A municipalità metropolitana di Ankara sustene a produzzione di e donne agricultrici

A municipalità metropolitana di Ankara sustene a produzzione di e donne agricultrici
A municipalità metropolitana di Ankara sustene a produzzione di e donne agricultrici

A Municipalità Metropolitana d'Ankara hà furnitu assai supporti di sviluppu rurale, da piantini di verdura à vari tipi di sementi di cereali, à più di 2021 mila agricultori in 33 per incuragisce è aumentà a produzzione domestica in a capitale è rinvivisce l'ecunumia di a cità. U numeru di donne agricultori chì beneficianu di sti supporti hà cuminciatu à aumentà in Ankara.

Mentre a Municipalità Metropolitana d'Ankara mantene e so pratiche "amichevuli di e donne", cuntribuisce ancu economicamente à e donne agricultori lucali, assicurendu ch'elli ùn si alluntanassi micca da a produzzione.

In u 2021, u Dipartimentu di i servizii rurali hà furnitu piantini di verdura, sementi di lenticchie, sementi di ceci, sementi di furaghji, germe di granu è sementi d'orzu à più di 33 mila agricultori, cumprese e donne.

U SUPPORTU CONTINUARÀ IN 2022

L'annu passatu, 5 mila 433 agricultori anu benefiziu da u sustegnu di piantina di verdura, 675 da u sustegnu di sementi di lenticchie, 5 mila 945 da u sustegnu di sementi di ceci, 3 mila 58 da u sustegnu di sementi di pianta foraggiera, 11 mila 586 da u sustegnu di sementi di granu è 6. da u sustegnu di sementi d'orzu.

U Dipartimentu di Servizi Rurali, chì continuerà à sustene i pruduttori domestici in 2022, hà cuminciatu à riceve applicazioni per u sustegnu di l'insilatu di granu à i pruduttori femini impegnati in l'allevamentu di l'animali.

E FEMME AGRICULTIVI IN ELMADAĞ È POLATLI SONT SATISFATTI DI U SUPPORTU

Mentre chì u numeru di donne agricultori chì beneficianu di i supporti agriculi di a Municipalità Metropolitana in a capitale aumenta ogni ghjornu, i pruduttori di e donne chì vivenu in i distretti di Elmadağ è Polatlı anu enfatizatu chì e piantini di verdura è i supporti di sementi cuntribuiscenu assai à a so ecunumia è anu parlatu cusì:

Nobiltà d'amore: "Avemu salvatu assai. Avemu ricevutu un serviziu chì ùn avemu mai ricevutu prima. Ùn avemu micca vistu per 20-25 anni. Diu benedica u nostru presidente. Grazie à Diu avemu compru cici è orzu. Avemu compru culturi è avemu salvatu assai. Quist'annu, l'insilatu serà datu, è daremu à i nostri animali. Avemu vistu ciò chì ùn avemu micca vistu ".

Vogliu Nobiltà: "Avemu compru ceci è sementi d'orzu. Grazie, era assai utile. Simu cuntenti. Hè cusì chì u paisanu cresce. Ùn ci era micca tali sustegnu prima. Semu assai felici cù u nostru presidente. Avemu vistu questu aiutu cù Mansur Yavaş, chì ùn esiste micca prima. Avemu ancu benefiziu di u sustegnu di e piantini di tomate è pepite. Se u sustegnu era statu cusì finu à avà, i paisani si sò sviluppati è ùn avarianu micca migratu.

Sevda Young: "Questi sò assai boni supporti per l'agricultore. Sì sti supporti eranu dispunibuli prima, l'agricultore ùn saria micca in questa situazione avà. Ùn pudemu micca ottene efficienza per i debiti è i costi. Grazie à questi supporti cum'è u granu, l'orzu, i ceci è l'aiutu à e piantini, l'agricultura hè ancu in crescita. Vulemu ringrazià Mansur Yavaş. Dà un grande sustegnu à l'agricultore ".

Nermin Odabasi: "Ùn pudemu micca pagà i nostri debiti. Se Mansur Bey ùn avia micca furnitu sti supporti, ùn avariamu micca pussutu plantà di novu. Grazie mille è vi vulemu di più. A cultura, l'orzu, i ceci cedeu assai, ci hè piaciutu assai. Avemu salvatu assai. Avemu passatu i soldi chì dariamu à e sementi per l'educazione di i nostri figlioli, l'avemu passatu per a nostra casa. I soldi chì demu à l'orzu è u granu sò lasciati à i nostri bisogni ".

Sultan Yasar: "Grazie assai per u sustegnu. Senza Mansur Bey, a maiò parte di l'agricultori ùn anu micca pussutu plantà. Hà datu questi sementi, avemu suminatu, altrimenti i nostri campi seranu vioti. Era assai efficace. Avemu piantatu sti campi cù e sementi chì hà datu cù u sustegnu di una cuncessione. Aghju cultivatu cù a mo moglia dapoi 30 anni. Ùn avemu mai vistu un tali sustegnu prima. Avemu vistu u so sustegnu da quandu Mansur Bey hè ghjuntu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*