İmamoğlu hà realizatu un Test Drive nantu à a Linea di Metro Dudullu Bostancı

İmamoğlu hà realizatu un Test Drive nantu à a Linea di Metro Dudullu Bostancı
İmamoğlu hà realizatu un Test Drive nantu à a Linea di Metro Dudullu Bostancı

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà realizatu un test drive nantu à a linea di metro Dudullu-Bostancı, chì l'amministrazione precedente hà iniziatu in 2016 è si fermò in 2018 per mancanza di fondi. Enfatizendu chì anu cuntinuatu a custruzzione di a linea di 4 stazioni, chì passerà per 13 distretti, cù l'usu di l'equità in cundizioni di pandemia è crisa ecunomica, İmamoğlu hà dettu: "Questa linea hè stata cuminciata à a fine di u 2018 cù una indennità. ricevuta da Iller Bank, ma quella indennità hè ancu scaduta. L'avemu fermatu cumplettamente, à 50 per centu. Hè aspittatu per un bellu pezzu, perchè ùn avia micca fonte. Avemu procedutu cù e nostre risorse ", disse. Indittendu a difficultà di rializà tali opere in ambienti di crisa ecunomica, İmamoğlu hà dettu: "Ma avemu da ottene u difficiule. Per quale ? Per a nostra nazione. Agiscemu cù quella sensibilità. Spergu chì, à a fine di u 2022, vulemu furmà sta linea è portà una linea di metro assai preziosa à i Istanbuliti ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà realizatu un test drive nantu à a linea di metro Dudullu-Bostancı cù 4 stazioni, chì passerà per 13 distretti. A prova di guida trà e stazioni Ataşehir Mevlana è Kayışdağı, "Vai, bona furtuna. İmamoğlu, chì hà cuminciatu cù e parolle "Spergu chì agirà cù i so passageri u più prestu pussibule", disse: "A linea Dudullu-Bostancı hè assai impurtante. Hè impurtante di falà à a spiaggia in Bostancı. Da una banda, a cunnessione Duduİllu Sanayi hè una linea assai impurtante chì alimenta a vita urbana di Ümraniye, è da quì soprattuttu Ataşehir. U fattu chì scontra u mare è hà cunnessu un prucessu integratu da Bostancı per mare, darà grandi benefici à u latu anatolianu. Di sicuru ancu Kadıköytaglia Tavşantepe; chì hè ancu un vantaghju. Dunque, ci hè una chance per accede à altre linee. Hè in una pusizioni per ghjunghje facilmente à e linee Göztepe, Ataşehir è Ümraniye cun un trasferimentu chì pò intersecà. Hè assai preziosu per a parte anatolica ", disse.

"Avemu travagliatu cù e nostre risorse"

Spartendu l'infurmazioni chì a detta linea hè stata cuminciata à esse custruita cù una appropriazione ricevuta da Iller Bank à a fine di u 2018, İmamoğlu hà dettu:

"Ma quella indennità hè ancu finita. L'avemu fermatu cumplettamente, à 50 per centu. Pigliò assai tempu, sicuru, perchè ùn avia micca fonte. Avemu procedutu cù e nostre risorse. Avemu attribuitu una stretta equità quì. E transazzione di creditu anu ghjuntu à a fase finale. Cù u permessu di Allah, vulemu chjappà u prucessu in quantu à a parte restante è presentà stu locu à i residenti di Istanbul u più prestu pussibule. Viaghjàmu attualmente nantu à una linea di metro à u livellu di 85 per centu. Vulemu valutà e stazioni assai bè. p.e.; Technology Center si trova qui: Kayisdagi Station. Vulemu trasfurmà una zona interna di 1,600 metri quadrati in un centru tecnologicu quì ".

"METRO hè l'unica solu suluzione per u trasportu di Istanbul"

Nutendu chì l'Università Yeditepe, Acıbadem è Fenerbahçe sò ancu vicinu à a Stazione Kayışdağı, İmamoğlu hà dettu: "Per quessa, sò à una distanza per stabilisce una relazione stretta cù i studienti universitari. In altre parolle, pare chì sta linea furnisce ancu una linea di trasportu efficace à parechje università. Semu cuntenti. Avemu avutu à fà queste cose in i tempi difficiuli. Facemu sempre in i tempi difficiuli. Da una banda, simu in un sforzu di gestisce questi prucessi in un periodu quandu a pandemia, allora una ligera fluttuazione di u prucessu di crisa ecunomica, è oghje ci hè più di fluttuazione, bolle. Quelli chì facenu stu travagliu cunnoscenu a difficultà di questu. In l'ambienti di tali crisi economiche, hè difficiule di realizà queste cose. Ma avemu da fà u travagliu duru. Per quale ? Per a nostra nazione. Agiscemu cù quella sensibilità. Speremu, à a fine di u 2022, vulemu furmà sta linea è portà una linea di metro assai preziosa à i Istanbuliti. Metro hè l'unica suluzione per u trasportu di Istanbul. Dunque, hè imperativu chì avemu travagliatu quì cù tutte e nostre risorse. Diciamu: "Possite Diu fà tuttu", disse.

A STORIA DI A LINEA

U sindaco di Ataşehir, Battal İlgezdi, hà accumpagnatu İmamoğlu in a prova. Pelin Alpkökin, Capu di Dipartimentu di Sistemi Ferroviari IMM, hà ancu infurmatu à İmamoğlu nantu à i travaglii nantu à a linea. İBB hà iniziatu a custruzzione di a linea di metro Dudullu-Bostancı cù 4 stazioni, chì passerà per 13 distretti, u 26 di ferraghju 2016. L'operazioni di fabricazione, chì anu righjuntu u 55 per centu, sò state fermate in marzu 2019 per mancanza di finanziamentu. İmamoğlu, chì hà pigliatu u postu dopu à l'elezzioni di u 23 di ghjugnu 2019, hà datu priorità à a prublema di e linee di metro fermate è si concentrava à truvà risorse finanziarie. U travagliu nantu à a linea di metro Dudullu-Bostancı hè stata ripresa in lugliu 2020, cù l'usu di e risorse proprie di IMM.

4 DISTRICT 13 STAZIONI

Linea; Linea di metro M5 Üsküdar-Çekmeköy à a stazione di Dudullu è M4 à a stazione di Kozyatağı Kadıköy- Serà integrata cù a linea di metro Tavsantepe è a linea di metro Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli in a stazione Mevlana è l'operazione Marmaray in a stazione Bostancı. KadıköyCi saranu 13 stazioni (Bostancı, Emin Ali Pasha, Ayşekadin, Kozyatağı, Küçükbakkalköy, İçerenköy, Kayışdağı, Mevlâna, İmes, Modoko, Dudullu, Huzur, Parseller) nantu à a linea, chì passerà per u distrettu di Maltehirs è Amtaşepe.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*