25 Chilometru Tour di Sostenibilità da Hyundai

25 Chilometru Tour di Sostenibilità da Hyundai
25 Chilometru Tour di Sostenibilità da Hyundai

Hyundai è l'Associazione Europea di Diving (DAN Europe) anu attiratu l'attenzione à a contaminazione marina per u sviluppu di un prughjettu cumunu di rispunsabilità suciale, è à u stessu tempu hà pigliatu passi assai impurtanti per lascià un ambiente più pulitu per e generazioni future. DAN Europe, una urganizazione internaziunale medica è di ricerca dedicata à a salute è a sicurità di i subacquei, cuntinueghja a so attività senza prufittu. Dopu avè finitu di pocu tempu u so primu tour sustenibile, l'urganizazione hà visitatu stakeholder in 17 paesi cù i so ambasciatori corporativi Alana Alvarez è Manuel Bustelo.

Periculu in mare

Alvarez è Bustelo, chì sò stati diving per parechji anni, anu nutatu chì l'ecosistema marinu avia cambiatu drasticamente. In questu sensu, u duo, chì hà cuntattatu l'urganisazioni pertinenti è Hyundai, hà realizatu travaglii assai impurtanti in particulare per mantene i mari è l'oceani puliti. Perchè a pesca in rete, u bleaching di coralli è a contaminazione chì affettanu tutti i paesi ùn sò micca solu un prublema glubale più, ma ancu ponenu un grande risicu per a salute di e generazioni future, riducendu u numeru di grandi animali marini. Hè dunque necessariu di creà un cambiamentu ind'è a reta esistenti è di ricunnettà cù a natura per sustene l'ecosistema marini.

Hyundai, chì hà lasciatu u so segnu in l'ultimi anni cù e vitture di nova generazione ecologiche chì produce, va oltre l'espansione di a so gamma di prudutti elettrici in questa direzzione è cuntinueghja à ghjunghje à u so scopu di prugressu per l'umanità. Hyundai hà iniziatu un partenariatu chjamatu "Healthy Seas" cù l'urganizazione di conservazione di l'oceanu chì raccoglie e reti abbandunate è altri rifiuti da i mari, cullighjendu cusì più di 2021 tunnellate di rifiuti da l'acque blu in 78. Supportendu DAN Europe per creà prudutti sustinibili è sparghje a cuscenza di l'ambiente suciale à e masse, Hyundai hà u scopu di cooperà sia sottu à l'acqua sia in terra.

U tour durò 6 mesi

U "Sustainable Tour" hà iniziatu l'8 di ghjugnu, u ghjornu mundiale di l'Oceani, è u staffu di DAN Europe hà prima pulitu una spiaggia in Roseto Degli Abruzzi, in Italia. A squadra hà visitatu 17 paesi europei, cumprese Italia, Svizzera, Germania, Belgio, Paesi Bassi, Danimarca, Svezia, Norvegia, Finlandia, Estonia, Lettonia, Lituania, Pulonia, Repubblica Ceca, Slovacchia è Ungheria, per circa sei mesi. fundatori, ONG è start-ups chì travaglianu cù prudutti sustinibili. U duo, chì hà viaghjatu circa 25.000 0 chilometri per favurizà pratichi di cummerciale più sustinibili è l'ambiente, hà sceltu u mudellu Hyundai KONA Electric, una vittura ecologica, per cumplettamente u so scopu. Operatu cù zero emissioni in tuttu stu tour, KONA Elektrik hà furnitu vantaghji significativi à a squadra DAN Europe cù u so bassu cunsumu è a longa gamma.

Hyundai hà da cuntinuà à mantene a so attitudine versu l'ambiente è e generazioni future è à sustene l'urganisazioni pertinenti micca solu producendu vitture. Inoltre, più di 75 per centu di i so mudelli offerti in vendita in Europa anu una versione elettrica, è Hyundai pensa à aumentà sta tarifa à u 2025 per centu dopu à 100.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*