Disposizione in u trasportu publicu per i cani guida in Izmir!

Disposizione in u trasportu publicu per i cani guida in Izmir!
Disposizione in u trasportu publicu per i cani guida in Izmir!

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn linea cù a visione di "Un'altra pulitica di disabilità hè pussibule", İzmir hà messu a so firma sottu un altru travagliu esemplare. U Metropolitanu hà urganizatu u regulamentu di i veiculi di trasportu publicu per permette à i visivi di viaghjà cù i cani guida. Per sparghje a pratica di i cani guida, i citadini cù disabilità visuale è auditiva sò stati furmati in a cumpagnia di i cani guida Bulut è Kara.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCuntinuendu à travaglià in cunfurmità cù a visione di "Custruì un Izmir senza barriere", a Municipalità Metropolitana hà intrapresu un altru travagliu esemplare chì faciliterà a vita di i disabili. Un regulamentu nantu à i veiculi di trasportu publicu hè statu preparatu per permette à i citadini ipovedenti di prufittà di u trasportu publicu cù i cani guida chì facilità a so vita di ogni ghjornu. Dopu à a decisione presa per l'autobus per a prima volta in 2019, una applicazione di cane guida hè stata inclusa ancu in u trasportu di metro, tram è mari.

A furmazione hè stata ancu datu

Cunducendu a strada in a diffusione di l'usu di i cani guida in İzmir, u Metropolitanu hà introduttu l'applicazione à i rapprisentanti è i membri di l'associazioni di i visu è di l'audizione in İzmir. I direttori è i membri di l'Associazione di Cani Guida in Istanbul, chì furnisce furmazione solu in questu campu in Turchia, anu introduttu a pratica di cani guida in u Campus di Vita Soziale Ornekkoy di a Municipalità Metropolitana di Izmir. L'addestratore di cani guida è di mobilità Burcu Bora hà datu infurmazioni nantu à cumu i cani guida facilitanu a vita di i citadini cù disabilità visive è auditive, è hà ancu toccu i prucessi di furmazione di i cani guida.

Izmir accessibile

Parlendu à a riunione introduttiva di l'applicazione per i cani guida, u Capu di u Dipartimentu di Prughjetti Suciali di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Anıl Kaçar, hà dettu: "In quantu à a Municipalità Metropolitana di İzmir, realicemu studii chì assicuranu l'accessibilità di İzmir sottu u titulu di disabilità in u scopu di a lege di cittadinanza. Avemu cuminciatu à travaglià per implementà l'applicazione per i cani guida. Agiscemu per rende a vita accessibile à tutti cù a grande stampa chì avemu disegnatu ".

I cani guida saranu in a vita di ogni ghjornu

Mahmut Akkın, Manager di Servizii Disabilitati di u Dipartimentu di Prughjetti Suciali di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu: "Vulemu portà a pratica di i cani guida, chì hè assai cumuna in u mondu, in a nostra cità. Cù a dirigenza di a Municipalità Metropolitana di Izmir, avemu realizatu u primu di un sforzu seriu per include i cani guida in a vita di ogni ghjornu di e nostre persone visive. Oghje, avemu introduttu l'applicazione di cane guida à i nostri citadini cù disabilità visuale è hà datu a so furmazione. Ci sò stati studii chì avemu realizatu cù u nostru Dipartimentu di Trasportu. Avemu fattu arrangiamenti in u regulamentu di trasportu per chì i nostri citadini visivi ponu prufittà di u trasportu publicu cù i cani guida. Questa applicazione, chì avemu principiatu in autobus in 2019, hè avà valida per tutti i nostri veiculi di trasportu publicu. Unu di i nostri citadini cù disabilità visuale puderia utilizà u trasportu publicu cù un cane guida, ma cù l'accordu chì avemu fattu, avemu fattu l'applicazione ufficiale. Cridemu chì questu serà un esempiu per tutta a Turchia. Ci hè una pulitica preferenziale disegnata da u nostru presidente per creà una cità accessibile. Cerchemu di avanzà cù i nostri culleghi in questa direzzione ".

Una applicazione assai preziosa

Mehmet Aktaş, un citadinu parzialmente visu, hà ancu enfatizatu chì a pratica seria benefica è chì a sucità duveria esse pronta à accettà i visivi cù u so cane in manu. Özge Şahin, un citadinu sordu, hà dettu: "Mi piacia incredibilmente u prughjettu. Pensu chì hè assai adattatu cum'è aghju digià cani è misgi. Segu da vicinu i prughjetti di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Avemu amichi chì sò sia visualmente sia uditivi. A so vita hè più difficiule. Aghju osservatu chì cù i cani guida, camparanu una vita cum'è sposa è cumpagnu senza stressà.

U presidente di l'Associu di i Cani Guida, chì hà ancu disabilità visuale, Av. Nurdeniz Tuncer, u so cane guida di labrodor Kara, è u membru di l'associu Kemal Görey Beydağı anu participatu cù a razza d'oru Bulut è spiegà a pratica.

Cosa hè un cane guida?

I cani guida sò cani spiciali chì, dopu à un entrenamentu longu è cumpletu, accumpagnanu l'individui visivi in ​​ogni ambiente, chì permettenu una mobilità sicura è indipendente. Questi cani addestrati apposta aiutanu à e persone cù disabilità visuale aumentà a so mobilità è camminanu in un modu còmode chì ponu risponde à i so bisogni di ogni ghjornu. A prima scola di cani guida di u mondu hà apertu in u 1916. Sò stati criati per guidà i suldati chì anu persu a vista in a Prima Guerra Munniali. Oghje, migghiara di cani sò furmati attraversu scole di cani guida è associazioni di cani guida in parechji paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*