I parchi in Izmir sò urganizati cum'è zone di riunione di terremoti

I parchi in Izmir sò urganizati cum'è zone di riunione di terremoti
I parchi in Izmir sò urganizati cum'è zone di riunione di terremoti

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA Municipalità Metropolitana di Izmir, chì cuntinueghja i so travaglii in linea cù a visione di . Prima applicazione BayraklıHè stata tenuta in u Parcu Hasan Ali Yücel in .

Izmir Metropolitan Municipality, Sindaco di Izmir Metropolitan Municipality Tunç SoyerCuntinueghja à travaglià in linea cù a visione di . Dopu à u terrimotu di u 30 d'ottobre di Izmir, a Municipalità Metropolitana, chì hà implementatu i prughjetti più cumpleti di ricerca di terramoti è di riduzzione di risichi in Turchia, hà iniziatu pocu à travaglià per creà spazii di riunioni sicuri chì risponderanu à i bisogni urgenti di e persone in situazioni di disastru. A prima applicazione hè stata l'apertura di u munumentu di u terrimotu in memoria di 30 persone chì anu persu a so vita in u terrimotu di u 117 d'ottobre. BayraklıHè stata implementata in u Parcu Hasan Ali Yücel in Istanbul.

Precauzione contr'à i tagli di energia

U parcu hè statu rinnuvatu sicondu i bisogni dopu à u terrimotu. I travaglii infrastrutturali necessarii sò stati realizati per risponde à i bisogni basi cum'è l'electricità, l'acqua, i toilette, a doccia è a lavanderia in casu di disastru. A Municipalità Metropolitana di İzmir hà ancu piazzatu un equipamentu urbanu custituitu di trè moduli in u Parcu Hasan Ali Yücel. Hè stata assicurata chì u sistema di l'energia solare hè attivatu contr'à i taglii di energia in l'equipaggiu urbanu. I magazzini chjusi sò stati creati sottu à l'unità di sedute per almacenà i materiali necessarii. Tarpaulins sò stati posti in i magazzini per esse utilizati per refuggiu finu à chì i tende sò stati stallati dopu à u disastru.

Ci hè acqua, un kit di salute è una manta.

U Dipartimentu di Parchi è Giardini di a Municipalità Metropolitana di İzmir, u Manager di u Prughjettu di Prughjettu di Pianificazione di e Zone Verdi Müge Deniz Bal hà dettu chì dopu à u terrimotu di İzmir, anu riconsideratu i bisogni di i parchi è cuminciaru à pruduce disinni in cunseguenza. Müge Deniz Bal hà dichjaratu chì anu cuminciatu à aduprà mobili urbani, chì aumentanu u cunfortu di i citadini in l'usu di ogni ghjornu è risponde à i so bisogni in l'emergenza, in questu parcu per a prima volta è hà dettu: "Ci sò mobili prototipi custituiti da trè setti in Hasan. Parcu Ali Yücel. Hà una camera di almacenamento chjusa. Ci hè ancu prudutti cum'è l'acqua, sacchetti medichi d'urgenza è mantelli chì ponu risponde à i bisogni d'urgenza in u tank di almacenamentu chjusu. Avemu una unità chì piglia a so energia da u sole è furnisce u serviziu di l'electricità durante un eventuale taglio di energia in l'area di disastru, è sta unità hà una cunnessione wi-fi. Inoltre, i veiculi disabili ponu esse caricati da quì. Pudemu trasfurmà queste unità in una zona chjusa per prutege i nostri citadini da e cundizioni climatichi avversi in casu di un terremotu. Bal hà dettu ancu chì pensanu à espansione i parchi di terremoti in tuttu İzmir.

assai ben pensatu

Necati Yurdakul, un residente di u quartiere, hà dichjaratu ch'elli eranu felici di travaglià è disse: "Ci hè statu un gran disastru quì. U numeru chì hà datu u più grande sustegnu per sguassà e tracce di stu disastru Tunç Soyer È ti ringraziu assai à a vostra squadra. Stu arrangiamentu hè ancu assai ben pensatu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*