I ghjovani Chefs di IMM sò tornati in cucina cù 11 medaglie

Young Chefs di IMM Riturnò in Cucina cù 11 Medaglie
Young Chefs di IMM Riturnò in Cucina cù 11 Medaglie

A Municipalità Metropolitana di Istanbul era sottumessu à una tempesta à a 18a Giornata Culinaria Internaziunale di Istanbul urganizata da a Federazione di Cucini è Chef di Turchia (TAŞFED). I chefs IBB vincenu un totale di 11 medaglie: cinque d'oru, cinque d'argentu è una di bronzu.

I ghjovani chefs di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) anu fattu a so marca in i Ghjorni Internaziunali di Culinaria di Istanbul, chì hè cunsideratu u cuncorsu gastronomicu più impurtante in Turchia. 32 960 cucini di 120 paesi anu mostratu e so cumpetenze. Una ghjuria di XNUMX chefs lucali è stranieri hà sceltu u megliu di a cucina mundiale. In u risultatu di l'evaluazioni, Mehmet Yusuf Bilmez hà guadagnatu a medaglia d'oru in a categuria "Golden Young Chef of the Year" cù i so fiori di zucchini ripieni, cutlets di fegato d'oca cù spinach cake è zucchini kadayıf dessert cù salsa di currant.

5 CUCCINI VINCITORI D'ORU È I SO PIATTI

Altri giovani chefs chì anu vintu medaglia d'oru vincenu cù i seguenti piatti: Fatih Talha Celep cù Chops di Melassa di Miele in a categuria "Piattu Principale"; Burak Karabıçak, in a categuria di Pesci, cù Wrap Bass with Black Beans; Batuhan Aydın, cù u so Tenderloin in Goose Fat with Gorgonzola Sauce in a so categuria; Burak Çevik hà purtatu a medaglia d'oru à a cucina di a Municipalità Metropolitana di Istanbul cù u so Tenderloin fattu cù Couscous Balls.

PREMIU DI BRONZE À KADAYIFLI SERVEK SARMA

I piatti creativi di i ghjovani chef di IMM sò stati premiati una medaglia di bronzu. Sefa Arslan cù Filetto di Granu cù Salsa Roquefort, cottu in a categuria "Piattu Principale"; Mustafa Samet Demirci Barbu cù avocado è salsa di mustarda in a categuria "Pesci"; Furkan Çakır cù lupu di mare cù salsa di curcuma; Abdülsamet Kılıç cù Avcı Wrap in a categuria "Piattu Principale"; Infine, Yasin Beytullah Saraycıklı hè stata premiata a medaglia d'argentu in a categuria "Pesci" cù "Kadayıflı Sea Bass Sarma".

In a categuria "Pesci", Ömer Eroğlu hà guadagnatu a medaglia di bronzu cù u so Bass with Morel Mushrooms.

À GIORNI INTERNAZIONALI CULINARY ISTANBUL

L'urganisazione, chì hè u più grande cuncorsu è festival gastronomicu di Turchia, hè tenuta da 17 anni. Hè tenutu in cuuperazione cù l'Associazione Culinaria Mundiale (WACS) è accoglie u mondu gastronomicu internaziunale in u nostru paese. I Ghjorni Culinari Internaziunali di Istanbul, chì anu ricevutu u titulu di "Intercontinentale" da l'Associazione Mondiale di Chefs (WACS) cù l'urganisazioni di successu in u passatu, furnisce à i studienti di u nostru paese è i ghjovani chefs l'uppurtunità di cumpete à u livellu internaziunale. I maestri chefs di u mondu, chì cumpetenu è anu l'uppurtunità di visità u nostru paese, sò ospitati cù urganisazioni culurite. I Ghjorni Internaziunali di Culinaria di Istanbul, chì portanu un grande valore à u nostru paese in quantu à u turismu, serve cum'è un ponte per fà a cucina turca più cunnisciuta in u mondu mentre porta novi chef à a cultura gastronomica di Turchia è di u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*