Reunione emotiva à a stazione storica di Bilecik

Reunione emotiva à a stazione storica di Bilecik
Reunione emotiva à a stazione storica di Bilecik

U 101 anniversariu di l'Intervista di Bilecik, tenuta in a storica Stazione Ferroviaria di Bilecik, hè stata celebrata cù una ceremonia entusiasta. À a ceremonia urganizata cumuna da Bilecik Municipality è Bilecik Governorship Direzzione Provinciale di Cultura è Turismu, l'arrivata di Atatürk in Bilecik per participà à l'entrevista hè stata rianimata 101 anni dopu.

L'entrevista di Bilecik, chì era unu di i punti di svolta di a Lotta Naziunale è u primu passu di u prucessu chì porta à a ruptura di u Trattatu di Sevres, chì trascinava u paese in cattività, hè accadutu esattamente 101 anni fà à u Trenu Storicu di Bilecik. Stazione. Stu ghjornu speziale hè statu cummemoratu cù una ceremonia in u stessu locu 101 anni dopu. U guvernatore di Bilecik Dr. Kemal Kızılkaya, u deputatu di Bilecik Selim Yağcı, u sindaco Semih Şahin, u cumandante di a Brigata di Formazione di a Gendarmeria di Bilecik 2nd Brigadier General Vedat Çolak è u protokollu provinciale anu assistitu.

U prugramma di u 101u anniversariu di l'arrivu di Mustafa Kemal Atatürk in Bilecik è l'entrevista Bilecik hà iniziatu cù un mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale. Dopu à i puesii di i studienti di u Liceu Murat Hüdavendigar, u Team Folklore Locale di Bilecik hà realizatu spettaculi di ballu. Bilecik Şeyh Edebali Faculty Member Assoc. Dr. Dopu a mini-conferenza di Taner Bilgin nantu à "A Turning Point in the National Struggle: Bilecik", Rhythm Dance School hà presentatu l'Intervista Bilecik cù animazione teatrale. U spettaculu, chì hè statu assai apprezzatu è applauditu per minuti, hà datu à l'audienza mumenti emotivi.

Una riunione emotiva in a storica stazione di treni di Bilcik

CHE SUCCEDU IN BİLECİK U 5 DICEMBRE 1920 ?

U Capu di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è u Guvernu, Mustafa Kemal Atatürk, è u rappresentante di u Guvernu d'Istanbul (Ottumanu), u Ministru di l'Affari Interni A. İzzet Pasha è a delegazione accumpagnata si sò riuniti in a Stazione Ferroviaria di Bilecik. Questa riunione, chì passò in a storia cum'è l'Intervista Bilecik, hè stata a prima riunione ufficiale di u Guvernu di Istanbul cù u Guvernu di Ankara.

In questu prucessu, quandu l'invasori imperialisti furzò u paese à rende cumplettamente cù u Trattatu di Sèvres, sta riunione, chì hè stata tenuta per furzà u Guvernu di a Gran Assemblea Naziunale Turca stabilitu in Ankara à cooperà, hè diventatu un pilastru per accende u focu. di l'indipendenza cù a postura astuta di Mustafa Kemal è i so amichi. A Stazione Ferroviaria Storica, induve l'Intervista Bilecik hà fattu, chì era u primu passu ufficiale di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia chì erige a Barricata di u Pattu contr'à a cattività di Sevres, hè sempre in tuttu u so splendore è hè apertu à i visitori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*