Crash Train in India: 9 morti, 6 feriti, 37 seriu

Crash Train in India: 9 morti, 6 feriti, 37 seriu
Crash Train in India: 9 morti, 6 feriti, 37 seriu

Hè statu infurmatu chì u numeru di persone chì anu persu a vita in l'accidentu di trenu chì hè accadutu ieri in u statu indianu di u Bengala Occidentale hè aumentatu à 9.

A perdita di vita aumenta quandu u trenu Guwahati-Bikaner deraglia vicinu à a cità di Domohani in u statu di Bengala Occidentale in India. Ministeru di Ferrovia Sözcüsü Rajiv Jain annuncia chì u numeru di pirsuni ca pirsu a so vita in l 'accidente chì hè accadutu vicinu à a stazione di treni New Domohani cresce à 9, mentri u numeru di feriti cresce à 37, è a cundizione di sei di elli era critica. Dichjarà chì i sforzi di salvezza iniziati dopu à l'accidentu sò stati cumpletati, Jain hà dettu chì a strada hè stata liberata per a continuazione di i servizii di treni in a regione.

U Ministru di a Ferrovia Indiana, Ashwini Vaishnaw, hà dettu in a so valutazione in u locu di u crash: "L'investigazione preliminare mostra chì ci hè un malfunzionamentu in l'equipaggiu di locomotiva".

Notendu chì l'inchiesta cuntinueghja à truvà a causa di l'accidentu, Vaishnaw hà dichjaratu chì a compensazione serà pagata à e famiglie di i passageri morti è à i feriti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*