yedigöller Park hè statu riparatu.
  • U mantenimentu è a riparazione di 100 mila metri quadrati di zona di forestazione hè stata realizata in Kadifekale. U travagliu cuntinueghja nantu à una zona di 200 mila metri quatratu.
  • E squadre di Soluzioni di Emergenza anu rinnuvatu 21 parchi in i quartieri superiori. BayraklıU mantenimentu è a riparazione di quasi 20 parchi dannighjati da u terrimotu hà cuminciatu.
  • Parcu Gaziemir Esra, District di Konak Lale, Bayraklı Hasan Ali Yücel, Alsancak Ensign Besim Bey Park, Bayraklı I parchi di Zeki Müren sò stati rinnuvati. Bayraklı A custruzzione di u Parcu Körfez Mahallesi hà iniziatu.
  • U Monumentu di u Terramotu di u 30 d'ottobre hè statu apertu in u Parcu Hasan Ali Yücel, chì hè statu rinnuvatu in memoria di 117 persone chì anu persu a so vita in l'anniversariu di u terrimotu di u 30 d'ottobre di Izmir.
  • In memoria di a massacra di a stazione di Ankara di u 10 d'ottobre è di quelli chì anu persu a so vita in questa massacra, u "Monumentu di u 10 d'ottobre è u locu di u ricordu" hè statu inauguratu di fronte à a Stazione Ferroviaria d'Alsancak.
  • Per risponde rapidamente à l'incendii in i paesi forestali è e zone rurali, i punti di guardia sò stati stabiliti in Gölcük in Ödemiş, Ahmetbeyli in Menderes, Kırıklar in Buca, Teleferik in Balçova è Küçükkuyu in Mordoğan.
  • Cù un investimentu di 20,6 milioni di lire per l'animali vagabondi, un centru di riabilitazione è adopzione cù una capacità di 1500 cani, cù standard europei è un focus verde, serà messu in serviziu in i primi mesi di l'annu novu in Bornova Gökdere.
  • U protocolu di cooperazione preparatu cù a Càmera Veterinaria di Izmir per aumentà u nùmeru d'animali sterilizzati sterilizzati serà sottumessu à u parlamentu per appruvazioni in ghjennaghju.
  • In l'ultimi trè anni, u numeru di animali vagabondi sterilizzati hè triplicatu. In u 3, 2021 animali vaganti sò stati sterilizzati. 15 mila animali vaganti sò stati trattati.
  • U Centru di Sviluppu Agriculu di İzmir hè statu apertu.

Città resistente è sicura Izmir

  • Una risorsa di 200 milioni di lire hè stata attribuita per studii di terrimotu. L'inventariu di l'edifizii esistenti in a cità hè preparatu in cuuperazione cù a Càmera di l'Ingegneri Civili. BayraklıU travagliu di campu è archiviu hè statu finitu in tutte e residenze 33 in Istanbul. Dopu hè Bornova, Konak è Karşıyaka avè cunti.
  • I studii di ricerca di terramoti più cumpleti in Turchia anu cuminciatu cù l'università. E linee di difetti nantu à u mare è a terra, chì anu u risicu di affettà a cità, sò esaminati, BayraklıA struttura di u tarrenu è e caratteristiche di cumportamentu di a terra di circa 10 ettari di terra in i cunfini di Bornova è Konak sò modellati.
  • I arrangiamenti sò stati fatti per facilità a trasfurmazioni di l'edifizii chì sò stati trovati da danni pesante o moderatu dopu à u terrimotu di u 30 d'ottobre, è quelli chì anu ricivutu una licenza dopu à u 1998 o chì eranu cunsiderati risicatu da a lege 6306.
  • Per accelerà a trasfurmazioni di l'edifizii pesanti è mediu dannu in a cità, hè statu decisu di aumentà u precedente da 20 per centu nantu à a basa di pacchi.
  • Izmir hè stata premiata u titulu di a prima cità pilotu Cittaslow Metropol in u mondu.

Per una Izmir più sana è pulita

  • Per a prima volta in Turchia, l'Unità di Coordinazione Bandiera Blu hè stata stabilita in a municipalità. turchinu Bayraklı Mentre u numeru di spiagge pubbliche hè aumentatu da 78 per centu, İzmir 66 blu bayraklı divintò a pruvincia cù u più altu aumentu di premii in Turchia cù u numeru di spiagge.
  • Cù un investimentu di 54 milioni di lire, 53 veiculi è 11 500 containeri sò stati acquistati è i travaglii di pulizia di e municipalità di u distrittu sò stati supportati.
  • 31 veiculi di utilità elettrica sò stati messi in usu in a cumuna. 14 veiculi elettrici sò entrati in u serviziu di i residenti di Izmir attraversu l'applicazione MOOV Car Sharing. In ghjennaghju, u numeru di veiculi elettrici cresce à 50.
  • U numaru di strutture cù una centrale solare hè aumentata à 12. I bisogni di l'electricità di l'edificazioni cuminciaru à esse soddisfatti da fonti d'energia rinnuvevuli.

A basura di Izmir si trasforma in energia elettrica è fertilizante

  • Dui impianti di rifiuti solidi ecologichi sò stati stabiliti in Ödemiş è Bergama cun un investimentu di 446 milioni di lire per serve l'insediamenti in i bacini di Bakırçay è Küçük Menderes. Grazie à queste facilità, si pruduce l'electricità è u fertilizante.
  • I rifiuti vegetali sò purtati in l'ecunumia. Dopu à u stabilimentu di fertilizzanti organici in Çiğli Harmandalı, a custruzzione di a più grande facilità di fertilizzanti organici di Turchia hè stata iniziata in Bornova Işıklar Mahallesi. Un stabilimentu simile serà in Çeşme.

a storia si ferma

  • Per rinvivisce l'asse storicu trà Konak è Kadifekale è per aumentà l'attrazione di a regione, Havra Street è 848 Street in Kemeraltı sò stati rinnuvati. Azizler Street hè stata urganizata cum'è un parcu in cunfurmità cù a struttura storica.
  • Haci Salih Pasa Fountain è Kestanepazari Fountains in Alipasa Square sò stati restaurati. A risturazione di a piazza Hatuniye, Carfi Mansion è Paterson Mansion cuntinueghja.
  • In cuuperazione cù TARKEM, u travagliu cuntinueghja in u bazar Kemeraltı, u core di u Centru Storicu di Izmir, chì si prepara à diventà un "Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*