U presidente di TOBB Hisarcıklıoğlu: A linea Ankara Sivas YHT deve avà esse cumpletata

U presidente di TOBB Hisarcıklıoğlu: A linea Ankara Sivas YHT deve avà esse cumpletata
U presidente di TOBB Hisarcıklıoğlu: A linea Ankara Sivas YHT deve avà esse cumpletata

Rifat Hisarcıklıoğlu, presidente di l'Unione di Camere è Scambi di Mercerie di Turchia (TOBB), hà dettu chì a linea di treni d'alta velocità Ankara-Sivas deve esse cumpletata per chì Sivas diventerà u centru chì unisce u nordu è u sudu, è ancu l'est è u punente.

Rifat Hisarcıklıoğlu, presidente di l'Unione di Camere è Scambi di Mercerie di Turchia (TOBB), hà participatu à u prugramma di celebrazione urganizata per u 120 anniversariu di a fundazione di a Camera di Cummerciu è Industria di Sivas (STSO). a cità di u populu valente, u Yiğidolar.

In commemorazione di Muhsin Yazıcıoğlu, u presidente fundatore di u Partitu di a Grande Unità (BBP), chì hà datu u so nome à u centru culturale, Hisarcıklıoğlu hà dettu: "Vogliu commemorare u preziosu figliolu di Sivas è u mo caru amicu Muhsin Yazıcıoğlu cù pietà u 12. anniversariu di u so martiriu. Cù a so fede, u patriotismu, a lotta, l'onestà è a bona morale, era un veru Alperen. disse.

Dichjarà chì era un ghjornu speciale è significativu per Sivas, Hisarcıklıoğlu hà dettu: "Semu inseme in u 120th anniversariu di STSO, una di e istituzioni più arradicate micca solu a nostra cumunità, ma ancu u nostru paese. Tutti duvemu esse fieri di a nostra Càmera cù i so 120 anni di sperienza è prestigiu, a struttura istituzionale chì hà rinfurzatu continuamente, i prughjetti chì hà implementatu è u travagliu chì hà purtatu à Sivas ". disse.

Ringraziendu u presidente di STSO, Mustafa Eken, è tutti l'organi di a Camera per i so servizii, Hisarcıklıoğlu hà dettu: "Tutti duvemu esse fieri di a nostra Camera, cù i so 120 anni di sperienza è prestigiu, a struttura istituzionale chì hà rinfurzatu continuamente, i prughjetti chì hà implementatu. è u travagliu chì hà purtatu à Sivas. Vogliu chì stu sicomoro di 120 anni d'anni di successu. Ci hè un altru bellu avvenimentu chì aghju vistu quì; U nostru guvernatore, u sindaco, a camera è u presidente di u scambiu sò tutti inseme. Hanu unitu e mani per u sviluppu di Sivas. Eccu pensanu è travaglianu cumu pudemu fà chì Sivas si distingue cù un "Atelier di mente cumuna". Allora quandu si tratta di Sivas, tutte e persone di Sivas sò inseme. Se ci hè unità in un locu, a vostra volta ùn hè micca in terra. Questa hè a formula di esse una cità di marca. Vecu u sforzu è u travagliu fattu per fà Sivas sia una cità industriale, una cità agricula è una cità turistica ".

 "A linea di trenu à alta velocità Ankara-Sivas deve esse finita"

Esprimendu chì Sivas hè una cità chì prutegge i so valori, Hisarcıklıoğlu hà dettu: "Spergu chì u futuru di Sivas serà luminoso cum'è u so passatu. Per questu, a strada chì unisce u Mari Neru è u Mediterraniu via Sivas deve esse cumpletata. In questu modu, Sivas serà cunnessu à u mare è avarà un portu. Serà ancu più faciule per Sivas per esportà. A linea di treni d'alta velocità Ankara-Sivas deve ancu esse cumpletata avà. Cusì, Sivas deve diventà u centru chì cunnetta u nordu è u sudu è l'est è l'ouest. usatu a frasa.

U guvernatore Salih Ayhan, u deputatu di u Partitu AK Sivas Semiha Ekinci, u sindaco Hilmi Bilgin è u presidente di STSO Mustafa Eken anu celebratu u 120 anniversariu di a creazione di a Camera in i so discorsi.

À a ceremonia, i membri di 60 è 40 anni di STSO è i detentori di record fiscali sò stati dati e so placche, è a torta di u 120 anniversariu hè stata tagliata.

À a fine di u prugramma, u Coru di Civilizazioni Antakya hà datu un cuncertu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*