Zoom rinforza u so standard di sicurezza cù dui novi certificati

Zoom rinforza u so standard di sicurezza cù dui novi certificati
Zoom rinforza u so standard di sicurezza cù dui novi certificati

Zoom hà annunziatu chì hà ottenutu i standard di sicurezza largamente utilizati in u mondu ISO / IEC 27001: 2013 è SOC 2 + HITRUST certificazioni.

Zoom Video Communications, Inc. hà annunziatu chì a piattaforma di cumunicazione unificata hà aghjustatu ISO / IEC 27001: 2013 è SOC 2 + HITRUST certificazioni di sicurezza à a so lista di certificazioni è certificazioni ricunnisciute da l'industria. Questi novi certificati, aghjuntu à l'auditu di terze parti, chì hè una parte integrante di l'approcciu di sicurezza di Zoom, feranu una cuntribuzione significativa à a comprensione di a piattaforma di a trasparenza di a privacy di e dati versu i so clienti.

ISO / IEC 27001: 2013: Gestione operativa di a sicurità di l'infurmazioni

In questu cuntestu, Zoom Meetings, Zoom Phone, Zoom Chat, Zoom Rooms, è Zoom Webinars sò avà certificati in cunfurmità cù l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO) / Cummissione Elettrotecnica Internaziunale (IEC) 27001: 2013. A certificazione ISO / IEC 27001: 2013, un standard di sicurezza largamente utilizatu in u mondu, realizatu da auditori di terze parti, copre e migliori pratiche di sicurezza è i prucessi di cuntrollu. L'istituzioni chì vulianu ottene u certificatu devenu avè un prugramma di sicurezza strettu, cumpresa l'operazione di u Sistema di Gestione di a Sicurezza di l'Informazione (ISMS). L'ISMS definisce è gestisce i cuntrolli chì l'urganisazioni devenu implementà per assicurà chì a privacy, a dispunibilità è l'integrità di l'assi sò raghjone prutetti da e minacce è vulnerabili.

SOC 2 + HITRUST: Un mecanismu di cuntrollu più trasparenti

Zoom hà allargatu u scopu di l'attuale rapportu di audit SOC 2 per include criteri supplementari per risponde à i requisiti di cuntrollu di u Quadru di Sicurezza Cumunu (HITRUST CSF) di Health Information Trust Alliance. HITRUST hè un standard di sicurità chì usa norme è regulazioni accettate naziunale è internaziunale cum'è GDPR, ISO, NIST, PCI è HIPAA.

U rapportu SOC 2 + HITRUST di Zoom furnisce ancu un sguardu trasparente à i cuntrolli chì mantenenu a sicurezza è l'usabilità di a piattaforma Zoom, cum'è cunforme cù i Principi è i Criteri di Servizi di Fiducia (TSC) di l'Istitutu Americanu di Contabili Publici Certificati (AICPA) è l'HITRUST. CSF. Questa appruvazioni si applica ancu à Zoom Meetings, Zoom Phone, Zoom Chat, Zoom Rooms è Zoom Video Webinars.

U scopu hè una sperienza di piattaforma più sicura

Zoom migliurà constantemente a so piattaforma cù funzioni novi, travagliendu per creà una sperienza liscia è sicura per i so utilizatori. U rispettu di sti standard accettati internaziunali aiuta Zoom à dimustrà u so impegnu à a privacy di e dati è a sicurità di l'utilizatori. À questu puntu, i certificati di terzu ghjucanu un rolu impurtante in a migliurà u standard di sicurezza di Zoom cum'è un cumpunente criticu di custruisce una piattaforma basata in fiducia.

Per più infurmazione nantu à i novi certificati di sicurezza di Zoom, pudete visità u centru di fiducia o parlà cun un espertu nantu à u sughjettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*