L'aumentu di a spesa di carte resta à 2021 per centu in 50

L'aumentu di a spesa di carte resta à 2021 per centu in 50
L'aumentu di a spesa di carte resta à 2021 per centu in 50

L'aumentu di a spesa di carte durante a pandemia hà aumentatu a cuscenza di i cunsumatori in a scelta di una carta di creditu. Sicondu i dati di Accountkurdu, quantità di quote chì varianu da 50 TL à 700 TL indirizzanu i cunsumatori à carte di creditu senza spese, malgradu l'offerta di opzioni limitate di pagamentu. E dumande di carte senza tasse fatte attraversu e plataforme di paragone di creditu sò aumentate. In risposta à a crescente dumanda, i banche anu cuminciatu à aghjunghje l'opzioni di shopping di pagamentu è di punti à i so prudutti di carte di creditu gratuiti.

U cambiamentu di l'abitudini di shopping durante a pandemia hà aumentatu a spesa di carte. Sicondu a ricerca 2021 nantu à i Pagamenti di Carta in Turchia, fatta cù u Centru di Card Interbank (BKM) è i dati di u Bancu Mondiale, i pagamenti di carte, chì crescenu in modu esponenziale ogni annu, anu aumentatu di circa 2021% paragunatu à l'annu precedente, righjunghjendu 50 trilione 1 miliardi TL. in 712. U numeru tutale di carte di creditu in Turchia hà righjuntu 84 milioni è u numeru di carte di debitu hà righjuntu 207 milioni. U numaru di transazzione senza cuntattu, chì era di 2020 miliardi in 1,7, hè aumentatu da 2021% in 114 è hà righjuntu 3,7 miliardi. Hè previstu chì a tendenza di crescita continuerà sempre più è a spesa di carte ghjunghjerà à 2023 trilioni di TL in 2,5.

Dichjarà chì l'aumentu di a spesa di carte hà fattu i cunsumatori più cuscenti di e so scelte di carte di creditu, Onur Tekinturhan, Partner Fundatore di Accountkurdu, hà dettu: "I cunsumatori anu vultatu à carte di creditu senza spese malgradu l'opzioni limitate di pagamentu in questu periodu. I banche anu cuminciatu ancu à diversificà i so prudutti di carte di creditu senza spese. I banche anu aghjustatu l'opzioni di shopping di punti è di pagamentu à e so carte di creditu senza tariffu per i cunsumatori chì volenu allargà u so tempu in cunseguenza. Ci hè statu un aumentu di 2021% in l'applicazioni di carte di creditu fatte attraversu a nostra piattaforma in 71. Tuttavia, solu circa 10% di l'applicazioni sò appruvati. Hè per quessa chì l'utilizatori dumandanu parechje carte à una volta ". disse.

L'aumentu di l'ammonti di e quote provoca a dumanda

Ricordendu chì i diritti di a carta di creditu sò stati dati una basa legale cù u regulamentu publicatu da BRSA in 2014, Onur Tekinturhan hà dettu: "Secondu u regulamentu, i banche ponu incaricà spese definite cum'è quote o quote annuali per i so carte. I cunsumatori ponu ancu dumandà una carta di creditu senza spese di u stessu bancu. A pandemia hà aumentatu a cuscenza di i cunsumatori nantu à questu tema. Quelli chì cuntinueghjanu à pagà i tariffi o sceglienu d'annullà e so carte perchè ùn cunnosci micca i so diritti sò vultendu à carte di creditu senza tasse. In u 2022, i tariffi per altre carte di creditu, eccettu i carte di i studienti, varienu trà circa 45 TL è 680 TL annu, secondu a banca è e caratteristiche offerte. Queste cifre provocanu a dumanda di carte di creditu senza spese ". hà dettu.

L'aumentu di i pagamenti senza cuntattu continuerà

Nutendu chì l'usu di cash hè diminuitu cù u cambiamentu in l'abitudini di shopping è l'infrastruttura di pagamentu senza cuntattu hè diventata rapidamente, u Partner Fundatore di Accountkurdu Onur Tekinturhan hà dettu: "BRSA hà aghjurnatu u limitu di transazzione senza cuntattu di 350 TL per i pagamenti di carta, in u scopu di misure epidemiche, à 1 TL, efficace da u 500 di ferraghju. Si pò dì chì l'aumentu di i pagamenti senza cuntattu cuntinuerà in 2022 per via di a sensibilità di l'igiene purtata da a pandemia. "Per l'imprese, hè previstu chì i pagamenti differiti di a carta seranu preferiti di più invece di i metudi di pagamentu tradiziunali, cum'è cash, check and promissory note", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*