Pudete oppone à i tariffi di u situ elevati

Pudete oppone à i tariffi di u situ elevati
Pudete oppone à i tariffi di u situ elevati

Cù u novu annu, i tariffi di u situ anu ancu aumentatu. L'altitudine in certi duminiu supirava u 80 per centu, pruvucannu i pruprietarii à rivolta.

U presidente di TÜGEM, Hakan Akdoğan, hà dettu chì i bilanci destinati à l'attività suciali chì ùn sò micca stati utilizati durante a pandemia ùn sò micca stati aduprati, è per quessa alcuni siti puderanu avè un surplus di bilanciu è hà suggeritu chì i pruprietarii prestanu attenzione à i rapporti d'ispezione.

L'escursioni s'hè attivatu

Hakan Akdoğan, presidente di l'Associazione Tutti i Consulenti Immobiliari Intraprenditori (TÜGEM), chì hà datu infurmazioni nantu à u funziunamentu di i siti, hà dettu: "Secunnu a Legge di Pruprietà di Proprietà, u Cunsigliu di i pruprietarii di l'appartamentu hè numinatu à i tempi indicati in a gestione. Pianu, micca menu di una volta à l'annu, se un tali tempu ùn hè micca indicatu, à u principiu di ogni annu calendariu, cullate in u mese. In e strutture cullettive, i Cunsiglii si riuniscenu à l'ora indicata in i piani di gestione, micca menu di una volta ogni dui anni à u più tardi, è s'ellu ùn hè micca indicatu, in u primu mese di u secondu annu calendariu.

Per questu mutivu, Akdoğan hà dichjaratu ch'elli sò in un periodu di intense riunioni di gestione di u situ è ​​​​di l'appartamenti è hà dettu: "Ci sò alti aumenti di quote, soprattuttu per via di l'aumentu di i costi di l'impiegati. L'electricità, l'acqua è ancu e spese di gas naturale in i spazii cumuni anu ancu attivatu aumenti di costu.

Pudete diventà un creditore

Un altru puntu chì Akdoğan attira l'attenzione hè chì alcune amministrazioni di u situ ùn spende micca i so bilanci per l'attività suciale chì ùn sò micca stati utilizati durante u periodu pandemicu. Nantu à u sughjettu, Akdoğan hà dettu: "In fattu, certi siti duveranu avè un surplus di bilanciu. In questu sensu, i rapporti di auditu è ​​u prucessu di liberazione sò impurtanti. Per stabilisce e quote, un prughjettu cummerciale deve esse fattu. Stu prughjettu deve ancu esse accettatu da u cunsigliu di i pruprietarii di l'appartamentu ", disse.

Ci hè una lacuna da u situ à u situ

Malgradu avè ricivutu i stessi servizii, ci sò grandi lacune da u situ à u situ. Sta situazione disturba parechji pruprietarii. Nutendu chì ci sò parechji fatturi chì determinanu a tarifa, Akdoğan hà dettu: "In particulare l'architettura horizontale o verticale di i siti, l'area, u distrittu, u numeru è a dimensione di l'appartamenti, sia l'edificiu hè vechju o novu, u numeru di sezioni indipendenti è u statutu di l'attività suciale. Ma i pruprietarii ponu sempre seguità questi costi assistendu à a so assemblea generale. Puderanu appellu. In fattu, nantu à a dumanda di u manager o l'ispettore o un terzu di i pruprietarii di u pianu, u cunsigliu di i pruprietarii di u pianu pò riunite in ogni mumentu, sempre chì a ragiunità hè dichjarata.

Nisun dirittu di ùn pagà

In quantu à u dirittu di l'inquilino di ùn pagà micca e quote, dicendu chì ùn hà micca benefiziu di facilità cum'è piscina, parcheghju è palestra, Akdoğan hà dettu: ùn pò micca evità di pagà a so parte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*