Un aumentu di 20-70% in i salari di i travagliadori BTK

Un aumentu di 20-70% in i salari di i travagliadori BTK
Un aumentu di 20-70% in i salari di i travagliadori BTK

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà datu una bona nutizia à i travagliadori chì servenu in a Direzzione di Tecnulugia di l'Infurmazione è di a Comunicazione. Sottulineendu chì i salarii è i diritti suciali di i travagliadori di BTK sò stati migliurati, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù u studiu di scala è queste migliure, una crescita trà u 20 per centu è u 70 per centu hè stata fatta da u principiu di questu annu".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà parlatu in a cerimonia di firma di u secondu protocolu addiziale di l'accordu cullettivu trà a Direzzione di Tecnulugia di l'Informazione è di a Comunicazione è l'Unione Öz İletişim-İş. Dichjarà chì e negoziazioni per determinà u novu salariu minimu, chì cuncernanu strettamente milioni di impiegati, cuntinueghjanu, Karaismailoğlu hà nutatu chì crede in tuttu chì u novu salariu minimu serà determinatu à u megliu puntu chì a Turchia merita.

I SALARI È I BENEFICI SOCIALE SONT MIGLIORATI

Karaismailoğlu, "2. U protokollu supplementu include a migliione di i salarii è i diritti suciali di i nostri cumpagni chì servenu in BTK. Cù u studiu di scala è queste migliure, i travagliadori di BTK anu datu un aumentu trà 20 per centu è 70 per centu à a fine di u ghjornu da u principiu di questu annu. Cù stu studiu, avemu dimustratu una volta chì; "Ùn avemu micca sottumessu i nostri fratelli chì travaglianu à l'inflazione, cum'è ieri", disse.

L'ACCORDI CULLETTIVI SONT UN BON ESEMPIU DI U NOSTRE CAPITÀ DI STATO SUCIALE

Karaismailoğlu hà dettu: "L'accordi di negoziazione cullettiva firmati da u nostru Ministeru sò un bon esempiu di a nostra cunniscenza di u statu suciale", è aghjunse chì a Turchia, cù u mondu sanu, hà attraversatu un periodu intensu in a lotta contru a pandemia. Enfatizendu chì l'ecunumia mundiale s'hè ridutta è diminuita in l'ultimi dui anni, è chì a Turchia hà sempre giratu i roti di l'ecunumia cù e misure pigliate è intervenzioni rapide è adatte, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"U megliu indicatore di questu hè a nostra crescita ecunomica di 2021 per centu in u primu trimestre di u 7, 21,7 per centu in u sicondu trimestre è 7,4 per centu in u terzu trimestre. Eramu trà i primi paesi in u mondu cun questi tassi. Questu hè ancu una manifestazione di a fiducia di i travagliadori turchi, i so istituzioni, u nostru guvernu è u nostru paese. Cum'è u Ministeru, avemu travagliatu per migliurà questi tassi è per assicurà chì a prosperità chì cresce cù a crescita di a nova Turchia ghjunghje à ogni casa. Custruemu e nostre strade, ponti, sviluppendu e nostre ferrovie, è facemu una lotta naziunale per mette a Turchia trà e 10 ecunumie più grande di u mondu. "Continuemu i nostri investimenti in una manera pianificata per fà u nostru paese una superpotenza logistica in u Corridor Mediu trà Cina è Europa".

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru, preparanu a Turchia per una nova era in termini di cumpetenze di cumunicazione è cumunicazione, cù movimenti olistici orientati à u sviluppu, è hà nutatu chì offrenu servizii oltre l'età à l'usu di a nazione. furnisce l'infrastruttura di tecnulugia chì si sviluppanu à una velocità vertiginosa. Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu vistu una volta di più cù a pandemia; Ancu in e situazioni più straordinarie, se a vostra infrastruttura hè solida, l'educazione cuntinueghja. U travagliu cuntinueghja. A vita suciale cuntinueghja. S'ellu ci sò quelli chì ùn anu micca ancu capitu bè u valore di u travagliu chì facemu, duveranu guardà in daretu à u prucessu chì avemu lasciatu. Tutti quelli chì travaglianu in u campu di a cumunicazione è travaglianu duramente per stabilisce è sviluppà l'infrastruttura di cumunicazione di u nostru paese sò l'eroi di stu prucessu. Cum'è in ogni modu di trasportu, u sviluppu di u nostru settore di cumunicazione è di l'informatica hà guadagnatu un grande impulsu dapoi u 2003. "Un grande successu hè statu ottenutu cum'è a rata di crescita di u settore IT, chì era di 2020 per centu in 16, hà righjuntu u 2021 per centu in a prima mità di u 19", disse.

VOLEMU ESSERE UN PAESE CHE DIRIGE I SVILUPPI TECNULUGICHI, NON SEGUTI.

Indittendu chì a lunghezza di a linea di fibra supera i 445 mila chilometri, Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti:

"U numaru di abbonati di banda larga, chì era 20 mila, hà righjuntu 86 milioni. A nostra densità di abbonati hè di 21 per centu nantu à u fissu è di 82 per centu in u telefuninu. U numaru di abbonati mobile hà righjuntu 85 milioni è u 93 per centu di l'abbonati cuminciaru à aduprà u serviziu 4.5G. U tariffu mediu di i nostri operatori mobili, chì era 10 centesimi per minutu 8,6 anni fà, hè diminuitu à 1,3 centesimi oghje. A quantità di l'usu di l'internet hà aumentatu da 39 per centu nantu à u fissu è 31 per centu nantu à u telefuninu annantu à una basa annuale cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. U nostru scopu in u campu di l'informatica hè ancu assai chjaru; Vulemu esse un paese chì dirige i sviluppi tecnologichi, micca solu i seguita. In particulare cù e tecnulugia 5g, aumenteremu i nostri rapporti lucali è naziunali in u settore assai più altu. Cuntribuiscemu à l'esportazioni è l'impieghi di u nostru paese pruduciendu prudutti di hardware è software, a maiò parte di i quali sò impurtati, cù i nostri mezzi. L'infrastruttura chì avemu stabilitu; Hè diventatu travagliu, hè diventatu alimentu, hè diventatu educazione, hè diventatu cultura, hè diventatu arte. Hè diventatu u sangue di a nostra ecunumia naziunale è a vita suciale. Hè per quessa chì tutti avemu assicuratu una volta di più chì; senza stop. Dicemu chì avemu da cuntinuà a nostra strada cù u nostru "Prughjettu di Rete di Comunicazione 5G Naziunale è Naziunale End-to-End", i nostri studii 5G è ancu 6G, u nostru sistema di cibersecurità, i nostri satelliti di cumunicazione, i nostri studii di R&D, e nostre cullaburazioni internaziunali è u più impurtante, u nostru scopu di furnisce questi servizii largamente cù i mezi lucali è naziunali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*