Una visita di ringraziu à Mansur Yavaş da i cummercianti di autobus publichi privati ​​di Ankara

Una visita di ringraziu à Mansur Yavaş da i cummercianti di autobus publichi privati ​​di Ankara
Una visita di ringraziu à Mansur Yavaş da i cummercianti di autobus publichi privati ​​di Ankara

I cummercianti privati ​​di l'autobus publicu da Ankara anu pagatu una visita di ringraziu à u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş. Dopu avè scontru cù centinaie di cummercianti di autobus riuniti davanti à l'Edificiu Presidenziale cù tamburi è zurna, Yavaş hà dichjaratu ch'elli continuanu à furnisce un supportu finanziariu à i cummercianti di trasportu publicu è hà dettu: "Per quessa, i nostri cummercianti sopravviveranu è i nostri citadini cuntinueghjanu à cuntinuà. cavalcà à pocu pressu. Pruvaremu sia di sustene i cummercianti è di mantene i numeri in quantu à i nostri mezzi.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, cuntinueghja à sustene i cummercianti di a capitale.

Fornendu supportu à l'autobus publichi privati ​​​​, chì u numeru di passageri hè diminuitu durante u prucessu pandemicu, Yavaş cuntinueghja à sustene i cummercianti di autobus, chì anu avutu difficultà dopu l'aumentu di e cundizioni ecunomiche recenti.

U presidente Kurtuluş Kara di tutte l'Unione Cooperativa di Bus Publici Privati ​​(TÖHOB), a Camera di l'Artigiani di l'Autobus Publici di Ankara Ercan Soydaş è i so membri anu visitatu u Sindaco Metropolitanu Mansur Yavaş dopu a so prumessa di sustegnu.

YAVAS: "Avemu decisu di cuntinuà à furnisce un supportu finanziariu"

Centinaie di cummercianti di autobus si sò riuniti davanti à l'Edificiu Presidenziale accumpagnati da tamburi è zurna, ballavanu halay cù applausi è gridavanu slogan è ringrazianu u presidente Yavaş. Senza abbandunà i cummercianti di autobus entusiasti cù quale si riunì pianu pianu, hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Cumu a sapete, avemu avutu un periodu di pandemia è cù e decisioni pigliate durante stu periodu, u trasportu semi-passaggeru hà iniziatu. Comu tali, sicuru, i cummercianti è a nostra amministrazione EGO sò stati furzati. EGO face pèrdite dapoi anni, i trasporti publichi sò suvvenzionati in tutte e parti di u mondu, sempre chì ùn venenu micca in cità in vittura... In più, quandu ci era una pandemia è a mità di passageri imbarcati. sta volta, sicuru, i nostri autobus publichi privati ​​cuminciaru à perde. Allora l'avemu sustinutu l'annu passatu è l'aiutamu à sopravvive. Avà simu di fronte à un altru disastru. Sfurtunatamente, ci sò caminate assai straordinarie. Grandi camini sò ghjunti in u gasu naturale è in u diesel. In novu, l'ambiente pandemicu cuntinueghja. I citadini ùn volenu micca entre in i veiculi in modu assai strettu. Avemu avutu à fà qualcosa. I nostri cummercianti anu da sopravvive, è quelli chì venenu cù u trasportu publicu anu da vene cun salarii ragiunate. Venia cù u so propiu veiculu. Tuttavia, quelli chì ùn anu micca u so propiu veiculu venenu in autobus. Ùn avemu micca trovu apprupriatu à ghjustificà chì l'altura in entrata sò state imposte solu à questi passageri. Dunque, per sparghje questu in tutta Ankara, avemu decisu di cuntinuà à furnisce un sustegnu finanziariu à i nostri cummercianti di trasportu publicu, inseme à u nostru cunsigliu municipale. Dunque, i nostri cummercianti sopravviveranu è i nostri citadini cuntinueghjanu à cavalcà à pocu pressu. Pruvaremu di sustene tramindui i cummercianti è di mantene i numeri in quantu i nostri mezi permettenu. Spergu chì l'ecunumia torna in pista u più prestu pussibule. Di sicuru, pruveremu di sustene micca solu l'operatori di l'autobus, ma ancu i cunduttori di dolmuş scontri cun elli s'ellu ci sò perdite ".

KARA: "Aiutà tutti dapoi a fine di a pandemia"

U presidente di l'Unione di tutte e cooperative di autobus publichi privati ​​​​, Kurtuluş Kara, hà ringraziatu u presidente Yavaş è hà dettu: "Da quandu a pandemia hè scoppiata, hà aiutatu tutti, cumpresi i nostri agricultori, à i cummercianti di trasportu publicu, a ghjente di Ankara, i studienti, è u ghjornu ch'ellu hà dettu ch'ellu ùn hà micca fami. Aieri, avemu visitatu u nostru presidente, a Sra Meral Akşener, è avemu parlatu di i fatti quì. Per mantene i cummercianti vivi, u mo presidente, Mansur, ci hà fattu questu modu utilizendu i bilanci di a municipalità metropolitana di Ankara. Mentre dicia: "Grazie, vogliu esisti", Ercan Soydaş, presidente di a Camera di Artighjani di l'Autobus Publici di Ankara, hà fattu e seguenti valutazioni:

"Prima di tuttu, vogliu ringrazià u nostru presidente. Dapoi u principiu di a pandemia, anu pruvatu à mantene stu settore vivu cù maschere, disinfettanti, cabine di cunduttori, aiuti alimentari è supportu di soldi per i nostri cunduttori. Oghje, anu decisu di cuntinuà u so sustegnu. Li ringraziemu assai.

Sta mossa di u nostru presidente Mansur darà un esempiu per e municipalità in altre pruvince, è i merri decidenu di sustene i nostri amichi quì.

Dopu à i discorsi, u sindaco Yavaş hà dumandatu à i cummercianti di l'autobus per esse gentili cù i passageri è disse: "Ùn vulemu micca lagnanze da a ghjente di Ankara".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*