Scouts si sveglianu in una tenda à -30 gradi per i martiri di Sarıkamış

Scouts si sveglianu in una tenda à -30 gradi per i martiri di Sarıkamış
Scouts si sveglianu in una tenda à -30 gradi per i martiri di Sarıkamış

Agendu cù l'approcciu di "Crecemu cù i nostri valori", Kuveyt Türk hà sustinutu u 17th Allahuekber Mountain Martyrs' Commemoration National Awareness Camp urganizatu da a Federazione Turca di Scouting. Scouts da tutta a Turchia cù l'esperienze di u campu d'invernu anu participatu à u campu, chì era assistitu da una squadra di 5 da Kuveyt Türk.

Kuveyt Türk, à u 107 anniversariu di l'Operazione Sarıkamış. Era u sponsor ufficiale di u "Campiu Naziunale di Sensibilizazione di Commemorazione di i Martiri di a Montagna Allahuekber" urganizatu da a Federazione Scouting Turca (TİF). U campu di sensibilizazione naziunale hè statu participatu da 67zci chì anu avutu una sperienza in u campu d'invernu da tutta a Turchia. Scouts sò ghjunti in Erzurum u ghjovi 23 dicembre 2021 per u campu di sensibilizazione naziunale. Una squadra di 5 persone, soprattuttu scouts da Kuveyt Türk, hà participatu ancu à u campu.

Hanu seguitu a strada chì i nostri suldati seguitanu 107 anni fà

Partendu da Erzurum à u paese di Gaziler di u distrittu di Şenkaya in a prima ora di a matina u venneri 24 dicembre, i scouts ghjunghjenu à a regione dopu un viaghju di 3 ore. Scouts hà participatu prima à u prugramma di commemorazione di i martiri di Allahuekber urganizata da l'Uffiziu di u Guvernatore di Erzurum, dopu chì u guvernatore di Erzurum, Okay Memiş, hà datu a bandiera turca à i capi scout cù una ceremonia per esse isata à u martiriu di a muntagna Allahuekber. I scouts marchjavanu in un filu unicu versu Kaynakyayla locu di Allahuekber Mountain, induve u campu serà tenutu, à 22. Scouts ghjunghjenu à a regione Kaynakyayla in 1914 ore, seguitendu a strada di u so missiavu militare 5 anni fà.

Cuntemplazione di u martiriu nantu à a neve in u martiriu

U sabbatu, u 25 di dicembre, i scouts partenu per u Martiriu di Fırıntepe, induve i nostri suldati sò morti congelati. I scouts, chì ghjunghjenu à u martiriu camminendu per 2.5 ore nantu à i camini di neve, praticavanu "cuntemplazione di u martiriu" per 5 minuti, stendu nantu à a spalle nantu à a neve è chjude l'ochji, dispiegati in un circulu intornu à u martiriu. I scouts, chì vultonu à u campeghju nantu à a listessa strada, anu participatu à u prugramma di preghiera mawlid è hatim tenutu in a Moschea Kaynakyayla dopu a preghiera di notte.

Durmianu in tende in sacchi di dorme

I scouts, chì passanu a notte in un saccu di dorme in a tenda in cundizioni induve a temperatura righjunghji -30 ° C, anu avutu una sperienza impurtante per capiscenu e difficultà affruntate da i martiri. I scouts, chì anu riunitu e so tende in a matina, anu visitatu u Cimiteru di Kaynakyayla è pricava. Dopu à a cirimonia tenuta in Kaynakyayla, i scouts sò tornati in una sola linea, è dopu à una caminata di 3 ore, ghjunghjenu prima à u paese di Kaynak è dopu à u paese di Gaziler. Dopu à a ceremonia di chiusura in u paese di Gaziler, i scouts partenu per Erzurum. I scouts dichjaravanu chì era un grande onore per elli participà à u campu di ghjorni 3. Dopu à u prugramma chì durò 5 ghjorni in tuttu, i scouts tornanu à a so cità nativa u luni 27 dicembre.

Kuveyt Türk hè cù i scouts in Çanakkale è Sarıkamış

Supportendu parechji prughjetti di responsabilità suciale per prutege, sviluppà è sustene i valori lucali è naziunali di Turchia cù l'approcciu di "Crecemu cù i nostri valori", Kuveyt Türk sponsorizza a Federazione Scouting Turca dapoi u 2017. Kuveyt Türk sponsorizza tramindui u Campu di Cuscenza Naziunale di Çanakkale 57th Regiment è u Campu Naziunale di Sensibilizazione di Commemorazione di i Martiri di a Montagna Allahuekber, è participa à i campi cù i so impiegati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*