Versu İzmir: 9 settembre Documentariu in Tire, Foça è Ödemiş

Versu İzmir: 9 settembre Documentariu in Tire, Foça è Ödemiş
Versu İzmir: 9 settembre Documentariu in Tire, Foça è Ödemiş

U documentale "Versu İzmir: 9 settembre", nantu à a liberazione di İzmir, una di e cità emblematiche di a Lotta Naziunale, serà proiettatu gratuitamente in Tire, Foça è Ödemiş, ospitatu da a Municipalità Metropolitana.

U documentale nantu à a lotta di liberazione di İzmir, chì hè stata occupata u 15 di maghju di u 1919 à a fine di a Prima Guerra Munniali, serà proiettata gratuitamente in Foça, Ödemiş è Tire, ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir.

U documentale "Versu İzmir: 9 di settembre" diretta da Mesut Gengeç serà proiettatu à u Centru Culturale Foça Reha Midilli u 23 di dicembre à 13.00, u 24 di dicembre à 19.30 in a Sala di Cultura di a Municipalità di Tire, u 26 di dicembre. di İzmir à 19.30 in u Centru Culturale Municipale di Ödemiş.

A lotta epica di Izmir hè contata

In u documentale, chì conta u periodu storicu dopu à un longu travagliu d'archiviu, l'entrevista hè stata fatta cù u storicu espertu, u scrittore di ricerca è e famiglie di l'eroi chì anu battutu per a liberazione di Izmir. A filmazione di u documentale hà pigliatu un annu. Bülent Günal hè u coordinatore generale di u filmu, è Yılmaz Aydın hè rispunsevuli di u prughjettu. A colonna sonora di u documentale, chì include drammi, hè scritta da Yıldıray Gürgen.

U direttore Mesut Gengeç hà rimarcatu chì u documentale descrive a lotta epica chì hà fattu in Izmir durante i ghjorni di l'occupazione. Gengeç hà dettu: "A prima bala sparata da Hasan Tahsin è ciò chì hè accadutu dopu, l'epica scritta in Ödemiş, a maravigliosa storia di Gavur Mümin (Mumin Aksoy), cunnisciuta da tutti cum'è Colonel Cevdet, in a serie TV Vatanım Sensin.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*