Serà più difficiule di truvà una casa in Bodrum stu veranu

Serà più difficiule di truvà una casa in Bodrum stu veranu
Serà più difficiule di truvà una casa in Bodrum stu veranu

I stranieri cuntinueghjanu à ghjunghje à Bodrum per via di l'aumentu di i tassi di scambiu. In più di quelli chì compranu appartamenti è terreni, anu digià cuminciatu à affittu case per u periodu d'estate. Per quessa, serà assai più difficiule per i turisti lucali di truvà una casa d'estiu in Bodrum stu veranu.

"Pienu di stranieri"

Fornendu infurmazioni nantu à u mercatu immubiliare in Bodrum, u presidente di Karanbey İnşaat, Barış Özgenal, hà dettu: "Questi ghjorni, e strade è i lochi di Bodrum sò pieni di stranieri. Qualchidunu sò ghjunti quì per vacanze, altri sò ghjunti per scopi d'investimentu. Pruvanu di cumprà l'abitazione è a terra. Per quessa, hè osservatu chì ci hè una seria dumanda in u mercatu di l'abitazioni di seconda mano in Bodrum. "In listessu modu, ci hè attività ancu in case di affittu", disse.

Affittanu case d'estate

Dichjarà chì alcuni di i stranieri sò digià pianificendu e so vacanze d'estate, Özgenal hà dettu: "I stranieri generalmente facenu i so piani di vacanze in l'invernu. Cù l'influenza di questu è l'influenza di munita straniera, i piani cuminciaru à fà per Bodrum. Qualchidunu di elli anu digià affittatu case induve si stanu in l'estiu. "In generale, i affitti sò fatti per 2-6 mesi", disse.

"Ùn ci sarà più spaziu"

Rimarchendu chì i turisti lucali anu difficultà à truvà un affittu di vacanze per via di l'interessu mostratu da i stranieri, Özgenal hà dettu: "A maiò parte di e case anu digià cuminciatu à esse piene. S'ellu cuntinueghja cusì, ùn ci sarà più spaziu in marzu è aprili. Inoltre, per via di u scambiu straneru, i pruprietarii di casa preferiscenu i vacanzieri stranieri. Dunque, serà assai difficiule per i turisti lucali di truvà una villa in affittu per l'estiu. "Quelli chì ponu truvà duveranu sacrificà tariffi seri", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*