Un bazar storicu di 600 anni è una zona di locande scopre in Bursa

Un bazar storicu di 600 anni è una zona di locande scopre in Bursa
Un bazar storicu di 600 anni è una zona di locande scopre in Bursa

Cù a demolizione di 600 edifici chì circundanu osterie di 37 anni in Bursa, u Bazar Storicu è u District Hanlar sò venuti à a luce.

In u scopu di u Prughjettu di Disegnu Urbanu Çarşıbaşı di Bazar Storicu è Distrettu Hanlar, chì "marcherà u futuru di a cità" di a Municipalità Metropolitana, a demolizione di 37 edifici hè stata finita. Cusì, tutti l'ostaculi trà u Cemal Nadir Street è l'osteria storichi sò stati eliminati.

U travagliu di demolizione hè statu finitu in u prughjettu, chì ristabilisce u Bazar Storicu è u Distrettu di Inns, chì hà cuminciatu à furmà in u 14u seculu in Bursa, a prima capitale di l'Imperu Ottumanu, è hà finitu u so sviluppu in u 16u seculu cù a furmazione di osterie, bazars coperto è bazars. U prughjettu di a Municipalità Metropolitana, chì hè ancu sustinutu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, hà iniziatu cù a demolizione di l'edificiu Kızılay in Aostu l'annu passatu. Mentre a demolizione hè stata realizata in l'edificazioni in 15 parcelle cù espropriazioni normali in a prima tappa in u scopu di l'opere, una "decisione di espropriazione urgente" hè stata presa per a regione cù a firma di u presidente Recep Tayyip Erdoğan in aprile, per via di u allungamentu di i prucessi di espropriazione. Dopu à sta decisione, i travaglii di espropriazione è di demolizione anu guadagnatu impulsu.

37 edifici distrutti

In u scopu di u prugettu, a demolizione di 15 edifizii hè stata cumpletata in 33 parcelle, 48 di quali eranu normali è 37 d'elli sò stati espropriati urgentemente. Mentre chì una superficie totale di 5336 metri quadrati hè stata scuperta in u scopu di u studiu; Da una banda, e squadre cuntinueghjanu u dismantling di fundazione di l'edificazioni chì a so demolizione hè stata finita, è da l'altra banda, i travaglii di trasportu di l'excavazione in a regione senza interruzzione. A distanza coperta in u prugettu, chì marcarà u futuru di Bursa, hè revelata cù l'imaghjini aeree pigliate da a regione. A foto presa in l'aostu, quandu u prugettu hà iniziatu, è a foto presa dopu à i demolizioni palesanu a trasfurmazioni in a regione. Intantu, u prucessu di demolizione di l'edificiu di u centru cummerciale in l'area di u prugettu hè previstu per esse cumpletu in ghjennaghju.

digne di una capitale culturale

Ricordendu chì Bursa hè stata dichjarata a "Capitale di a Cultura 2022 di u Munnu Turcu" da l'Organizazione Internaziunale di a Cultura Turca (TÜRKSOY), u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dettu chì u Prughjettu di Disegnu Urbanu di u Bazar Storicu è di l'Area Çarşıbaşı metterà in risaltu ancu l'identità storica di a cità. Esprimendu chì l'escavazione è u smantellamentu di fundazioni di l'edificazioni brusgiate cuntinueghjanu, u sindaco Aktaş hà aghjustatu chì anu u scopu di finisce u prugettu à a fine di l'annu prossimu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*