Alstom vince dui cuntratti di signalamentu maiò in Turchia

Alstom vince dui cuntratti di signalamentu maiò in Turchia

Alstom vince dui cuntratti di signalamentu maiò in Turchia

Alstom hà vintu duie offerte di segnalazione per sustene a Direzzione Generale di l'Investimenti Infrastrutture di Turchia (AYGM) è a Municipalità Metropolitana di Istanbul in i so sforzi per migliurà l'infrastruttura di segnalazione in u paese.

U scopu di AYGM copre a custruzzione è a fornitura di opere elettromeccaniche di circa 201 km longu Bandırma – Bursa – Yenişehir – Osmaneli (BBYO) prughjettu di ferrovia di altu standard.

Alstom, Kalyon Construction Industry and Trade Inc. Per mezu di l'Interflo 250 è 450 furnisceranu u Sistema Europeu di Gestione di Traffic Rail (ERTMS) livellu 1 è 2 è implementarà tuttu u sistema di Interlocking, cumpresu u Centru di Controlu di Traffic (CTC). Inoltre, Alstom installerà un controller d'ughjettu intelligente cù u sistema per eliminà i risichi di obsolescenza assuciati à i sistemi legacy, è migliurà l'affidabilità, u rendiment è a funziunalità di i sistemi di signalazione di a linea nantu à e reti digitali muderni basati in fibra è GSMR (sistema di cumunicazione ferroviaria). . À a fine di u prugettu, a linea BBYO serà cumpletamente interoperabile cù tutti i treni esistenti in a reta turca.

I travaglii di custruzzione è di furnimentu elettromeccanicu seranu inclusi in u secondu cuntrattu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul cù a linea di metro Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli (CSS). Doğuş Construction and Trade Inc. - Yapı Merkezi Custruzzione è Industria. Inc. - Özaltın Construction Trade and Industry Inc. JV, Alstom furnirà, testerà è cumissioni tuttu u sistema di signalazione di a linea di metro Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli (CSS) di 11 km di lunghezza cù una capacità di trasportu di 120.000 4 passageri / ora. Fornitura di 8 stazioni per 90 treni novi è equipaghji stradali per i sistemi di bordu, signalazione Based Train Control (CBTC). Questi sistemi senza cunduttore accurtaranu a distanza trà i treni di XNUMX seconde. A digitalizazione hè chjave per sustene a mobilità sostenibile,

Quandu principia u mo novu rolu di Direttore Generale di Alstom in Turchia, sò estremamente felice di vede l'impattu di Alstom cum'è u capu di mobilità sustenibile è innovativa in u paese. "Semu onorati di implementà una gamma di tecnulugii digitali pronti per l'usu chì portaranu megliurenze di affidabilità assai necessarie per sustene i livelli di trafficu è guidà una più efficienza", hà dettu Volkan Karakılınç, Direttore Generale di Alstom Turkey.

Alstom offre una cumpetenza di punta in i standard di signalazione principale è urbana, cù più di 25 13.300 km di linee regiunale è più di 160 linee di metro dotate di CBTC in più di XNUMX paesi.

Alstom hè statu stabilitu da più di 60 anni cum'è un fornitore di punta di tecnulugia di signalazione è cuntrollu di treni, chì furnisce sistemi di transitu chiavi in ​​mano per i veiculi ferroviari, metro è tram in Turchia. L'uffiziu di Istanbul ospita u centru regiunale per l'expertise di segnalazione di Alstom, è ancu squadre di prughjetti di sistema è infrastruttura chì furnisce servizii di gestione di prughjetti, ingegneria, furmazione è mantenimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*