YEDAŞ hà finitu i so Preparatori per l'annu novu

YEDAS hà finitu i so preparativi per a vigilia di l'annu novu
YEDAS hà finitu i so preparativi per a vigilia di l'annu novu

YEDAŞ, chì svolge attività di distribuzione di l'electricità in una geografia larga è dispersa in una zona di 40.000 km2, hà da cuntinuà à travaglià cù tutte e so squadre à a vigilia di Capodanno. Consegnerà l'electricità à l'utilizatori cumbattendu e cundizioni climatichi freti è e cundizioni duri. In questu cuntestu, furnisce u serviziu in u campu è attraversu u Call Center cù a so squadra è l'equipaggiu supplementari in a vigilia di l'annu novu.

YEDAŞ FORNI SERVIZI IN TUTTA A REGIONE

YEDAŞ, chì distribuisce l'electricità à più di 3 milioni d'utilizatori in a so zona di serviziu, serà in turnu per aiutà e persone à entre in u novu annu pienu d'energia. Malgradu e cundizioni climatichi straordinarie, l'impiegati di u campu è di u Call Center continuanu à travaglià per furnisce l'electricità in e zone rurale cù a stessa qualità è continuità cum'è u centru di a cità. L'imprese, u Centru di Gestione di a Rete, i servizii di u Cunsumu è u Centru di Soluzioni anu creatu piani di turnu per furnisce u serviziu u più prestu pussibule. Hà preparatu a so squadra supplementaria è l'equipaggiu contr'à situazioni avversi causate da e cundizioni climatichi invernali. Impiegati di Riparazione è Mantenimentu di difetti, unità di u Centru di Soluzioni di i Serviziu di Consumatore; Continuerà à sente e richieste è lagnanze di i cunsumatori è assicurà a so risoluzione attraversu 186, YEDAŞ 186 Mobile Application, 0530 10 60 186 Whatsapp line.

TUTTE MISURE sò state pigliate

U direttore generale di YEDAŞ, Hasan Yasir Bora, hà dettu chì u call center è e squadre di scomposizione eranu pronti per a vigilia di l'annu novu. Hasan Yasir Bora hà dettu: "A vigilia di l'annu serà un cunsumu energeticu assai intensu. E squadre sò state formate in e pruvince di Samsun, Ordu, Çorum, Amasya è Sinop, chì sò i nostri spazii di rispunsabilità. Emergeremu cù successu da sta notte di intensu usu di l'energia. Avemu pigliatu tutte e precauzioni per questu. "In questa occasione, spergu chì l'annu novu purterà salute, pace è felicità à u nostru paese è à tutti i nostri abbonati", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*