Cunferenze di Sensibilizazione Contra i Disastri Naturali sò cuminciati in a Capitale

Cunferenze di Sensibilizazione Contra i Disastri Naturali sò cuminciati in a Capitale
Cunferenze di Sensibilizazione Contra i Disastri Naturali sò cuminciati in a Capitale

U Dipartimentu di Gestione di Rischi di Terremoti di a Municipalità Metropolitana di Ankara è u Dipartimentu di Migliuramentu Urbanu hà lanciatu una seria di cunferenze per sensibilizà nantu à i disastri naturali è sensibilizà i citadini. U primu di a "Serie di Conferenze di Sensibilizazione à i Disastri" cù u tema "Ankara Resistant to Disasters" hè accadutu u 25 di dicembre in a Sala di Cunferenza di a Municipalità Metropolitana.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja a so attività senza rallentà per avvistà i citadini contr'à i disastri naturali, per assicurà chì piglianu precauzioni è sensibilizà.

U Dipartimentu di Gestione di Rischi di Terremoti è Migliuramentu Urbanu hà lanciatu una seria di cunferenze pubbliche in a Capitale in modu di sensibilizà suciali. À a cunferenza tenuta in a Sala di Conferenza di a Municipalità Metropolitana; U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Berkay Gökçınar, u segretariu generale adjuntu Mustafa Kemal Çokakoğlu, u capu di u Dipartimentu di Gestione di Rischi di Terremoti è Migliuramentu Urbanu Mutlu Gürler, capi di dipartimenti, accademichi, rapprisentanti di l'ONG, assai vuluntarii di disastru è citatini anu assistitu.

TEMA: "ANKARA RESISTENT CONTRE I DISASTERS"

Cù a "Seria di Conferenze di Sensibilizazione à i Disastri" tematica "Ankara Resilient Against Disasters", hè destinata à sensibilizà tutti i citadini capitali nantu à i disastri naturali, mentre chì u Prof. Dr. U Prof. Dr. Murat Ercanoğlu, invece, hà spartutu a so cunniscenza è l'esperienze nantu à "A nostra prospettiva nantu à i Corrimenti in Turchia in generale è Ankara in specifichi".

Rimarchendu chì i guverni lucali anu una grande responsabilità in i disastri naturali, u Subsegretariu Generale Mustafa Kemal Çokakoğlu hà dettu:

"A nostra preziosa squadra di ricerca è salvezza, chì hà participatu à i disastri in nome di a Municipalità Metropolitana di Ankara, hè cun noi. Li ringraziu una volta di più à nome di tutta l'urganisazione municipale. Anu travagliatu devotamente in parechje salvezza, in particulare in u terrimotu di Elazig. In queste cunferenze, riceveremu infurmazioni assai preziose nantu à u terrimotu è e misure pigliate. Prima di tuttu, vogliu attirà l'attenzione à un prublema. I piani di risposta à u disastru sò i piani chì determinanu tutte l'azzioni da piglià prima, dopu è durante u disastru in Turchia. In u quadru di sti piani, un compitu ausiliariu hè statu assignatu à tutti l'altri guverni lucali cum'è a Municipalità Metropolitana di Ankara cum'è u principale partenariu di suluzione. Hè bisognu di una gestione chì pò piglià decisioni assai rapidamente, cambià i posti, cambia e decisioni, è luttà cù determinazione. Disastri in Turchia; revelò chì unità di guvernu lucale deve esse inclusu in u ghjocu micca solu cum'è un cumpagnu di suluzione, un cumpagnu di supportu, ma ancu cum'è un cumpagnu maiò cù stu prublema di disastru da u principiu à a fine. L'avemu vistu in l'ultima inundazione. L'attività di e cumune di a regione è di e cumune chì intervenenu da l'esternu sò diventate assai impurtanti. Credu chì a serie di cunferenze di sensibilizazione di disastru hè estremamente impurtante per via di i cuntributi chì farà à a Municipalità Metropolitana di Ankara ".

L'IMPORTANZA DI A COOPERAZIONE IN DISASTI NATURALI

Mutlu Gürler, Capu di u Dipartimentu di Gestione di Rischi Terremoti è Migliuramentu Urbanu, hà dichjaratu ch'elli eranu felici chì a cunferenza hà attiratu un grande interessu da u primu ghjornu, è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Avemu affruntatu disastri in tutta a Turchia da u primu ghjornu chì avemu pigliatu u postu. In questa riunione, a cunniscenza serà sparta è l'equivalenti di a nostra cunniscenza è a nostra sperienza in u mondu accademicu seranu rivisioni. Avemu vistu questu in inundazioni, incendi è terrimoti: A Republica di Turchia hè stata corre dopu à ogni disastru in l'ultimu quartu di seculu. Avemu vistu ancu chì u focu di a cità è di u boscu sò intrecciati. Facemu a prima riunione. Vulemu creà una nova roadmap in ogni sessione da l'esperti pertinenti di diversi gruppi prufessiunali ".

prof. Dr. Gurol Seyitoglu è u Prof. Dr. Cuntinuendu in forma di dumande è risposte dopu a presentazione di Murat Ercanoğlu, a cunferenza hè finita cù a presentazione di plaques è certificati di apprezzazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*