I novi autobus EGO salutanu Ankara è cumincianu i so viaghji

Nota completa da u primu ghjornu à i novi autobus da a capitale
Nota completa da u primu ghjornu à i novi autobus da a capitale

I 85 novi autobus EGO, chì sò stati purtati è consegnati da a Municipalità Metropolitana d'Ankara, cù u scopu di furnisce comodità è sicurità in u trasportu, anu iniziatu u so viaghju inaugurale. I residenti di Başkent anu datu una nota piena à l'autobus high-tech chì partianu dicendu "Salutu à Ankara".

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà purtatu i novi autobus, chì sò stati aspittati da anni, à a Capitale.

Dopu à a prima consegna, 85 autobus novi EGO anu iniziatu u so viaghju dicendu "Salutu à Ankara" è anu ricivutu marcati pieni da a ghjente di a Capitale.

STRADE À A CAPITAL TURNED IN RED WHITE

Rinnuvà a so flotta di veiculi per un scopu di trasportu publicu còmode è sicuru, a Direzzione Generale EGO hà digià pigliatu a consegna di 377 di i 19 autobus acquistati è aghjunghjenu 85 autobus novi à a so flotta.

Dopu à a cerimonia di lanciamentu tenuta in u Campus di a 3a Regione EGO, a ghjente di Başkent, chì hà sappiutu per a prima volta nantu à l'autobus high-tech cù l'emblema di u Sun Hittite è u soffiu rossu-biancu, hà dichjaratu chì i tempi d'attesa per l'autobus sò stati ridotti. è hà manifestatu a so apprezzazione cù e parolle seguenti:

Hassan Sezer: "Sò in questu autobus per a prima volta è mi piacia assai. Eru fascinatu da u culore è l'internu ".

Sinan Felice : "Moltu còmode è più largu è più tranquillu cà l'altri vitture. Era notevole è commovente ".

Esma Bugdayci: "Aspittava u veiculu EGO nantu à a linea ch'e aghju avutu è aghju avutu prublemi, ma oghje aghju aspittatu un pocu. Nisunu di noi puderia riesce per via di l'intensità. Mi piacia ancu assai l'internu è l'esterno di a vittura ".

Nordu Vittoriu: "Felicitazioni à u nostru presidente è u so travagliu. Sò particularmente cuntentu chì hà messu in serviziu sti autobus novi. L'applicazione chì hà fattu hè una applicazione chì tocca l'interessi di tutti i residenti di Ankara. U culore di a Bandiera Turca ùn pò esse più dignitu è ​​fieru di questu ".

Hussein Asli: "U serviziu ùn hè micca male. Mi piace i novi autobus EGO. Venia quì ogni 45 minuti. Avà vene in successione. Sò assai cuntenta. "

Ceren Ekinci: "Quandu sò surtitu da a scola oghje, aghju aspittatu menu è di solitu m'aspittava di più. Mi piacia assai l'internu è l'esterno di a vittura ".

U cunduttore di l'autobus EGO Nurettin Gürkanteber, chì hà dichjaratu chì i citadini anu piaciutu assai i novi autobus EGO è li vulia bona furtuna, hà dettu: "4. U travagliu in a zona. A risposta di i nostri citadini hè assai bona. Ringrazianu u nostru sindaco augurendulu bona furtuna ", disse.

À a fine di u 2022, a Municipalità Metropolitana metterà 355 autobus novi, 22 di i quali sò autobus novi è 377 autobus elettrici cunvertiti, in u serviziu di i residenti di Ankara.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*