U Pacientu SMA di u Dipartimentu di Pompieri di Ankara Zehra Meva Baby Happiness

U Pacientu SMA di u Dipartimentu di Pompieri di Ankara Zehra Meva Baby Happiness
U Pacientu SMA di u Dipartimentu di Pompieri di Ankara Zehra Meva Baby Happiness

A campagna lanciata per u zitellu Zehra Meva, a figliola di 21 mesi di u persunale di u Dipartimentu di Pompieri d'Ankara, Musa Kalınsazlıoğlu, chì hà a malatia di a musculatura di l'Atrofia Muscular Spinal (SMA), hè finita. A famiglia, chì si riunì cù circa 300 vuluntarii è pompieri chì sustenevanu a campagna in a Stazione Centrale di u Dipartimentu di Pompieri d'Ankara, hà liberatu i palloncini culuriti in u celu. Un totale di 30 milioni 250 mila donazioni TL sò stati cullati per u trattamentu di u zitellu Zehra Meva.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà firmatu prughjetti chì priorizanu a salute publica, cuntinueghja à sustene e campagne di donazione per l'Atrofia Muscular Spinal (SMA), chì hè unu di i prublemi di salute più impurtanti.

Cuntinuendu à sustene da publicà e campagne di i zitelli cù SMA in u so situ web ufficiale, a Municipalità Metropolitana agisce cum'è un intermediariu trà i citadini benevolenti è e famiglie in e campagne lanciate per i costi di trattamentu di e famiglie cù i zitelli cù SMA in Turchia, cù u mottu "bontà". hè contagiosa ".

UN TOTALE DI 30 MILIONI 250 Milla TL DONAZIONI SIANU COLLEGE

A campagna di donazione iniziata 21 mesi fà per u zitellu Zehra Meva, a figliola di 7,5 mesi di u persunale di u Dipartimentu di Pompieri di Ankara, Musa Kalınsazlıoğlu cù SMA, hè finita.

Mentre chì 30 milioni 250 mila TL sò stati raccolti cù a campagna, circa 300 vuluntarii è i pompieri chì anu u core nantu à a campagna si sò riuniti cù a famiglia in a Stazione Centrale di u Dipartimentu di Pompieri di Ankara. À a riunione induve i mumenti emotivi sò stati sperimentati, i palloncini culuriti sò stati liberati in u celu cù u tema "Chì e margherite ùn si seccanu, longa vita à Zehra Meva è tutti i zitelli cù SMA2 in bona salute" è u slogan "Zehra Meva Won".

Enfatizendu chì sò felici di esse una parte di a felicità sperimentata in a Brigata di Pompieri di Ankara, Salih Kurumlu, Capu di a Brigata di Pompieri di a Municipalità Metropolitana, hà spressu i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

"Dopu chì avemu amparatu chì Zehra Meva, a bella figliola di Musa Kalınsazlıoğlu, unu di i membri di u dipartimentu di u focu, hà SMA tipu 2, avemu finitu a nostra campagna cum'è u risultatu di una campagna di 7,5 mesi. Hè per quessa chì avemu pensatu à un festival di kite in ballò. Cù qualchì furtuna, a nostra figliola Zehra Meva volarà in America per u so trattamentu a settimana prossima. Cridemu chì ellu hà da vultà in bona salute. Vulemu ringrazià l'ONG, i vuluntarii è tutti i membri di u nostru dipartimentu di u focu, in particulare u nostru sindaco, u sgiò Mansur Yavaş, chì ci hà sustinutu da u principiu à a fine di sta campagna, ùn ci anu lasciatu solu ".

DA A FAMIGLIA DI ZEHRA MEVA BABY GRAZIE A TUTTI I VOLUNTARI

U babbu Musa Kalınsazlıoğlu è a mamma Rabia Kalınsazlıoğlu anu ancu espresu i so sentimenti in seguitu, enfatizendu chì anu avutu un tempu difficiule durante a campagna, ma anu successu grazia à i vuluntarii:

Musa Kalınsazlıoğlu (Padre di Zehra Meva): "Prima di tuttu, vogliu ringrazià u nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara Mansur è tutti i vuluntarii. Avemu un tali prublema, avemu dettu à u nostru Capu di Fire Brigade. "U vostru prublema hè u nostru prublema, continueremu a campagna inseme", disse. Era cun noi da u principiu à a fine di a campagna. A quantità di droga era assai alta, ùn pudemu micca permette. Hè stata riunita cù a campagna, sforzu hè statu fattu. Dopu avè pigliatu a medicina, ùn finisce micca solu cù piglià a medicina, ch'ella sia fisioterapia o una dieta sana, sò tutti in questu cercolu. Cù e vostre preghiere, supereremu questi ostaculi. Offre a mo gratitùdine. Semu assai felici, spergu chì Zehra Meva uttene a so medicina ".

Rabia Kalınsazlıoğlu (Mamma di Zehra Meva): "Zehra Meva hè stata diagnosticata cù SMA tipu 1 quandu avia 2 annu. Hè bisognu à a terapia genica à l'esteru per pudè cuntinuà a so vita indipindente. Questa hè a droga più caru in u mondu. Face 2 milioni 200 mila dollari. Avemu fattu una campagna cù permessu di l'uffiziu di u guvernatore. Ci era parechje persone chì ci sustenevanu. Ognunu hà fattu u so megliu. In 7,5 mesi, questu hè un successu, un gran numaru hè statu cullatu. Diu benedica tutti, ti ringraziu assai à ognunu di elli ".

Hüseyin Gürçay, chì hè u presidente di a campagna, hà dettu chì a campagna, chì hè stata realizata sottu a dirigenza di u Dipartimentu di u focu di Ankara, hà fattu una grande impressione è hà dettu: "Avemu amparatu nantu à a malatia SMA cù Zehra Meva. Prima, ùn sapemu micca chì tipu di malatia era sta malatia. L'avemu fighjulatu è ascoltu nantu à e nutizie è avemu avutu a tristezza, ma quandu avemu intesu chì simu una parte di a nostra famiglia, l'avemu chjamatu una operazione di salvezza da l'operazioni dirette, postu chì simu bombe, è avemu principiatu. da u Dipartimentu di i Pompieri quì. Da quì, vogliu ringrazià u più anzianu di a nostra famiglia, u sgiò Mansur Yavaş, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, per i so cuntributi à noi, è in a so presenza, ringraziu sinceramente à Volkan Memduh Gültekin, coordinatore generale di stampa è publicu. Relazioni. Vogliu ringrazià u mo sinceru ringraziu à u nostru capu di u focu Salih Kurumlu, à tutti i nostri culleghi, è à tutti i nostri vuluntarii in Turchia è in Europa chì si mettenu u so core in stu travagliu. Aspitteremu i ghjorni quandu Zehra Meva camina da l'aviò ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*