Sè dite chì ùn site mai cuntentu, Attenzione ! 8 Errori chì causanu una fame constante

Sè dite chì ùn site mai cuntentu, Attenzione ! 8 Errori chì causanu una fame constante
Sè dite chì ùn site mai cuntentu, Attenzione ! 8 Errori chì causanu una fame constante

Fattori specifichi di l'inguernu sò stati aghjuntu à a pandemia di Covid-19, chì affetta assai a nostra vita di ogni ghjornu è cambia i nostri abitudini alimentari. Mentre chì a diminuzione di u desideriu di andà fora cù u clima fretu, l'inattività è à pusà, disturbanu u metabolismu di l'insulina, assai persone pompanu u desideriu di manghjà spessu. İpek Ertan, specialista in nutrizione è dieta di l'Hospital Acıbadem Altunizade, hà dettu: "In più di prublemi di salute cum'è cambiamenti in u metabolismu di l'insulina è a diabetes, certi sbagli fatti in a vita di ogni ghjornu ponu aumentà u desideriu di manghjà spessu. Quandu l'energia chì entra in u corpu ùn hè micca cunsumata, hè almacenata cum'è grassu. Quandu si ingrassa, l'appetite aumenta è si manghja più cibo. Manghjendu troppu spessu face u sistema digestivu à travaglià constantemente. Questu porta à parechji prublemi di salute, cum'è a furmazione di petra in a vesícula, a resistenza à l'insuline, e malatie intestinali è a gastrite. U Specialista in Nutrizione è Dieta İpek Ertan hà spiegatu 8 sbagli chì causanu fami constante, è hà fattu avvirtimenti è suggerimenti impurtanti.

disordine di u sonnu

Un sonnu di qualità hè essenziale per un bonu metabolismu. Siccomu u ritmu circadianu hè disturbatu in u modu di vita chì disturba u ritmu di u corpu, u funziunamentu di l'hormone pò ancu esse disturbatu. Rimarchendu chì andà in lettu assai tardi à a notte è svegliate à meziornu hè u fattore più impurtante chì disturba u ritmu di u corpu, İpek Ertan hà dettu: "Un sonnu adattatu è di qualità hè essenziale per u metabolismu per travaglià bè. "Quelli chì vanu à lettu tardi è si alzanu tardi spessu ùn manghjanu micca regularmente è anu una brama alta di manghjà, soprattuttu di notte".

Malnutrition à u pastu principale

Ancu s'ellu manghjanu regularmente, assai persone si lamentanu di avè fami spessu. Nutendu chì a mancanza d'alimenti chì cuntenenu abbastanza energia in i pasti principali provoca sta situazione, İpek Ertan hà dettu: "Manghjendu solu insalata o beie solu zuppa ùn risponde micca à u bisognu di caloria in i pasti principali. Questu pò causà a fame di novu pocu dopu à manghjà ", dice.

U cunsumu simplice di carbuidrati

Un massimu di 10 per centu di i bisogni di carbuidrati di ogni ghjornu deve esse pigliatu da carbuidrati simplici. U più carbuidrati simplici cunsumati, più grande hè a necessità di dolci. Dicendu: "Una porzione di dessert cuntene generalmente 50-60 g di carbuidrati, chì hè circa 3 volte a quantità di ogni ghjornu di carbuidrati simplici per una donna adulta", İpek Ertan ricumanda di cunsumà dolci almenu duie volte à settimana.

Contenutu di manghjà sbilanciatu

Un alimentu custituitu da solu proteini o solu carbuidrati provoca fame rapidamente. Manghjendu solu carne è insalata o manghjà pasta spessu porta à una mancanza d'energia è di carbuidrati, cusì u desideriu di manghjà torna 1-2 ore dopu à manghjà. Enfatizendu chì hè necessariu applicà un mudellu di piastra sana per un pastu adattatu è equilibratu, İpek Ertan hà dettu: "Imaginate chì dividete u vostru piattu in quattru. Ogni pezzu; avete bisognu di riempia cù proteini, ligumi, latte-yogurt è grani ", dice.

fame emotiva

A fame emotiva hè a sensazione artificiale di a fame chì si trova per via di l'emozioni cum'è l'annullamentu, a tensione, a rabbia, a tristezza è a sulitudine ancu s'è u nostru stomacu hè pienu. Enfatizendu chì hè necessariu affruntà u desideriu di manghjà per riempie u vacu emutivu, u Specialista in Nutrizione è Dieta İpek Ertan dice: "Prima di tuttu, hè necessariu di determinà se a fame hè fisica o emotiva. A fame emotiva vene di colpu è u desideriu di manghjà hè altu. In casu di fami improvvisu, invece di andà in cucina è di manghjà qualcosa immediatamente, hè necessariu di valutà a fame prima. Sè avete ghjustu da a tavula, hè megliu beie acqua è fucalizza nantu à altre attività invece di manghjà qualcosa. Se 3-4 ore sò passate da l'ultimu pastu, serà bonu di cunsumà assai verdura o frutti di polpa, inseme cù un alimentu riccu di proteine ​​​​chì necessita di masticazione, per finisce a fame ".

Beie pocu acqua

A sete pò qualchì volta sentu cum'è a fame. Dichjarà chì hè difficiule di distinguishà a fame è a sete in i ghjorni occupati, İpek Ertan dice chì sta situazione pò esse prevenuta cù una ingesta di fluidu adatta. Spieghendu chì a quantità d'acqua chì ognunu hà bisognu dipende da u pesu di a persona è chì hè abbastanza per cunsumà 30 ml per kilogramu, İpek Ertan hà dettu: "Tuttavia, ùn duvemu micca pensà à tè è caffè cum'è cunsumu d'acqua. À u gruppu acqua; Tè d'erbe è di frutta, acque minerali è liquidi sani cum'è l'ayran entranu ".

Boissons riches en calories

Un altru puntu chì hè impurtante cum'è beie assai fluidi per a salute hè u cuntenutu di quelli fluidi. Rimarchendu chì i liquidi zuccherati è zuccherati aumentanu a secrezione di insuline, u Specialista in Nutrizione è Dieta İpek Ertan hà dettu: "A quantità aumentata di insulina provoca ancu u desideriu di manghjà spessu. Cunsumà bevande zuccherate regularmente è friquenti durante u ghjornu deve esse definitamente evitata.

Inattività

U muvimentu regulare è l'eserciziu sò assai efficaci in u cuntrollu di a secrezione d'insulina. Nutendu chì esse assai inattivu durante u ghjornu pò causà un aumentu di a secrezione di insuline, İpek Ertan dice: "Per prevene questu, duvete scopu di fà 8 mila passi à ghjornu o esercite per 2 ore à settimana".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*